יותר מסתם טרנד: למה אנשים רוצים להוציא דרכון זר?

יש לנו ארץ נהדרת, באמת שכן. יחד עם זאת, לדרכון זר, ואירופאי בפרט, יש לא מעט יתרונות אישיים, כלכליים ועסקיים שיכולים לתת לכם הזדמנויות מדהימות שאינן פתוחות בפני ישראלים אחרים. מנדל״ן דרך לימודים, הטבות כלכליות וגם תחושת ביטחון מרגיעה – לא חסרות סיבות להוצאת דרכון זר.

 

תעודת הביטוח הקטנה שלכם

דרכונים זרים מהווים תעודת ביטוח קטנה במגירה. הם יכולים לאפשר לנו להגר אם נקלענו לצרה כלכלית או ביטחונית במדינה, הם יכולים לתת לנו הזדמנות ללימודים או טיסה למקום שמצריך ויזה, ובכללי, החיים מרגישים קצת יותר רגועים כשאנחנו יודעים שיש עוד "פתרון בשלוף" לבעיות שהחיים מפילים עלינו.

 

לימודים בחינם או בסבסוד

החיים הסטודנטיאליים בישראל יכולים להיות לא פשוטים. חלק מהמכללות מגיעות עם תג מחיר לא קטן והכלכלה בארץ מביאה סטודנטים לחיי דוחק לא פשוטים. השאיפה לדרכון זר ובמיוחד אירופאי, מובנת מאוד לנוכח ההטבות הכלכליות שחלק מהמדינות נותנות לתלמידים בהשכלה גבוהה כמו סבסוד לימודים, עזרה כלכלית חודשית, והטבות כלכליות ברשתות צרכנות.

 

הזדמנויות עסקיות חדשות

דרכון זר יכול לפתוח לכם הזדמנויות לעסקים, עבודות ורילוקיישנים שלא צפיתם. במקרה של דרכון אירופאי שמאפשר עבודה בכל מקום באיחוד, הדבר חשוב בהרבה. לא מעט אנשים שמחזיקים דרכון זר במגירה, מגלים פתאום שהם שחקני מפתח עבור החברה שלהם, או יכולים ליזום ולנצל הזדמנויות עסקיות שאין לאחרים.

דרכון זר

דרכון לצאצאים וקרובים משפחה

גם אם אתם הורים לילדים צעירים ואתם לא מתכננים לימודים או רילוקיישן בקרוב, הוצאת דרכון זר עכשיו יכולה להוביל לכך שגם ילדיכם או בני זוגכם יהיו זכאים לאזרחות.  בבוא היום הם יודו לכם על כך כשההזדמנויות של אירופה וארה״ב ייפתחו עבורם.

 

ויזה תיירותית לעולם הגדול

הדרכון הישראלי אמנם חזק מאוד בנגישות שלו לוויזת שהייה וביקור במקומות בעולם, אבל לא מעט דרכונים אירופאיים יאפשרו כניסה ושהייה במדינות רבות שסגורות עבור הישראלי הממוצע. דלתותיהן של מדינות  כמו אינדונזיה, קנדה, אוסטרליה ואפילו מדגסקר, יכולות  לפתע להיפתח עבורכם עם הדרכון הנכון.

 

רכישת נדל״ן במדינות זולות

דמיינו את עצמכם יושבים על הטרסה שלכם, בווילה צמודת קרקע בלב איטליה או גיאורגיה, עם שטח חקלאי נרחב לגדל בו תרנגולות או ענבים, חצר למנגל ומשחק של הילדים, ואת כל זה קניתם במחיר נמוך מדירת 2 חדרים בפריפריה. דרכון אירופאי יכול לאפשר לכם קניית נדל״ן בשווקים מתפתחים בעולם, בין אם למגורים או להשקעה.

 

הזדמנויות פז לזכאים

דרכון זר יכול להיות הפתח שלכם לחיים אחרים. גם אם המחשבה עזיבת המולדת רחוקה מכם שנות אור, השינוי שדרכון זר יכול להכניס לחייכם הוא עצום. אתם יכולים לצאת לשנות לימודים מסובסדת, ילדיכם יוכלו לקבל הזדמנויות תעסוקה בחו״ל, תוכלו לרכוש נדל״ן למינוף השקעות במדינות זולות, או סתם לישון בשקט בידיעה שיש לכם תוכנית מגירה בעזרת הדרכון ששוכב במגירה.

דַרכּוֹן

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
דרכון לצאצאים ולקרובי משפחה

מידע נוסף סביב הנושא