האותיות הקטנות – כל מה שחשוב לדעת לגבי ביטוח נסיעות לחו"ל

נוסעים לחו״ל? איזה כיף לכם! טיסה לחו״ל היא הזדמנות נהדרת לחופשה אמיתית בה תוכלו לראות דברים חדשים, לצבור חוויות מהממות לבד או עם משפחה וחברים וכמובן לנוח ולמלא מצברים. קיימות הרבה צרות של חופשות בחו״ל. אולי אתם נוסעים לחגוג ירח דבש רומנטי, אול לטיול ארוך אחרי צבא או אחרי תואר, יכול להיות שחשקה נפשכם בחופשת סקי או אולי אתם בכלל נוסעים להסתובב באחת הערים הגדולות באירופה?

ללא מה משנה מה סיבת הנסיעה – חשוב מאד שתעשו ביטוח נסיעות. ביטוח נסיעות מאפשר לכם לטוס בראש שקט והוא למעשה בגדר חובה. כשאתם שוהים בחו״ל אתם לא מבוטחים בביטוח רפואי ולכן מאד חשוב לעשות ביטוח. בנוסף יכול להיות שתרצו לבטח ציוד יקר שאתם לוקחים איתכם או אפילו לבטח את עצמכם במקרה של ביטול טיסה. אז מה הכי חשוב לדעת לפני שסוגרים ביטוח? לאיזה פרטים קטנים ואותיות קטנות צריך לשים לב?

 

מה הכי חשוב לדעת?

חשוב שתשאלו ותבררו עם חברת הביטוח לפני שאתם רוכשים את הביטוח מה עליכם לעשות במצב חירום או במצב בו אתם זקוקים לשירותי רפואה. בחברות ביטוח טובות כגון הראל ביטוח נסיעות יעניקו לכם את המידע בצורה מלאה וכך תוכלו לדעת איך לנהוג במקרה הצורך. בנוסף חשוב לדעת: מה גובה הפיצויים המקסימלי להם אתם זכאים במצב חירום? אילו החזרים עושה חברת הביטוח? וכיצד תתבעו את חברת הביטוח על מנת לקבל את הכסף לו אתם זכאים?

כל מה שצריך לדעת על ביטוח נסיעות לחו_ל

האותיות הקטנות – שלושה דגשים שאסור לפספס כשרוכשים ביטוח נסיעות

ביטוח ספורט אתגרי

יכול להיות שחלק מהפעילויות שאתם מתכננים לעשות בחו״ל יוגדרו תחת ספורט אתגרי או ספורט ימי. לעיתים תצטרכו להתאים את פוליסת הביטוח שלכם בהתאם לתוכניות שלכם. בדקו היטב עם חברת הביטוח מה המדיניות שלהם בנושא. התייעצו עם סוכני הביטוח בנוגע לאטרקציות השונות אותם אתם מתכננים על מנת לוודא שהם נכללים בפוליסת ביטוח, ואם לא תדאגו לקבל הצעת מחיר הכוללת את כל הדברים הנ״ל.

 

חילוץ וטיסות חירום

בדקו עם חברת הביטוח מה כולל הביטוח מבחינת חילוץ וטיסת חירום. כמובן שאף אחד אף פעם לא רוצה לחשוב על מקרי קיצון, אך בחיים יש תאונות לפעמים. חשוב שתדעו מה מכסה הביטוח במקרה של תאונה. שאלו את סוכני הביטוח בנוגע לחילוץ וטיסות חירום מהמדינה הספציפית אליה אתם נוסעים. כך תוכלו לטוס בראש שקט ולהשאיר את הדאגות מאחור. תוכלו לקבל עוד מידע פה הראל ביטוח חו"ל טלפון.

meetthefokkens

ביטוח עם IShield

אי שילד היא סוכנות ביטוח ותיקה ואמינה המתמחה במתן פתרונות ביטוח נסיעות מקיפים לטיולים מסוגים שונים, החל מחופשות קצרות ועד לנסיעות ארוכות. אי שילד מציעה חבילות ביטוח מותאמות למצבים רפואיים שונים כמו ביטוח כבודה, תאונות אישיות, ביטוח טלפונים סלולריים ומחשבים ניידים, וכן כיסויים לתרמילאים, ספורט חורף, ביטולי טיסות, ספורט אתגרי ועוד, כאשר ישנה התמקדות בשירות לקוחות אישי ומקיף. Ishield מספקת מספר דרכים ללקוחות ליצור איתם קשר, כולל טלפון, WhatsApp ודואר אלקטרוני. מטרת החברה היא לפשט את תהליך רכישת ביטוח הנסיעות ולהבטיח שהלקוחות יקבלו את הכיסוי הטוב ביותר במחירים אטרקטיביים, כל זאת תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של שירות.

בדקו האם יש לחברה אפליקציה

לחברות ביטוח מקצועיות וטובות יש אפליקציות מצוינות שיכולות לעזור לכם לאתר רופאים ובעוד שירותים סביב ביטוח הנסיעות שלכם. בדקו עם לחברה בה אתם רוצים לעשות ביטוח יש אפליקציה כזו. במקרה הצורך זה יכול להקל עליכם מאד. אז עשו ביטוח נסיעות מעולה, סעו לשלום ובראש שקט ללא דאגות ותהנו מכל רגע!

צילינדר בעין

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
האותיות הקטנות - כל מה שחשוב לדעת לגבי ביטוח נסיעות לחו_ל

מידע נוסף סביב הנושא

מתי תצטרך תרגום נוטריוני?

תרגום נוטריוני נדרש לנו כאשר יש צורך בהגשת מסמך רשמי של מדינה אחת לרשויות של מדינה אחרת. התרגום הנוטריוני בא להבטיח שהמסמך המתורגם הינו מקורי