חוק וסדר: נפצעתם בזמן החופשה? דעו את זכויותיכם!

אריזת מזוודה, רכישת ביטוח נסיעות והכנת הדרכון הן פעולות הבסיסיות שכל אחד מיישם מיד לאחר שהוא מחליט לצאת לחופשה. רבים מאתנו מבצעים את פעולות אלה בזמן שהם מדמיינים את הטיולים שיבואו לידי ביטוי בחופשה החלומית, אך מעטים מעלים בדעתם שאולי הם ייפצעו טרם חזרתם לארץ. מדריך זה עולה לאתר, כדי להעלות את המודעות לנושא החשוב ולהציג בפני כל נוסע את הזכויות שמגיעות לו כחוק. הישארו כאן ותגלו מהם הדברים שאתם חייבים לדעת רגע לפני שתעלו על המטוס.

 

הזכות לקבלת טיפול רפואי כ"זרים"

חשוב שתדעו ששירותי הרפואה שניתנים לכם בישראל אינם באים לידי ביטוי מחוץ לארץ. כך שאם תיתקלו במצב חירום רפואי, אתם תצטרכו לפנות למוקדי הרפואה המקומיים ולשלם עבור הטיפול הרפואי באופן עצמאי. נדגיש שהדבר עשוי להסתכם בעשרות אלפי דולרים. ניתן לומר בשלב זה שיש לכם את הזכות לקבל טיפול רפואי הולם, בדיוק כפי שמגיע לתושבי המדינה שבה אתם מטיילים, אך ההמלצה היא להימנע מתרחיש כזה ולצאת מהארץ עם ביטוח נסיעות לחו"ל.

הזכות לקבלת טיפול רפואי כ_זרים

 

ביטוח נסיעות לחו"ל – מהו?

אי אפשר לעסוק בזכויות שמגיעות לכם, מבלי להציג בפניכם את ביטוח הנסיעות לחו"ל. מדובר בביטוח שמבטיח לכם כיסוי מושלם לחופשה. כך שתוכלו לקבל כיסוי רפואי שכולל את האפשרויות הבאות:

  • חילוץ
  • פינוי מהמקום שבו נפגעתם
  • קבלת טיפול רפואי (כולל הוצאות על אשפוז ותרופות)
  • הטסה רפואית ועוד

אם זו הפעם הראשונה שאתם רוכשים ביטוח מסוג זה, כדאי שתשוחחו עם נציגי פספורט קארד טלפון שיתאימו עבורכם את הפוליסה המתאימה לחופשה שלכם.

 

שילמתם על קבלת טיפול רפואי בחו"ל? אלה הזכויות שלכם

חשוב לציין שרוב חברות הביטוח ינחו אתכם לשלם מכיסכם הפרטי על קבלת הטיפול שיינתן לאחר הפגיעה. אם מצאתם את עצמכם במצב שכזה, תצטרכו לבקש את הקבלות שיוכיחו את התשלום שבוצע. לאחר מכן, תצטרכו לשלוח אותן לחברת הביטוח שתעניק לכם את ההחזר בהתאם לתנאי הפוליסה. דעו שחברת פספורט קארד נחשבת לחברתה הביטוח המתקדמת ביותר שתבצע את התשלום מכיסה ותאפשר לכם לקבל טיפול הולם, מבלי שתצטרכו לחפש אחר כספומט.

 

החשיבות בבחירת חברת ביטוח נחשבת

אתם רוצים לקבל את הזכויות שמגיעות לכם לאחר פציעה שאירעה במהלך חופשה בחו"ל? אם כך, עליכם לבחור מראש בחברת ביטוח נחשבת. שכן, זו תעניק את הזכויות המגיעות לכם כמבוטחים בהתאם לחוק. בעוד חברות ביטוח אחרות, עשויות לחפש דרכים עקיפות שיובילו לאי מסירת הפיצויים.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שעשה לכם סדר בכל הנוגע לזכויות שמגיעות לכם בעת פציעה בחו"ל. בשלב זה ברור לכם שתצטרכו להחזיק בביטוח נסיעות שיכסה את ההוצאות הרפואיות השונות, כך שנותר לכם רק לפנות לחברת ביטוח נחשבת שתעניק לכם את הזכויות במלואן לצד שקט נפשי.

החשיבות בבחירת חברת ביטוח נחשבת

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
חוק וסדר_ נפצעתם בזמן החופשה_ דעו את זכויותיכם!

מידע נוסף סביב הנושא