האם יש תקנות מחמירות לבריכות זרמים ציבוריות

עולם בריכות הזרמים צובר תאוצה גבוהה במיוחד. בשנים האחרונות יותר ויותר אנשי מקצוע, מעצבי פנים ובעלי מתחמים ציבוריים לומדים את היתרונות המובהקים של רכישת בריכה מסוג זה. זו הסיבה שבריכות זרמים הופכות ליותר ויותר פופולאריות בארץ ובעולם והשימוש בהן גובר. הנה כל מה שאתם צריכים לדעת בנושא.

 

אילו תקנות קיימות בנושא בריכות זרמים ציבוריות?

בכל הקשור להצבת בריכת זרמים במתחם ציבורי, התקנות כמעט וזהות לתקנות להצבת בריכה רגילה ואף מעט מקלות יותר בשל גודלה הקטן של בריכת זרמים. במקומות ציבוריים על בעל הבריכה לבצע בדיקות שגרתיות הנוגעות לאיכות המים, על מנת לוודא שהמתרחצים לא נחשפים לכמות גבוהה של חומרים מזיקים מהאוויר או של חומרי ניקוי מים (אשר נמצאים בבריכה במינון נמוך לצורך הריגת חיידקים).

כמו כן, על בעל הבריכה לוודא כי הבריכה ממוקמת על קרקע בטוחה ועמידה בפני מים, אשר מסוגלת להחזיק בריכה מסוג זה. כשמדובר בבריכות זרמים בבתים פרטיים קיימות דרישות חוק מינימליות, דבר אשר מקל על הליך התקנת הבריכה. ניתן ללמוד עוד על הנושא בכתובת https://hotspring.co.il.

בריכות זרמים ציבוריות

בריכות זרמים לצורכי הנאה ופנאי

מי לא נהנה מטבילה בג'קוזי? המגע המרענן של המים החמים משרה תחושה של רוגע ועוזר לנו לשכוח מכל הבעיות והחששות. זו הסיבה שישראלים רבים רוכשים ג'קוזי פרטי ומציבים אותו בביתם. אך ידעתם כי קיימת אפשרות מהנה ומשתלמת אף יותר?

בריכת זרמים מאפשרת לכם ליהנות מכל האפשרויות הכלולות בטבילה בג'קוזי בצירוף מערכות זרמים והתקנים מיוחדים שהופכים את החוויה לאושר צרוף. הבריכות מעוצבות ויפות לעין, מה שהופך כל מתחם ספא, ציבורי או פרטי, לאטרקטיבי במיוחד.

 

אוהבים ספורט? בריכת זרמים לאימוני שחייה

כשמדובר בבריכות זרמים, מגוון האפשרויות והשימושים הוא בלתי נגמר. בין אם אתה ספורטאי מקצועי ובין אם את חובבת שחייה, ניתן לרכוש בריכת זרמים בעלת זרמי התנגדות בעוצמות משתנות המאפשרות שחייה לאורך זמן וברמת קושי מותאמת אישית.

בנוסף לזרמי המים, ניתן להוסיף גם הליכון המחובר לרצפת הבריכה לצורך אימוני ריצה או הליכה במים. מדובר בסוג אימונים מתקדם אשר נחשב לבריא במיוחד בקרב ספורטאים. כמו כן, גם בבריכה זו ניתן ליהנות ממשאבות המסאז' המפנקות ולהשתמש בה גם כג'קוזי.

 

התאמה אישית

קניית בריכת זרמים היא החלטה שיש לבצע באופן מושכל, שכן הצבתה במקום ציבורי תשפיע רבות על פעילות המקום ועל השהייה בו. עלינו לוודא שהבריכה שאנו רוכשים תתאים לצרכים הייחודיים לנו, הן בסוג הבריכה והן בגודלה וצורתה. לשם כך, ניתן למצוא מגוון של בריכות בגדלים שונים על מנת ליצור נוחות מקסימלית. ניתן גם לבחור את צבע החיפוי ו של הבריכה.

 

סיכום

אם ברצונכם להציב בריכת זרמים ציבורית, התקנות בנושא דומות לתקנות הקשורות להצבת בריכת שחייה רגילה ואף פחות מחמירות. בהקשר להצבת בריכת זרמים פרטית, כמות התקנות קטנה משמעותית. ניתן להציב בריכות זרמים במתחמי ספא למשל וכך לנצל את זרמי הג'קוזי המפנקים. אפשרות נוספת היא הצבת הבריכה במתחמי ספורט לביצוע אימוני שחייה נגד הזרם. בכל מקרה, חשוב מאוד להתאים את הבריכה בכל היבט למתחם בו היא מוצבת.

קיימות תקנות לגבי בריכות נחל ציבוריות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
האם יש תקנות מחמירות לבריכות זרמים ציבוריות

מידע נוסף סביב הנושא

אילו הימורים חוקיים בישראל?

תחום ההימורים בישראל כפוף לחוקים שונים ומורכבים, וקיימת סתירה מסוימת בין חוקים אלו. החוק העיקרי המסדיר את תחום ההימורים הוא חוק הפיס למימון ספורט ולתרבות,

מתי תצטרך תרגום נוטריוני?

תרגום נוטריוני נדרש לנו כאשר יש צורך בהגשת מסמך רשמי של מדינה אחת לרשויות של מדינה אחרת. התרגום הנוטריוני בא להבטיח שהמסמך המתורגם הינו מקורי