שלוש מעשנות בשרים מומלצות ל- 2023

השנה החדשה הגיעה ויחד איתה ליין קולקציה חדש של מעשנות בשרים שממשיכות להיות בטופ הרשימה במדינת ישראל. במאמר זה איגדנו לכם ברשימה אחת את שלושת מעשנות הבשרים המומלצות לשנת 2023. אצל כל אחד מהן בדקנו את הפיצ'רים הכי חשובים בכל מעשנה. בין אם זה איכויות רמת הבערה, העזרים הרבים שיש לכל מכונה בנפרד והיתרונות והחסרונות של כל אחת מהן – את הכל תוכלו למצוא כאן

 

מעשנת בשרים Weber Smokey Mountain 37Ø

חברת WEBER העולמית שהגיעה אלינו מארצות הברית ממשיכה לייצר מעשנות בשרים איכותיות ביותר. חברת וובר מתמחה במעשנות בשר מזה עשרות שנים ומידי שנה מתעלה על עצמה כל פעם מחדש. גם אם אין לכם ניסיון ואתם חדשים בתחום הבשרים, מעשנת בשרים של וובר היא נוחה ותוכלו לבשל בה בקלות ובמהירות.

המעשנה מיועדת לעישון רטוב וחם של בשרים, עופות ודגים. היא מגיעה בשלוש חלקים שונים. החלק הראשון – פחמים ופתחי אוויר. החלק השני – קערת מים ושתי קומות של צילייה. החלק השלישי – מכסה, מד חום ופתח אוויר נוסף. כמו כן, גוף המכשיר עשוי מפח מצופה אמייל, זאת על מנת שישמר לאורך שנים ולשמירת החום במעשנה. שימו לב כי חברת וובר מעניקה אחריות של 10 שנים על המעשנה שלה, וזוהי ההוכחה הגדולה ביותר לאיכות הבלתי מתפשרת.

 

מעשנת פלט SMOKEFIRE EX6

מעשנת הפלט SmokeFire גם היא מבית חברת וובר מספקת את הטעם הטוב ביותר בעץ ובבישול. טווח הטמפ' של סמוק פייר מגיעה עד ל-315 מעלות והמעשנה מעניקה את היכולת הגמישה לצרוב, לעשן, לאפות ולבשל כל בשר בכל תצורה שתרצו ותחלמו עלייה.

בין אם זה סטייק, צלעות, אסאדו מעושן ואפילו פיצה – את הכל ניתן להכניס לתוך מעשנת הפלט הזו ולקבל תוצאה מקסימלית של אוכל טעים וטוב. בתוך גוף המעשנה מובנה בפנים WEBER CONNECT שעוזר בשלבי הצלייה ולמעשה שולח התראות לטלפון הסלולרי שלכם בכל שלב שנדרש להפוך את הבשר או לשנות טמפרטורה.

המעשנה היא בגימור פורצלן אמייל של וובר, דבר המסייע במניעת החלדה וקיים בה שטח צלייה כפול בגודלו משטחי צלייה אחרים. כמו כן, המנוע תוכנן במיוחד למנוע חסימות הקיימות במערכת הפלט. האחריות על המוצר היא שלוש שנים.

 

מעשנת 50 ס"מ -D-egg

מעשנת 50 ס"מ היא מעשנה מקצועית העשויה מחרס. המעשנה מיועדת לעישון בשר, עופות, דגים וירקות. עובי החרס הפנימית הינה 3 ס"מ ועובי החרס והקרמיקה החיצונית הינה 2 ס"מ. במעשנת קיים פס איטום שעמיד לחום ומערכת סילוק אפר ייעודית שתעניק לכם את מיטב הנוחות במהלך הבישול. כמו כן, קיימת גם מערכת בקרת אוויר עליונה ותחתונה שדואגת לאוורר האוכל במהלך העישון. מעשנת הבשר היא על בסיס פחם ומיועדת לאנשים המנוסים בבשרים שאוהבים להשתמש בידיים ולהתעסק עם פחמים.

מעשנת בשרים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מעשנת בשרים

מידע נוסף סביב הנושא

אילו הימורים חוקיים בישראל?

תחום ההימורים בישראל כפוף לחוקים שונים ומורכבים, וקיימת סתירה מסוימת בין חוקים אלו. החוק העיקרי המסדיר את תחום ההימורים הוא חוק הפיס למימון ספורט ולתרבות,

מתי תצטרך תרגום נוטריוני?

תרגום נוטריוני נדרש לנו כאשר יש צורך בהגשת מסמך רשמי של מדינה אחת לרשויות של מדינה אחרת. התרגום הנוטריוני בא להבטיח שהמסמך המתורגם הינו מקורי