קניית עוקבים באינסטגרם – האם זה חוקי?

באינסטגרם, כמו בהרבה רשתות חברתיות אחרות, הרשת מאפשרת לכם לרכוש עוקבים. רכישה של עוקבים היא צעד שלא מעט אנשים יכולים להרוויח ממנו, במיוחד מי שמעוניינים לקדם את הדף שלהם. עם זאת, לא מעט חוששים מהצעד של קניית עוקבים מנימוקים שונים. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שאתם צריכים לדעת על קנייה של עוקבים באינסטגרם.

 

קניית עוקבים

קנייה של עוקבים ברשתות חברתיות היא אופציה שנועדה לאפשר לכם להגדיל את רמת החשיפה אל הדף שלכם באותן רשתות. בקניית עוקבים אתם למעשה משלמים לרשת החברתית כסף ובתמורה נוספים לכם עוד ועוד עוקבים. אחת השאלות שמטרידה לא מעט אנשים היא מה מידת החוקיות של פעולה כזו? https://socialboost.co.il/instagram-followers

 

חוקיות הקנייה

מצד ההיבט המשפטי, חשוב לציין שאין כל בעיה משפטית בקנייה של עוקבים. הרשתות החברתיות מאפשרות לכם לבצע את הפעולה הזו והיא בהחלט עומדת בכללי הפרסום והחוק. עם זאת, קנייה של עוקבים צריכה להיעשות בצורה חכמה כדי לא להגיע למצב שבו העוקבים השונים שלכם יבינו שיש כאן משהו לא תקין.

 

עוקבים מזויפים

לא מעט דפים שזוכים לעוקבים רבים מקבלים את העוקבים הללו באמצעות חשבונות מזויפים ברשתות השונות. עוקבים מזויפים הם חשבונות שאינם פעילים או שהם שייכים לאנשים ממדינות אחרות, כך שמה שקורה פה לא באמת מעניין אותם. החשבונות הללו נועדו רק כדי ליצור מצג שווא של התעניינות רבה בדף מסוים.

 

עוקבים אמיתיים

גם כאשר קונים את העוקבים, ניתן לעשות פילוח מסוים שיעזור לנו להבין מי קהל היעד שיוכל להתעניין בתוכן שבו הדף אינסטגרם עוסק. עוקבים אמיתיים הם לא רק כאלו שבאמת קיימים אלא הם כאלה שמתעניינים במוצר, הם כנראה יגיבו מידי פעם בדף שלכם, ואפילו יוכלו לשתף תוכן כאשר הם נתקלים במשהו שיכול להיות מעניין.

 

איך מזהים?

ישנן דרכים שונות שיכולות לעזור לכם לזהות איזה חשבון מקבל עוקבים מזויפים ואיזה חשבון נהנה מכמות רבה של עוקבים אמיתיים. אחד הכלים המשמעותיים ביותר בהקשר הזה הוא כמות התגובות והלייקים. בדקו היטב מה מספר התגובות והלייקים ביחס לכמות העוקבים עבור כל פוסט שאותו מעלה מנהל הדף. פער גדול מידי עלול להצביע על כך שמדובר על עוקבים מזויפים.

 

קנייה בהדרגה

כדי שקניית העוקבים תעשה בצורה יעילה, מומלץ לקנות עוקבים בצורה מדורגת. אל תנסו בבת אחת להעלות את רמת החשיפה לחשבון שלכם כיון שהדבר יעורר חשד באופן מידי שמדובר על קנייה של עוקבים. טפחו בהדרגה את הדף שלכם באינסטגרם ושלבו קניית עוקבים כחלק מהפיתוח הזה.

 

לסיכום

קנייה של עוקבים באינסטגרם היא פעולה חוקית לגמרי אך יחד עם זאת כדי לעשות אותה בצורה נכונה כדי להפיק ממנה את המירב. הקפידו לקנות עוקבים אמיתיים, כאלו שיוכלו באמת להתעניין במה שיש לכם ולא עוקבים מזויפים.

זכוכית מגדלת

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
ספר ופטיש

מידע נוסף סביב הנושא

אילו הימורים חוקיים בישראל?

תחום ההימורים בישראל כפוף לחוקים שונים ומורכבים, וקיימת סתירה מסוימת בין חוקים אלו. החוק העיקרי המסדיר את תחום ההימורים הוא חוק הפיס למימון ספורט ולתרבות,

מתי תצטרך תרגום נוטריוני?

תרגום נוטריוני נדרש לנו כאשר יש צורך בהגשת מסמך רשמי של מדינה אחת לרשויות של מדינה אחרת. התרגום הנוטריוני בא להבטיח שהמסמך המתורגם הינו מקורי