מה חשוב לבדוק לפני רכישת קמין חשמלי?

הקמין החשמלי יעניק לכם תחושה שאתם חיים בתוך חלום עם מראה אירופאי חורפי של אח מבוערת בליל שלג קסום. הקמין עשוי העץ עם העיטורים המפוארים ישתלב מעולה בסלון או בחדר השינה שלכם למראה דקורטיבי שיפתיע את האורחים שלכם וישרה אווירת מרגוע. הקמינים החשמליים הינם דקורטיביים ואינם מפיצים חום ולכן הם בטוחים לחלוטין. 

 

קמין חשמלי דקורטיבי אצלכם בסלון

מי לא חלם בילדותו לשבת מול האח הבוערת בליל חורף קר ומושלג, לקרוא, לשחק ולחלום וללגום שוקו חם עם עוגיות. מהיום תוכלו להפסיק לחלום עם קמין חשמלי דקורטיבי שיעניק לכם תחושה שאתם בלב אירופה, מוקפים ביערות מסתוריים או חיים בארמון מפואר. באתר האונליין של עטרת תוכלו לבחור מתוך מגוון של קמינים מעוצבים מעץ טבעי את המועדף עליכם ביותר ולהעניק לבית שלכם מראה יוצא דופן שיפתיע את האורחים.

אח חשמלי

מה חשוב לבדוק לפני רכישת קמין חשמלי?

לפני שאתם רוכשים קמין חשמלי זכרו כי הוא אינו מפיץ חום והוא אינו מיועד להבערה. הוא פועל על מנגנון תאורה שיוצר אשלייה של גחלים לוהטות המפיקות אור רך וזוהר של אש, אינו מפיץ ריחות לא נעימים או מסוכן לילדים קטנים ובעלי חיים, למרות שבכל זאת היינו מרחיקים אותם כדי שלא ינסו לתחוב לתוכו אצבעות ולקלקל את המוצר. מסיבה זו מותר להניח אותו גם על רצפת עץ ובקרבת שטיחים ללא חשש.

 

למי זה מתאים?

קמיני העץ החשמליים מתאימים במיוחד למסעדות, בתי הארחה, בתי קפה או לובי של בתי מלון המעוניינים להעניק לאורחים חוויה יוצאת דופן של אירוח מהאגדות.

אך הוא בהחלט גם מתאים לבתים פרטיים לכל מי שחושק במראה אירופאי יוקרתי ומרשים במיוחד אצלו בסלון. הקמין החשמלי ישתלב מעולה עם מראה סלון קלאסי בסגנון מלכותי והוא יכול להתאים גם לחדר השינה למראה רומנטי וחמים שישדרג לכם את תחושת הרוגע והשלווה ושינה מתוקה.

אח חשמלי

עיצוב וסגנון

באתר האונליין של עטרת תוכלו לבחור בין שמונה דגמים שונים של קמינים חשמליים על פי הטעם והסגנון שלכם. לכל דגם תוכלו לבחור צבע מתוך מבחר צבעים: שמנת, לבן, שחור וחום ולהוסיף לו עיטורים ועיצובים בצבעי כסף וזהב או להשאירם בצבע הזהה לצבע העיקרי. בדרך זו תוכלו לעצב לעצמכם את הקמין המושלם שאין לאף אחד אחר ולהתאימו לסגנון ולצבע של שאר הרהיטים בחדר.

 

ריהוט מושלם לבית מושלם עם עטרת

תמיד חלמתם להרגיש שאתם גרים בבית בובות או בארמון מפואר? עם עטרת זה אפשרי ובמחירים משתלמים במיוחד. באתר האונליין תוכלו למצוא ריהוט לסלון, לחדר השינה, לחדרי הילדים, למשרד הביתי או למשרד הרגיל בכל טעם וסגנון החל מקלאסי יוקרתי ועד למודרני וחדשני עם חומרי הגלם המשובחים ביותר שיעניקו לכם חוויה מתמשכת לאורך שנים.

אח חשמלי

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אח חשמלי

מידע נוסף סביב הנושא

אילו הימורים חוקיים בישראל?

תחום ההימורים בישראל כפוף לחוקים שונים ומורכבים, וקיימת סתירה מסוימת בין חוקים אלו. החוק העיקרי המסדיר את תחום ההימורים הוא חוק הפיס למימון ספורט ולתרבות,

מתי תצטרך תרגום נוטריוני?

תרגום נוטריוני נדרש לנו כאשר יש צורך בהגשת מסמך רשמי של מדינה אחת לרשויות של מדינה אחרת. התרגום הנוטריוני בא להבטיח שהמסמך המתורגם הינו מקורי