כמה זמן לוקח להוציא דרכון רומני?

אנשים רבים בוחרים להוציא לאחרונה דרכון רומני. אנו סבורים כי העלייה במספר המתעניינים בנושא נובעת בעקבות הצטרפותה של רומניה אל האיחוד האירופי. בעקבות כך, החלטנו לצאת ולתשאל את אלו שקיבלו את הדרכון, כדי להבין כמה זמן לקח להם לקבל את הדרכון הרומני לידם. אנו מזמינים אתכם לקרוא את השורות הבאות בעיון רב, כדי שתוכלו לדעת כמה זמן ההליך אורך ומה אתם צריכים לעשות כדי לסיים את ההליך במהרה.

 

דרכון רומני – כמה זמן ייקח לכם להוציא אותו?

הבירור המעמיק שערכנו בנושא הראה כי הליך ההוצאה של הדרכון הרומני עשוי לארוך כשנה עד שנתיים. ראוי לציין כי הזמן משתנה בהתאם למסלולים שונים ולמסמכים שיש בידיכם. שכן, מי שפתחו בהליך וגילו בשלב מסוים כי חסרים להם מסמכים להגשת בקשה בנידון, הבינו שההליך שלהם יתעכב בכמה חודשים.

לכן, ההמלצה היא להכין את כל המסמכים הדרושים מראש ולפנות אל גורמים מוסמכים שיסייעו לכם בהגשת הבקשה, כך שתוכלו לסיים עם ההליך במהירות האפשרית.

כמה זמן לוקח להוציא דרכון רומני?

איזה מסמכים תצטרכו להציג בשביל הוצאת דרכון רומני?

אם אתם מתכננים להגיש בקרוב בקשה להוצאת דרכון רומני, עליכם לדעת כי תצטרכו להציג את המסמכים הבאים:

  • תעודת נישואין
  • תעודת יושר
  • צילומים של תעודת לידה
  • תמצית רישום ועוד

ראוי לציין כי עליכם להציג את המסמכים המתורגמים (אנחנו נסביר לכם בהמשך איך תוכלו לעשות זאת, אל תנסו לתרגם את המסמכים באופן עצמאי, גם אם אתם דוברים את השפה). חוץ מזה, ראוי לציין כי לעיתים יש צורך בהצגת מסמכים נוספים, מעבר לאלו שצוינו לעיל. חשוב מאוד שתקראו את הפסקה הבאה ותגלו את כל האינפורמציה שתקדם אתכם אל עבר הגשת הבקשה על הצד הטוב ביותר.

 

תרגום המסמכים להוצאת דרכון רומני – איך תעשו זאת?

אם ריכזתם את כל המסמכים הדרושים, עליכם לפנות אל נוטריון כדי שתוכלו לקבל חותמת אפוסטיל. ראוי לציין כי מדובר בהליך חיוני שאי אפשר למסור את התיק בלעדיו. ההמלצה שלנו היא לערוך בירור מעמיק אודות נוטריון מוסמך שנמצא בקרבת מקום המגורים שלכם.

כמה זמן לוקח להוציא דרכון רומני?

איך תוכלו לדעת שבחרתם בנוטריון מוסמך ומומלץ?

בחירה בנוטריון מוסמך ומומלץ צריכה להיעשות תוך בירור עם גולשים ברחבי הרשת שעברו את ההליך בעבר. אנו ממליצים לכם להיכנס אל קבוצות פייסבוק או פורומים שיש בהם אנשים שקיבלו דרכון רומני. סביר להניח שתגלו כך במהירות איזה נוטריון מומלץ וממי ראוי להימנע. אם לא תמצאו שם את המידע החיוני, תדעו שתמיד אפשר לעבור ללשונית הביקורות של גוגל ולקרוא בה חוות דעת שנכתבו על נוטריונים שונים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת שהוצאה של דרכון רומני עשויה לקחת כמה חודשים עד כמה שנים. פנייה אל מומחה בתחום תאפשר לקצר את ההליך ולאפשר לכם להיות בטוחים כי אתם נמצאים בידיים טובות.

כמה זמן לוקח להוציא דרכון רומני?

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
כמה זמן לוקח להוציא דרכון רומני?

מידע נוסף סביב הנושא

אילו הימורים חוקיים בישראל?

תחום ההימורים בישראל כפוף לחוקים שונים ומורכבים, וקיימת סתירה מסוימת בין חוקים אלו. החוק העיקרי המסדיר את תחום ההימורים הוא חוק הפיס למימון ספורט ולתרבות,

מתי תצטרך תרגום נוטריוני?

תרגום נוטריוני נדרש לנו כאשר יש צורך בהגשת מסמך רשמי של מדינה אחת לרשויות של מדינה אחרת. התרגום הנוטריוני בא להבטיח שהמסמך המתורגם הינו מקורי