האם יש חובה משפטית לבצע בדיקת בדק בית?

בתקופה האחרונה אנו קוראים לא מעט שאלות שעולות ברחבי הרשת בנוגע לבדק בית. אנשים רבים תוהים האם זו חובה לערוך את הבדיקה המדוברת ואנחנו הבנו שעלינו לעצור את רצף המדריכים שלנו כדי לענות עליה. אתם מוזמנים להישאר אתנו, לקרוא את כל הפרטים שיוצגו בפניכם בשורות הבאות ולגלות אחת ולתמיד האם יש חובה משפטית לביצוע של בדיקת בדק בית.

תכירו תחילה את המומחים שעזרו לנו להגיע למסקנה בנושא

רגע לפני שנציג בפניכם את כל התשובות בנושא, אתם צריכים לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. אנו מודים, אין לנו שום מושג בכל הנוגע לחובות משפטיות. פשוט אנו כותבים לא פעם מדריכים על נושאים חמים שמעניינים את הגולשים. כדי שנוכל לענות על השאלות הללו, אנו פונים אל מומחים בתחום ושואלים אותם את כל התשובות.

אל המומחים שסייעו לנו בכתיבת המדריך הגענו לאחר שפרסמנו פוסט בקבוצת פייסבוק שמאגדת את העוסקים בתחום המשפטי בנושא. לשמחתנו, מעל ל – 20 גולשים ציינו כי יש להם ידע מעמיק בנושא והם סייעו לנו להגיע למסקנה. אנו רוצים להודות לכל מי שסייע. שכן, בזכותו, מדריך זה רואה אור והוא צפוי להביא למודעות חשובה.

מבנים לבדק בית

האם יש חובה משפטית בכל הנוגע לביצוע של בדיקת בדק בית?

לא נלאה אתכם בפרטים ונאמר לכם שהבנו תכף ומיד שאין חובה משפטית בכל הנוגע לעריכה של בדיקה מסוג זה. מדובר בהליך שמתבצע

על ידי חברות גדולות ומוכרות בתחום, כמו למשל מבנים בדק בית. אתם יכולים לבחור אם תרצו להסתייע במומחים בנושא זה או שלא. אם תבחרו שלא לבצע הליך של בדק בית, אתם לא תהיו חשופים לתביעה.

 

האם כדאי לערוך בדיקת בדק בית?

תראו, החוק לא מחייב אתכם לערוך את הבדיקה, אבל זה לא אומר שאתם צריכים לוותר עליה. מדובר בבדיקה חשובה מאוד שיכולה לבדוק אם יש בעיות כלשהן בדירה שאתם רוכשים. שכן, מגיעים מומחים שבודקים אותה מ – א' ועד ת'. הנה כמה תחומים שנבדקים על ידי המומחים הללו:

  • קירות שבורים
  • נזילות
  • בעיות עובש וכו'

מדובר בדברים שאתם לא יכולים לראות בעצמכם ויש צורך בשימוש במכשירים מיוחדים כדי לאתר אותם.

 

חובה להגיע אל חברה מוסמכת

אתם לא רוצים להסתבך עם חברה לבדק בית שאינה מוסמכת ומקצועית. שכן, במקרה כזה, אתם עשויים למצוא את עצמכם בבית המשפט. ההמלצה של אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך היא לערוך בירור מקיף אודות החברה הנבחרת ולוודא שהיא מקצועית ומומלצת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שאין חובה משפטית לביצוע של בדיקת בדק בית. כעת, כשיש לכם את המידע המקיף בנושא, עליכם רק להחליט אם תרצו את שירותיה של חברה זו או לא.

מבנים לבדק בית

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

אילו הימורים חוקיים בישראל?

תחום ההימורים בישראל כפוף לחוקים שונים ומורכבים, וקיימת סתירה מסוימת בין חוקים אלו. החוק העיקרי המסדיר את תחום ההימורים הוא חוק הפיס למימון ספורט ולתרבות,

מתי תצטרך תרגום נוטריוני?

תרגום נוטריוני נדרש לנו כאשר יש צורך בהגשת מסמך רשמי של מדינה אחת לרשויות של מדינה אחרת. התרגום הנוטריוני בא להבטיח שהמסמך המתורגם הינו מקורי