אילו מנעולים אינן ניתנים לפריצה?

הביטחון של הבית או העסק הפרטי שלנו הוא בעל חשיבות עליונה, ולכן בחירת המנעולים הנכונים לדלת היא החלטה שיכולה להיות ממש קריטית. למרות שמנעולים יכולים להגיע בצורות, גדלים וסגנונות רבים, המאפיין החשוב ביותר שעלינו לקחת בחשבון יכול להסתכם בשאלה פשוטה – האם הוא ניתן לפריצה? ובכן, כל התשובות כאן במאמר.

מנעולים הם מאפיין אבטחה חיוני לכל נכס, בין אם זה בית או חנות או עסק מכל סוג שהוא. המנעולים מונעים גישה בלתי רצויה ושומרים על רכושך וחפציך בטוחים.

עם זאת, לא כל המנעולים חזקים באותה המידה, וחלקם מאובטחים יותר מאחרים. כשמדובר בבחירת מנעול, אחד הגורמים שיש לקחת בחשבון הוא האם הוא ניתן לפריצה או לא. במאמר הבא נציג את המנעולים שלא ניתנים לפריצה ויספקו לכם את מלוא הבטיחות.

 

מנעולים שאינם ניתנים לפריצה

ראשית, לפי אדיר שירותי פריצה ומנעולנות, חשוב לציין שאף מנעול אינו 100% חסין פריצה. מנעולן מיומן ונחוש יכול לפרוץ כל מנעול בהינתן מספיק זמן וכלים מתאימים. עם זאת, כמה מנעולים קשה הרבה יותר קשים לפריצה מאחרים.

מנעולים בעלי אבטחה גבוהה כגון Medeco או Mul-T-Lock נועדו להתנגד לניסיונות פריצה על ידי שימוש במנגנונים מורכבים ומפתחי מפתח מיוחדים. למנעולים אלה יש לעתים קרובות גם תכונות כגון פיני פלדה מוקשים, לוחות נוגדי קדיחה ומדיניות מגבילה של שכפול מפתחות, מה שהופך אותם לבטוחים אף יותר.

מצד שני, מנעולים זולים יותר הם לרוב קל יותר לפריצה. למנעולים אלה יש מנגנונים פשוטים בהרבה, מה שהופך אותם לפגיעים לניסיונות פריצה או קדיחה אפשריים. בנוסף, רבים מהמנעולים הללו עשויים לעתים קרובות מחומרים באיכות נמוכה, מה שהופך אותם כמעט קלים לפריצה.

שירותי מנעולן

היעזרו במנעולן

בבואכם לבחור מנעול לבית או לעסק שלכם, חשוב מאוד להיעזר בשירותיו של מנעולן טוב שיתאים את המנעול הנכון לדלת שלכם. מנעולן טוב יעריך את צרכי האבטחה שלכם וימליץ על המנעול הטוב ביותר למצב הספציפי שלכם. כמו כן, הם ידאגו להתקין את המנעול בצורה נכונה ויספקו לכם עצות כיצד לתחזק ולתפעל את המנעול בצורה נכונה כך שיישאר תקין בטווח הארוך. כמו כן גם ידאג להסביר לכם על שכפול מפתחות לרכב עם KEY4ME במידה ואתם רוצים לדאוג לכמה מפתחות לרכב העסקי.

לסיכום, חשוב לציין כי אמנם יש מנעולים חזקים בהרבה ממנעולים רגילים, אך אף מנעול אינו חסין מפני פריצה לחלוטין, מנעולים בעלי אבטחה גבוהה כגון Medeco או Mul-T-Lock נועדו להיות עמידים במיוחד לניסיונות פריצה ולספק רמת אבטחה גבוהה יותר מאשר מנעולים זולים יותר.

בבחירת מנעול לבית או לעסק, חשוב להיעזר בשירותיו של מנעולן טוב שיתאים את המנעול הנכון לדלת שלכם ויספק לכם עצות כיצד לתחזק ולתפעל את המנעול בצורה נכונה כך שיישאר יעיל לאורך זמן. על ידי נקיטת אמצעי הזהירות שפירטנו במאמר, אתם יכולים  להבטיח שהרכוש והחפצים שלכם בטוחים ומאובטחים בצורה הטובה ביותר.

שירותי מנעולן

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
שירותי מנעולן

מידע נוסף סביב הנושא

אילו הימורים חוקיים בישראל?

תחום ההימורים בישראל כפוף לחוקים שונים ומורכבים, וקיימת סתירה מסוימת בין חוקים אלו. החוק העיקרי המסדיר את תחום ההימורים הוא חוק הפיס למימון ספורט ולתרבות,

מתי תצטרך תרגום נוטריוני?

תרגום נוטריוני נדרש לנו כאשר יש צורך בהגשת מסמך רשמי של מדינה אחת לרשויות של מדינה אחרת. התרגום הנוטריוני בא להבטיח שהמסמך המתורגם הינו מקורי