התיקים הכי מפורסמים בנושא רשלנות רפואית בארץ

בתקופה האחרונה אנו שומעים ברחבי התקשורת על מקרים שונים של רשלנות רפואית שאירעו לאנשים שונים, בגילאים שונים ומסיבות שונות. ראינו כי ישנה התעניינות בקרב גולשים רבים ברחבי הרשת אודות נושא זה, כך שהחלטנו לצאת ולבדוק מהם התיקים הכי מפורסמים והכי מעניינים של רשלנות רפואית שקרו בשנים האחרונות בארץ. הישארו אתנו ותגלו מהם.

 

הגורמים שסייעו לנו בכתיבת המדריך

כדי שנוכל להציג בפניכם את התיקים המפורסמים ביותר בנושא רשלנות רפואית שאירעו בארץ, היינו צריכים לפנות אל חכמת ההמונים ולשמוע מה יש להם להגיד. ראוי שנציין בפניכם כי עשינו זאת באמצעות פרסום של פוסט ברשת החברתית. כתבנו שאנחנו מעוניינים לשמוע על תיקים של גולשים או של מכרים שלהם, כדי שנוכל לכתוב על כך מדריך. להפתעתנו, קיבלנו מעל 40 פניות והיינו צריכים לבחור בסופו של דבר את התיקים המעניינים ביותר. הנה ה – 2 ששברו לנו את הלב.

 

התיק המפורסם ביותר בנושא רשלנות רפואית – התיק של ג'

את התיק המפורסם של ג' התבקשנו לפרסם בעילום שם. מדובר בבחור צעיר, כיום הוא בן 30 ומעלה, שנולד ללא כף יד ימנית. אמא של ג' ערכה את כל הבדיקות האפשריות במהלך ההיריון ואף רופא לא ציין זאת בפניה. ראוי לציין כי המקרה אירע לפני הרבה שנים, בתקופה שבה המכשור לא היה מפותח כפי שהוא היום. ג' תבע את הרופא שביצע את הבדיקות והוא זכה בתיק בעקבות הולדה בעוולה. אם המקרה הזה מעניין אתכם, כדאי שתקראו פרטים באתר ddlaw.co.il.

 

התיק המפורסם ביותר בנושא רשלנות רפואית – התיק של נ'

קרובי המשפחה של נ' גם כן ביקשו להשאיר את הפירוט אודות התיק שלה בעילום שם. נ' ניגשה אל רופא המשפחה שלה לפני כמה שנים בטענה שהיא סובלת מתסמינים מסוימים והיא ביקשה לקבל הפניה לבדיקות. רופא המשפחה סירב לבקשתה וטען שמדובר בהתייבשות. כעבור תקופה, התברר שנ' סבלה ממחלה קשה שלא אובחנה בזמן. תיק זה מוכר עבור רבים. נ' סבלה לא מעט והיא קיבלה פיצויים לאחר שתבעה את קופת החולים.

 

תביעת רשלנות רפואית מקיימים רק אצל עורך דין מומלץ

במהלך איסוף הנתונים למדריך זה, קיבלנו לא מעט פניות מצד גולשים שביקשו שנכתוב על אופן ההגעה אל עורך דין מומלץ בתחום. נאמר לנו שצריך לערוך בירור מקיף ברחבי הרשת כדי לבדוק שאתם פונים אל עורך דין שבקיא בתחום ושיש לו הצלחות רבות בתחום זה. ההמלצה היא לערוך בירור אודות עורך דין מומלץ באמצעות אחת או יותר מהפלטפורמות הבאות:

  • גוגל
  • אינסטגרם
  • פייסבוק

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את התיקים הכי מפורסמים בנושא רשלנות רפואית שאירעו בארץ. מאחלים לכם שלא תדעו רשלנות רפואית מעולם. אם כבר אירעה לכם רשלנות שכזו, אתם יודעים איך להגיע לעו"ד מומלץ.

רשלנות רפואית

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין רשלנות רפואית

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני