מי יכול לעשות רילוקיישן ואילו מסמכים צריך למלא?

אם אתם מרגישים שהגיע הזמן לבצע שינוי בחיים ואולי לעבור למקום אחר לכמה שנים, כדאי שתדעו שמדובר על אפשרות ריאלית בהחלט שממנה אתם יכולים להרוויח לא מעט. מעבר לים נמצאות לא מעט אפשרויות שבישראל יהיה לכם קשה להגיע אליהן. רילוקיישן היא כבר לא מילה גיסה, ולא מעט ישראלים מחליטים לבצע אותו. כאן נעזור לכם להבין האם אתם יכולים לעבור.

 

רילוקיישן

כאשר אנחנו מדברים על רילוקיישן, הכוונה היא למעבר דירה מעבר לים למספר שנים. רילוקיישן הוא לא רק מעבר דירה אלא למעשה הרבה יותר מכך. ברילוקיישן אנחנו משנים את התרבות שבה נחיה, את העבודה, ואת כל הסביבה שבה אנחנו נמצאים. אם אתם מחפשים מקום קונקרטי, כדאי להכיר את האופציה של רילוקיישן לקפריסין. מדובר על יעד נוח שמיד נסביר לכם למה כדאי לעבור אליו.

רילוקיישן

 

טפסים למילוי

כדי לבצע רילוקיישן עליכם לקבל אישור שהייה במדינה שאליה אתם עוברים. בניגוד לטיול, רילוקיישן הוא מעבר לזמן ארוך יותר ולכן צריך אשרה מיוחדת כדי לעשות אותו. הדבר הראשון שעליכם להציג הוא אישור הכנסה כדי למנוע מצב שבו תהפכו לנטל על המדינה שבה אתם חיים.

בנוסף, עליכם להציג אי רישום פלילי במדינה שממנה אתם מגיעים וכמובן לספק הצהרת כוונות לגבי מטרת השהייה שלכם במדינת היעד. רילוקיישן לקפריסין מאושר בדרך כלל על ידי הרשויות המקומיות ששמחות לקבל ישראלים שעוברים למדינה השכנה.

 

למה דווקא קפריסין

אם אתם שואלים את עצמכם למה לבצע את הרילוקיישן דווקא לקפריסין, יש לכך שתי סיבות מרכזיות. הסיבה הראשונה היא יוקר המחיה. קפריסין היא מדינה זולה הרבה יותר מישראל, ועם אותן הוצאות שיש לכם פה תוכלו לחיות ברמת חיים הרבה יותר גבוהה בקפריסין. בנוסף, הקרבה של קפריסין לישראל תאפשר לכם להגיע לביקור תכופים, כמו גם לחברים ומשפחה להגיע אליכם לביקור.

טפסים למילוי

 

ליווי מקצועי

לפני שאתם מבצעים רילוקיישן חשוב להבין שמדובר על צעד מורכב לכם ולמשפחה כולה. כדי שהוא יעבור בצורה כמה שיותר נוחה מומלץ לקבל ליווי מקצועי. חלק מהליווי נועד גם לדאוג שתקבלו את כל האישורים הרלוונטיים מטעם הרשויות המקומיות כך שתוך כמה חודשים תוכלו לבצע את הרילוקיישן בפועל.

טרם המעבר מומלץ להחליט על האזור שבו תגורו וכמובן לחפש עבודה מתאימה. העבודה יכולה להיות כזו שנעשית בשלט רחוק או כמובן עבודה במשרד מקומי, אולם חשוב לדעת שהיא הבסיס להצלחה של המעבר. כדאי גם לבדוק את מסגרות הלימוד שבהן ילמדו הילדים.

 

לסיכום

מעבר דירה מעבר לים הידוע בתור רילוקיישן הוא בחירה שלא מעט ישראלים מבצעים בשנים האחרונות. הסיבות לכך מגוונות, אולם המכנה המשותף לכולם זה הרצון לעבור לכמה שנים לחיות במדינה אחרת. קפריסין היא אחד היעדים המבוקשים לביצוע רילוקיישן והיא מאפשרת לכם להנות מרמת חיים גבוהה במחירים נמוכים מישראל.

ליווי מקצועי

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מסמכים

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני