אתם גרים בחיפה? למה חשוב לקחת עו"ד תעבורה שנמצא בקרבתכם

עברתם תאונת דרכים שיש בה נפגעים? קיבלתם דו"ח נהיגה בגין עבירה חמורה, אתם חשים שהרישיון שלכם בסכנה? זה הזמן לפנת לעורך דין מקצועי שילווה אתכם. אם זאת חשוב לדעת כדאי ומומלץ להשתמש בשירותיו של עורך דין מקומי מאזור בו התרחשה התאונה.

 

מי הוא עורך דין תעבורה?

עורך דין תעבורה הוא עורך דין לכל דבר ועניין אשר רכש את השכלתו במוסד מקובל ומוכר ועמד בכל דרישות המבחנים וההסמכה הנדרשות מכל עורך דין בארץ. את הרישיון שלו הוא נדרש לחדש בכל פרק זמן קבע והוא נמנה על כלל עורכי הדין בארץ ומחויב לחוקים והתנאים החלים על עורכי הדין באשר הם. לאחר סיום הלימודים עורך הדין לתעבורה עבר הליך של התמחות במשרד עורכי דין ולאחר שסיים את תקופת ההתמחות הוא למעשה עורך דין מוכשר ומקצועי לייצוג לקוחות בתחום ההתמחות שלו.

לאורך השנים והטיפול בלקוחות ומקרים שונים רכש עורך דין לתעבורה את המקצועיות והניסיון ויש כאלו הנשארים בתוך אזור מסויים וכך יכולים לפתח מיומנות והתמחות לאזור מסוים כגון עו"ד תעבורה בחיפה. עורך דין תעבורה ימשיך לכל זמן עבודתו להישאר מעודכן, להכיר את החוקים והתקנות החדשות ולהיות תמיד מעודכן לגבי החידושים והשינויים השונים.

חוק התעבורה

תפקידו של ערך דין לתעבורה

עורך הדין לתעבורה מסייע ומטפל במקרים שונים הקשורים לעברות תנועה וחוקי התעבורה השונים אשר ברוב המקרים העוברים עליהם נדרשים לשירותיו של עורך דין לתעבורה במגוון סיבות ומקרים :

  • ייעוץ ראשוני – כאשר נקלע אדם לסיטואציה מורכבת הקשורה לדיני התעבורה, עורך הדין יוכל לתת את המענה הראשוני כיצד לפעול בצורה נכונה על פי דרישות החוק ובמידה שתהיה לה הנזק הקטן ביותר ללקוח
  • ליווי ויעוץ – מרגע שיש כנגד נהג דוח תנועה בגין עבירה משמעותית, או שחלילה היה מעורב בתאונת דרכים שיש בה נפגעים, עורך הדין משמש כמלווה המקצועי והמייעץ בדבר הפעולות השונות הדרושות.
  • התדיינות מול המשטרה – במקרים רבים ישנה צורך לקיים התדיינות מול קצין המשטרה על מנת להגיע לטיפול מהיר יותר בתיק של הנהג. במקרה זה לעורך דין הפועל בתחום התאונה יש יתרון היות שככל הנראה לעו"ד תעבורה בחיפה יהיה קשר טוב יותר אל הגורמים השונים בעיר חיפה.
  • ייצוג בבית המשפט – במקרה הצורך עורך הדין ייצג את הלקוח שלו בבית הדין לתעבורה ויטען בצורה המקצועית את טענות הסנגוריה.
  • הגשת ערעור – לאחר מתן פסק הדין יוכל עורך הדין להגיש ערעור בשם הנהג.

 

למה חשוב לקחת עו"ד תעבורה שנמצא בקרבתכם

עורך הדין לתעבורה יכול בהחלט לפעול בכל הארץ היות שחוקי התעבורה הם זהים בכל הארץ ולכן אין ממש הבדל בין האזורים השונים. אך אם זאת לעורך דין הנמצא בקרבתכם יש אפשרות להיות בקשר ישיר עם גורמי המשטרה או המשפט באזור ולהשתמש בקשר האישי לטובת לקוחותיו.

כאשר אתם נעזרים בעו"ד תעבורה בחיפה במקרה והתאונה שביצעתם התקיימה באזור חיפה לעורך הדין יהיה יתרון בשל הכרתו עם האזור והנפשות הפועלות. נקודה נוספת היא בכך שעורך הדין הפועל באזור מגוריו מכיר את הכבישים הבעיתים, את היסטוריית התאונות ומקרים נוספים מה שיכול לסייע לו בעת הטיפול בתיק.

עורך דין לתעבורה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
תאונות דרכים

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני