מחפשים עו"ד תותח? אלו השאלות שחשוב לשאול

ההבדל בין עורך דין טוב, איכותי ומקצועי לעורך דין חסר אחריות ורשלן, יכול להיות דרמטי, הן בהיבט הכלכלי והן בהיבטים אחרים. לא משנה איזה סוג עורך דין מחפשים ולאילו צרכים. לכן, לפני שבוחרים עורך דין, ישנן שאלות שונות שחשוב לשאול ולדעת אילו תשובות צריך לקבל ממנו.

על פי הערכות, ישנם היום בישראל למעלה מ-90 אלף עורכי דין בעלי רישיון, וקרוב ל-80 אלף מתוכם רשומים כפעילים בתחום. מדובר במספרים אסטרונומיים ביחס לגודל האוכלוסייה. הם מתחלקים על פי תחומי התמחויות שונות וכל אחד אשר זקוק לשירותיהם יכול לפנות אליהם בשביל לייצג אותם.

המספרים מלמדים על כמות, אך אינם בהכרח מלמדים איכות. בשביל למצוא עורך דין מנוסה ומקצועי, יש לעשות בירור מקיף, כך אפשר למצוא עורך דין שעונה על הצרכים של הלקוח. בין אם זה על פי המקרה המדובר ובין אם זה על פי פרמטרים אחרים. על מנת לבחור עורך דין איכותי, יש לדעת לשאול את השאלות הנכונות ולהבין אילו תשובות צריך לקבל ממנו.

 

5 שאלות שחשוב לשאול כל עורך דין

באילו תחומים הוא מתמחה?

על פניו זו שאלה מאוד בסיסית אך חשוב להיכנס לעומק שלה. זה לא שאלה באילו תחומים הוא מתמחה אלא האם יש היבטים מסוימים בתוך התחום, בהם הוא מתמחה באופן ספציפי. איזו רזולוציה של ידע וניסיון יש לו בתחום ההתמחות. כך אפשר ללמוד עד כמה הוא יכול להתאים למקרה שלנו.

מחפשים עו_ד תותח_ אלו השאלות שחשוב לשאול

באיזו גישה הוא נוקט בייצוג הלקוח שלו?

אומנם אנחנו לא עורכי דין ואין לנו אפשרות לבחון האם הגישה שלנו נכונה או לא, אך ברגע שהוא לומד את המקרה ומסביר לנו כיצד הוא מתכוון "לתקוף" אותו, אז נוכל לדעת מה הכיוון שלו והאם הוא מתאים, האם הדרך בה הוא נוהג מתאימה למה שאנחנו מחפשים.

 

עד כמה הוא זמין לייצג אותנו?

לזמינות שלו יש חשיבות גדולה, גם בשביל לקדם את התהליך וגם בשביל לוודא שהוא יכול ללוות ולייצג אותנו לאורך כל התהליך. מהתחלה ועד הסוף. בין אם זה בהליך משפטי, הליך של משא ומתן או הליכים אחרים.

 

עם אילו גורמים הוא עובד?

עורכי דין אינם עובדים בחלל ריק ואינם עובדים לבד. הרבה פעמים הם נעזרים באנשי מקצוע, מתחום המשפט או מתחומים אחרים. לדוגמא, אם מגישים תביעה במקרה של רשלנות, אז סביר שהוא ייעזר בעדים מומחים בשביל לבסס את טענותינו בבית משפט.

 

מה הוא ממליץ לעשות?

כשאנחנו מגיעים אליו עם מקרה מסוים, חשוב לשמוע ממנו מה הוא מציע לנו לעשות. כך נדע, אם זה תואם לגישה ולמטרות שלנו. אם אתם מחפשים עורך דין מקצועי ומנוסה, זה הזמן לפנות אל עו"ד אביתר כהן, הוא ישמח לייצג אתכם ולעמוד לרשותכם בכל עת, לכל עניין. פנו עוד היום!

עורך דין

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מחפש עורך דין מוביל

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני