עורך דין פלילי תותח

ישנם סוגים שונים של עורכי דין. בשנים האחרונות תחום עריכת הדין הפך למגוון, כאשר כיום ניתן למצוא כמות גדולה של עורכי דין הפועלים במדינת ישראל. ישנן אמות מידה מסוימות שכאשר עורכי דין פועלים לפיהן, אפשר להגדיר אותם כעורכי דין איכותיים. קריטריונים אלו תקפים הן לעורך דין פלילי והן לעורך דין אזרחי.

אולם בתחום הפלילים, ישנה חשיבות רבה לא רק לעמידה בקריטריונים מסוימים, אלא גם לניסיונו של עורך הדין, למוניטין המקצועי שלו, ולכמות ההצלחות שהוא רשם בתיקים פליליים מהסוג בו מעורב הלקוח. זאת מאחר והכרעת בית המשפט בתיק היא בעלת פוטנציאל השפעה ארוך טווח על חייהם של כל המעורבים. במדריך שלפניכם נסביר למה חשוב לשים לב כשמחפשים עורך דין פלילי תותח ועל מה אסור להתפשר.

עורך דין פלילי תותח הוא כזה שמתאים את עצמו לצורכי הלקוח

הקריטריון הראשון שיכול לקבוע כי עורך דין פלילי הוא מוצלח, הוא אופן ההתנהלות שלו מול הלקוח ששכר את שירותיו. עורך דין פלילי, יותר מכל עורך דין אחר, נדרש לייצר מערכת יחסים פתוחה, כנה ואמיתית עם לקוחותיו. הלקוח צריך להרגיש בנוח לשתף מידע עם עורך הדין הפלילי שלו, על מנת שזה יוכל לפעול למענו בצורה הטובה והמועילה ביותר.

 

על תבונה ורגישות – התכונות שאתם מחפשים בעורך דין פלילי

עורכי דין פליליים מתעסקים, מטבע הדברים, עם תיקים שאופן התנהלותם עשויה להשפיע באופן הרסני על חייהם של אנשים – הן הצד החשוד / הנאשם והן הצד הנפגע. לכן עורך דין פלילי נדרש להיות גם חריף וחזק בתחומו אבל לא פחות מכך – גם איש של אנשים, שיודע לטפל במקרים מורכבים במידת הרגישות הנכונה.

 

עורך דין פלילי כזה שעושה "שיעורי בית"

עורכי דין פליליים טובים, הם אלו שיודעים לגשת לכל מקרה כאשר יש בידיהם מידע רב ערך. בסופו של דבר, ידע הוא כוח וככל שהידע של עורך הדין – הן בתחומו והן בפרטי המקרה של הלקוח, הוא גדול יותר, כך יכולתו של עורך הדין להשיג עבור הלקוח את התוצאות המקוות, גדלה.

עורך דין פלילי תותח
עורך דין פלילי תותח

עורך דין פלילי תותח פועל לקיצור ההליכים

הליכים פליליים הם לא עניין נעים, וזה עוד בלשון המעטה. כאשר אדם נחשד או נאשם בביצוע עבירה פלילית, הוא מוסט משגרת חייו ונקלע למערבולת אירועים שאינה בשליטתו. שמו הטוב מונח על הכף, וגם החופש שלו. במצב של אי ודאות כזו, מוטב שיהיה לצידו עורך דין פלילי תותח, החותר לקיצור ההליך הפלילי עד כמה שניתן (גם אם פירוש הדבר הוא ששכר הטרחה שלו יקטן).

 

עורך דין פלילי תותח בוחן כל מקרה לגופו

הביטוי "כל מקרה לגופו" נכון למדי בתחום הפלילים, כאשר אנשים שונים מבצעים את אותן עבירות אך אורח החיים שלהם והנסיבות סביב המעשה הן לעולם שונות. לכן, למרות שעורכי דין פליליים מטפלים בתיקים רבים מאותו הסוג, הם עדיין נדרשים להתייחס לכל מקרה בנפרד ולא להניח הנחות. זוהי, למעשה, הדרך היחידה למקסם את הסיכויים לטובת הלקוח ולמצות את זכויותיו בהליך.

 

עורך דין פלילי תותח מתעדכן בפסיקה התקדימית

אנו נמצאים בעידן שבו חלות תמורות רבות בתחום הטכנולוגי וכתוצאה מכך – מעת לעת נולדים סוגים חדשים של עבירות פליליות, שהחוק לא תמיד מספיק להתעדכן במועד כדי לתת מענה הולם בעניינן. אולם היכרות עם פסקי הדין התקדימיים הניתנים בבתי המשפט בישראל, מאפשרת לעורך הדין הפלילי להבין "לאן נושבת הרוח" ולהתאים את קו ההגנה של הלקוח למצב בשטח.

בקצרה, עורך דין פלילי תותח הוא כזה שאינו "קופא על השמרים", אלא מתעדכן בשוטף בנעשה בבתי המשפט ויודע על מה כולם מדברים.

 

עורך דין פלילי תותח רואה במקצוענות ערך עליון

עורך דין פלילי תותח הוא כזה שמקפיד לעבוד בצורה עניינית מבלי לאפשר לעצמו לפתח מעורבות רגשית גדולה מדי בתיק, שעלולה להסיט את תשומת ליבו מהמטרה העיקרית, והיא להעניק למרשו ייצוג משפטי מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

 

מבין שאין תחליף לאמינות

עורך דין פלילי בעל שם, הוא כזה שעשה לעצמו מוניטין מעולים בזכות הצלחותיו הרבות בטיפול בתיקים פליליים של לקוחות. אולם מאחר ומדובר בעבירות פליליות, לא די בנסיונו המקצועי של עורך דין, אלא חשובה גם המחויבות שלו ללקוח ונכונותו לשמור על חיסיון המידע הרגיש המובא לידיעתו במסגרת הטיפול בתיק.

יתר על כן, אמינותו של עורך הדין באה לידי ביטוי גם במוכנות שלו לשקף ללקוחותיו את המצב לאשורו, ולהביא לידיעתם את סיכויי ההצלחה האמיתיים בתיק שלהם, גם כאשר הם אינם מזהירים כלל. מוטב לו ללקוח שידע בפני מה הוא עומד מאשר שעורך הדין יצייר לו תמונה ורודה מדי שבסופו של ההליך, תתנפץ לו בפנים.

 

חושב גם על היום שאחרי

עורך דין פלילי איכותי הוא מי שמבין כי לקוחות שביצעו עבירה אחת עלולים למעוד ולהסתבך בפלילים שוב. לכן עורך דין פלילי טוב הוא כזה שגם חושב לא רק על הפחתה בעונשו של מרשו, אלא גם על דרכים לשקם את הלקוח ולסייע לו לשמור על אורח חיים נורמטיבי בראיה עתידית.

 

בשורה התחתונה

אם אתם חשודים או נאשמים בפלילים, חשוב לפנות בהקדם האפשרי להתייעצות מול עורך דין פלילי תותח. בכוחו של עורך דין פלילי תותח להוביל לכך שההליך הפלילי שנפתח נגדכם יקוצר או יבוטל לחלוטין בתנאים מסוימים, וגם במצבים אשר בהם התיק לא ניתן לביטול – עורך דין פלילי תותח בהחלט יכול לפעול להמתקת עונשכם וסיום הסאגה בהקדם.

 

התוכן המוצג במאמר שלהלן מובא לידע כללי בלבד, אינו בגדר מידע משפטי מחייב, ואין לפעול על פיו או להסתמך עליו בשום צורה שהיא. במידה ועולה הצורך בהכוונה משפטית, ליווי משפטי או ייצוג משפטי הנועד לסייע במקרה ספציפי, יש לפנות ישירות לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי מול עורך דין פלילי בעל רישיון.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

עורך דין מעצרים

מעצר משטרתי הינו חוויה לא נעימה ידועה לכל. כאשר נעצר אדם ישנם חוקים ברורים על התנהלות המעצר ואורכו. על מנת לוודא את שזכויותיו של הנעצר

עורך דין פלילי בתל אביב

לחוק העונשין במדינת ישראל ישנו תפקיד חשוב מאוד והוא שמירה על הזכויות והבטחון של כל אדם ואדם. כחלק מכך חוק העונשין מציג בתוכו עבירות של

עורך דין פלילי בבני ברק

במידה וראיתם את הסדרה המדריך לרוצח אתם יכולים להבין שכל אדם, אפילו המשכיל והנורמטיבי ביותר עשוי להיות מעורב בעבירה פלילית. כמובן שמדובר על סדרה המגזימה

עורך דין פלילי ברמת גן

עורך דין פלילי הינה אחת ההתמחויות המרתוק ביותר הקיימות בתחום המשפט ועריכת הדין. מדובר במקבץ חוקים רחב, הכולל בתוכו דקויות של נסיבות, מקרים וסיפורים אנושיים.

עורך דין פלילי בראשון לציון

הדין הפלילי הינה אחת ההתמחויות המרתקות ביותר הקיימות בעולם עריכת הדין. מדובר בתחום רחב מאוד הכולל בתוכו מספר רב של סעיפי חוק, מקרים מעניינים ואירועים