עורך דין נזקי רכוש מקצועי

כאשר נמצאים בסיטואציות ובמצבים שונים בחיים בהם אנחנו רוצים לתבוע מישהו שגרם לנו לנזקי רכוש, חייבים לקחת עורך דין שיודע ומכיר את רזי המקצוע לאורכם ולרוחבם. עורך דין שאיננו מקצוען יכול לגרום רק לבעיות עד כדי תביעת נגד. במיוחד בענייני נזקי רכוש, שזה כבר פגיעה במשהו אישי. לכן לא מתפשרים, עושים "שיעורי בית" ולוקחים המלצות על עורך דין שהוא לא פחות ממאה אחוז.

 

מה זה אומר נזקי רכוש? דוגמאות לנזקי רכוש

דוגמא לנזקי רכוש של תכולת דירה – במשך מספר חודשים התרעתם על רטיבות בתקרה הדירה מהשכנים מלמעלה והם לא עשו עם כך כלום. עד שהרטיבות הפכה לנזילה שפגעה בספות הדירה וגרמה לנזק בלתי הפיך של הרהיטים. על אף ההתראות והבקשות, השכנים מלמעלה לא טרחו לבצע בדיקה כדי בכלל לבדוק במה מדובר.

כעת, לאחר הנזק שנגרם בדירתכם הנכם מעוניינים לתבוע את השכן. אמנם לשכן יש ביטוח והוא עכשיו רוצה להפעילו. כמובן שזכותו ואין בעיה. ובכל זאת, לנו, הצד התובע כדאי מאוד לקחת עורך דין נזקי רכוש מקצועי שמכיר בדיוק את נישת נזקי רכוש ויודע בדיוק מושלם כיצד לטפל מבחינת טפסים ובירוקרטיות וזאת כדי שהתביעה לא תתארך יותר מידי זמן ותהפוך לסחבת.

 

דוגמא לנזקי רכוש רכב

הגעתם לערוך קניות בסופר השכונתי בעירכם ודווקא מכל הרכבים שחונים בחניון נפל על רכבכם עץ וגרם לנזק שהוציא את הרכב מכלל שימוש. ובכן מי האשם? העירייה, היא האשם. אך כדי להוכיח שהייתה התרשלות שנמשכה הרבה מאוד זמן עד שאותו העץ נפל, חייבים לקחת עורך דין מקצוען שמטפל בנזקי רכוש ביום יום שלו. כזה שיודע בדיוק כיצד לפעול ועם מי לדבר.

בכל מקרה של תביעה בגין נזקי רכוש, חייבים להציג את כל ההוכחות החותכות שאינן משתמעות לשתי פנים כדי שתהיה עילה לתביעה למתן פיצויים הולמים על פי חומרת הפגיעה. כאשר מחליטים על תביעה צריך לבדוק האם הייתה התרשלות מצדו של הפוגע, העירייה, אדם פרטי, בעל עסק וכו'. כמובן שאם הוכח שאכן היה קיים ליקוי שהתריעו בגינו מספר פעמים לפני הפגיעה, אכן יש עילה לתביעה בגין נזקי רכוש.

 

סיכום – תפקידו של עורך הדין לענייניי נזקי רכוש

תפקידו של עורך הדין לענייני נזקי רכוש הוא לעזור לנו לקבל פיצויי עבור נזק שנגרם לנו על ידי צד שני או שלישי, על עורך הדין יהיה להנחות אותנו לבקש מאיתנו להביא את כל הראיות התומכות בטענתנו, ישנם עורכי דין שיגדילו לעשות וידאגו לכל המסמכים והראיות בעצמם ובעזרת אנשי מקצוע איתם הם עובדים

עורך דין לענייני נזיקין הוא בעל הסמכות שלנו כאשר רוצים לתבוע על פגיעה ברכוש. עורך דין נזקי רכוש מקצועי אמור לדעת ולהכיר את כל התהליכים מקרוב והוא זה שיכווין אותנו למטרה הסופית שהיא מתן פיצוי בגין הנזקים שנגרמו לרכוש כמו רכב, דירה ועסק,

איש משפט

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
פטיש

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני