עבירות שיכולות להפוך להיות פליליות

לא תמיד מדובר אודות עבירות פליליות. לפעמים מדובר על עבירה קלילה למדי, שאיננה גוררת אחריה נזק כבד בחיי אנשים או רכוש, מה שאומר שלא תהיה פה בחירה בהליך בין כתלי בית המשפט כנגדכם. למרות זאת, עדיין תיאלצו לשאת בקנס כספי, על פי המצוין בחוק, שיירשם במרשם פלילי כזה או אחר.

חרף העובדה שלא מדובר אודות הליך משפטי, עדיין רישום במרשם פלילי עשוי להתגלות כדבר שאינו פשוט במהלך החיים שלכם, ויש להימנע ממנו בכל מחיר. אנו ממש מפצירים בכם לקרוא את המאמר הזה מן התחלתו ועד תומו, ותגלו בין השאר, אבל לא רק – X עבירות שיכולות להפוך להיות פליליות…

 

במה יסייע לכם עורך דין פלילי בתל אביב?

ישנן המון דרכים בהם עורך דין פלילי בתל אביב יכול לסייע לכם, ואלו הן לפניכם –

  • עורך הדין הפלילי יודע לאשורי אימתי בני האדם ינסו להערים עליכם, בעיקר החוקרים במשטרה, מה שיגרום לכם להפסיד במקרה המשפטי, הוא ייעץ לכם מה לעשות הלאה, כדי לא להחריף עם המצב המשפטי שבו אתם עומדים.
  • עורך הדין הפלילי חי בסביבה הזאת כל יום יום, בעל הקשרים המתאימים, הניסיון והידע הטובים ביותר כדי לשפר את מעמדכם המשפטי.
  • עורך הדין הפלילי הינו איש מקצוע מיומן, בעל רקורד מוכח של עשייה רבת שנים, ועל כן הוא "שוחה" בחוק הפלילי, מה שיגרום לו להבין את חומרת המצב שלכם, איך להמתיק את גזר הדין או את העונש שלכם, ולהכיר כל פרצה בחוק.
  • עורך הדין הפלילי יסייע לכם להתמודד עם האישום הפלילי, ולהבין את ההשלכות של האשמות שהוטחו כנגדכם.

 

במה באים לידי ביטוי עבירות המשפט הפלילי החמורות ביותר כנגד אנשים?

אומנם עבירות תנועה יכולות להיחשב "כקלות", אבל לעתים הן גובלות על גבול הפלילי, ויפה שעה קודם לפנות לעורך דין בענייני תעבורה, כדי שיהיה באפשרותו להגן על הזכויות שלכן, וכדי שרק עבירה קלה, כגון – חוסר חגירת חגורת בטיחות, לא תהפוך חמורה למדי.

להבדיל אלפי הבדלות מעבירות תעבורה קלות כאלו, יש עבירות שעשויות להפוך לפליליות כאשר עסקינן אודות נזק ניכר בדיני תעבורה, שממש לא ניתן לעבור לסדר היום בגינן. עבירות כמו למשל – תאונת דרכים שבה נפגעו או הלכו לעולמם אנשים, או תאונות דרכים של פגע וברח.

תרחישים שכאלו עשויים להתפתח לכדי אישום פליליים. במצבים שכאלו משמעותי להתארגן מבעוד מועד בליווי של עורך דין לתעבורה, כדי שיהיה באפשרותו לבדוק כראוי את התיק שלכם, ולהפעיל את "שרביט הקסם" שלו במקרה דנן.

 

האם בריונות ברשת יכולה להפוך להיות פלילית?

כאשר אומרים בריונות ברשת בהכרח מתכוונים לשפע רב של התנהגויות באינטרנט, כאשר המכנה המשותף לכולן מתבטא בהתנהגות פוגענית, שעשויה להסתכם בתוצאות הרות גורל, עד לכדי גרימה לפטירה של הקורבנות של הבריונות ברשת, מה שיכול להפוך, בסופו של דבר, לעבירה פלילית.

אחת הבעיות במצב שכזה, עמה נדרש המחוקק להתמודד, זאת היעדר הגדרה ברורה ומוסכמת של בריונות ברשת. לפעמים מגדירים אותה בתור שימוש של פרט או של כמה אנשים במידע ובטכנולוגיה על מנת לתמוך בהתנהגות מכוונת ותוקפנית, שנועדה לפגוע באחרים. ומכיוון שכולכם בוודאי התוודעתם למקרים של התאבדות למי שהיה קורבן לבריונות ברשת, כי אז היא ממש כעבירה פלילית, לכל דבר ועניין.

עורך דין פלילי

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין פלילי

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני