מה החשיבות של מקצועיות העו"ד בתהליך פינוי בינוי

הליך של פינוי בינוי הוא הליך מורכב שמערב התנהלות מול מספר גורמים.

כמו כל הליך שקשור בנדל"ן, גם בתהליך של פינוי בינוי ישנה חשיבות רבה לבחירה של עו"ד מקצועי.

עורך דין מקצועי יאפשר לכם להיות רגועים ביחס לפרויקט ויבטיח לכם הגנה מלאה על הזכויות שלכם.

כאן קבלו את כל המידע על החשיבות הרבה שיש לעורך דין מקצועי בהליך של פינוי בינוי.

פינוי בינוי

פינוי בינוי הם שם כולל לתהליך שבו אתם מוכרים את הזכויות בנכס שלכם לקבלן שמתחייב להעניק לכם נכס איכותי יותר בסיומו של הפרויקט. ברחבי הארץ מתנהלים מיזמים רבים של פינוי בינוי וסיכוי טוב שגם אתם תמצאו את עצמכם מהר מאוד בלב תהליך כזה.

הדבר החשוב ביותר לפני כניסה לתהליך של פינוי בינוי הוא לבחור עו"ד לתמ"א 38 או עורך דין פינוי בינוי. בדיוק כמו כל הליך שקשור בממון רב ובמיוחד כאשר מדובר על נדל"ן, עורך דין מקצועי הוא פשוט חובה. אל תכנסו להליך של פינוי בינוי בלי שאתם מלווים בעורך דין מקצועי.

להליך של פינוי בינוי ישנם שותפים רבים. מצד אחד עומדים כמובן בעלי הדירות שמוכרים את הזכויות שלהם בנכס. הגורם המרכזי שמולו אתם צריכים להתנהל הוא כמובן הקבלן שאחראי על הפרויקט, ובנוסף גם לרשות המקומי יש הרבה מה לומר בנושא. לפניכם שלוש סיבות חשובות מדוע אתם צריכים לבחור עורך דין מקצועי לליווי בתהליך של פינוי בינוי.

 

  1. התנהלות מול היזם

היזם הוא הצד החשוב ביותר שכן הוא אחראי לספק לכם תמורה בסופו של המיזם. עורך דין מקצועי יוודא שהיזם עומד בהתחייבויות שלו כלפיכם, וידאג שהכסף שלכם מתנהל בצורה הנכונה. חשוב כמובן לבחור עורך דין שלא קשור ליזם עצמו כדי לא ליצור מצב של ניגוד עניינים.

מה החשיבות של מקצועיות העו'ד בתהליך פינוי בינוי
מה החשיבות של מקצועיות העו"ד בתהליך פינוי בינוי
  1. התנהלות מול הרשות המקומית

בניגוד להליכי נדל"ן אחרים שבהם הרשות המקומית לא אמורה להתערב יותר מידי, בתהליך פינוי בינוי לרשות המקומית ישנה דריסת רגל לא מבוטלת. כדי שהרשות לא תתקע לכם מקלות בגלגלים, בחרו עורך דין מנוסה ומקצועי שידע להתמודד עם בעיות שונות שעלולות לצוץ.

 

  1. שמירה על הזכויות שלכם

הדבר החשוב ביותר בתהליך הוא כמובן הזכויות שלכם. עורך דין טוב ומקצועי יידע לשים את הזכויות שלכם בראש סדר העדיפויות ויוודא שאף אחד מהצדדים לא פוגע בהן. כאמור, בפינוי בינוי ישנם מספר צדדים וחשוב שעורך הדין יגן על זכויותיכם.

 

לסיכום

לבחירה של עורך דין מקצועי בתהליך של פינוי בינוי ישנה חשיבות רבה. במהלך התהליך אתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים גם מול הקבלן וגם מול הרשות המקומית, שלא לדבר על מצב שבו ישנו חוסר הסכמה בין הדיירים. עורך דין טוב הוא המפתח שלכם להיחלץ מבעיות אפשרויות שתהליך של פינוי בינוי עלול לזמן.

איש משפט

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
משקל

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני