מי הוא עורך הדין הפלילי המוביל בקריות?

אם נכנסתם למאמר הזה, כנראה שנתקלתם בבעיה משפטית מהתחום הפלילי ואתם מחפשים את עורך הדין הטוב ביותר שיסייע לכם לצאת מהמצוקה. אין ספק שאתם עושים את הבחירה הנכונה. התחום הפלילי והנגזרות שלו עשויים להשפיע על המשך חייכם ובמידה שלא תפנו למומחים ביותר בתחום, הדין שייגזר עליכם עלול להיות חמור ולא תואם את המעשה אותו ביצעתם.

 

עורכי הדין מומלצים בקריות

משרדי עורכי דין לרוב עוסקים במספר רחב של תחומים. כך, ניתן למצוא שמות גדולים ברשימת ה-duns 100 אשר מהווים one-stop-shop ויש להם מחלקות שמתעסקות בסוגיות שונות ורבות. לעומת זאת, משרד עורך דין פלילי בקריות ובחיפה יפעת כהן הינו משרד בוטיק שעוסק רק בדין הפלילי. יתרה מכך, המשרד כולל מספר רב התמחויות במישור הפלילי. למשל, הגנה מפני תלונות בגין עבירות מין, אלימות במשפחה, חקירה במטרה ומעצרים ואף עבירות מס וצווארון לבן.

 

ייצוג בתיקים בגין עבירות מין

במידה שאתם חשודים או מואשמים בביצוע עבירות מין, יש לפנות לעורך דין פלילי אשר יודע להבנות את התיק לפי נסיבות המקרה, האנשים אותם מייצג ועוד נתונים אשר יסייעו להתמודד כנגד ההאשמות כנגדכם. משרד יפעת כהן מסייע ומייעץ כיצד למצות את מלוא הזכויות העומדות לנאשמים. משלב החקירה, המעצר, הגשת כתב האישום ועוד. גם במידה שהאשם הורשע, המשרד מסייע בהמתקת העונש והפחתת חודשי המעצר, ולעיתים אף המרה לעבודות שירות.

 

מחיקת רישום פלילי

בקשות למחיקת רישום פלילי יכולות להיעשות לאור התיישנות (כלומר, זמן מסוים שאחריו העבירה נמצאת רק ברישום המשטרה עם אפשרות גישה מצומצמת מאד) או מכוח החנינה שניתנה לנשיא המדינה.

במידה שיש לכם רישום פלילי ואתם מעוניינים למחוק אותו לאור הסטיגמה שהוא מייצר, הקושי במציאת עבודה וכן הלאה, אנחנו ממליצים לפנות למשרד יפעת כהן לסיוע. מאחר והזמן הנדרש למחיקת רישום פלילי מכוח החוק הוא ארוך וגורם לנזק, אנחנו ממליצים לפנות למשרד שיעזור לכם להגיש בקשה לחנינה לנשיא המדינה שמחזיק בסמכות לצמצם את תקופת ההמתנה למחיקה.

 

עבירות מס וצווארון לבן

עבירות מס הכנסה נפוצות מאד ונחשבות עבירות בעלות אופי פלילי. במידה שנפתח נגדך תיק בגין עבירות מס, לעיתים הוא עשוי להיגמר בתשלום קנס גבוה לרשות המיסים בנוסף לתשלום בגין אי דיווח הכנסות. עם זאת, קיימים מקרים רבים במסגרתם עבירות המס גוררות ישיבה בכלא לתקופת זמן לא מבוטלת.

אנחנו ממליצים לפנות לייצוג משפטי בהליכים משפטיים שונים הכוללים חקירה, הארכות מעצר, ייצוג בערכאות, בהליכי ערער וכדומה. ייצוג משפטי מקצועי לאורך כל ההליך הפלילי הנפתח כנגד מואשמים בביצוע עבירות מס הכנסה, יכול לסייע רבות להקלה בכתב האישום ואף לביטולו.

 

לסיכום

יפעת כהן והמשרד אותו מובילה הוא המשרד המומלץ בקריות. הוא מטפל בתחומים שהוצגו בכתבה, לצד נושאים רבים נוספים בתחום הפלילי. במידה שנקלעתם לבעיה משפטית ואתם גרים באזור הקריות – הם המשרד עבורכם.

משקל

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
סמל משפטי

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני