מה עדיף – להגיש תביעה במקום או אונליין?

 ברמה הכללית, הגשת תביעות קטנות הינן סוג של תביעות שבהן יש להגיש תביעה עד סך של שלושים וארבעה ושש מאות ₪. התביעות הקטנות אינן כוללות רכוש של בני זוג נשואים, פציעה אישית, בעלות על קרקע, קצבאות או הוצאת דיבה, לשון הרע. תקראו עד לסוף המאמר, ותבינו – מה עדיף – להגיש תביעה במקום או אונליין?

 

במה באים לידי ביטוי היתרונות המובילים של הגשת תביעה אונליין?

היתרונות המובילים של הגשת תביעה קטנה באינטרנט מאפשרים לציבור, בין השאר, להגיש בקשה לתביעה קטנה שלא בשעות העבודה הקונבנציונליות, כמו גם לעקוב אחרי התקדמות בקשת התביעה בצורה מקוונת. אך לא רק, ולהלן נציג בפניכם את היתרונות הבולטים של הגשת תביעה קטנה מקוונת –

  • ההוצאה הכספית בגין הגשה של תביעה קטנה כרוכה בתשלום על אגרה, עומדת במציאות העכשווית על שיעור של אחוז אחד מסך כל התביעה, הרבה פחות מבתי המשפט הקונבנציונליים.
  • במקום לשכור את שירותיו של עורך דין, אתם יכולים לשכור את שירותיה הנאמנים של חברת גו סולו. בזכותו תיהנו מניהול תהליכי הגשה של תביעה קטנה בצורה עצמאית ובלי משוא פנים.
  • הגשת תביעה קטנה אונליין מקצרת בהכרח את הזמן שצריך לחכות עד לתחילת הדיון במקרה שלכם, כמו גם לזמן פסיקת הדין בעניין שלכם.
  • באפשרותכם להגיע לתום של התביעה בהצלחה, אף במידה ומי שתבעתם אותו אינו הגיש כתב הגנה מטעמו.
  • הגשת תביעה קטנה אונליין מייתרת את הצורך להניע את הרכב, להסתובב הלוך ושוב בחיפוש הנואש אחרי מקום חנייה, ובבזבוז זמן משווע.
  • הגשת תביעה קטנה באינטרנט מספקת לכם קלות בהיבט של סדרי הבאת טענות או ראיות. ונסביר – כאשר מגישים תביעות קטנות אפשר להגיש אף ראיות שלא קבילות בכל בית משפט, ולפעמים זה כשלעצמו עשוי להכריע את כף המאזניים לטובתכם.

 

איך צריך להגיש תביעה קטנה אונליין?

על מנת להגיש תביעות קטנות אונליין יש למלא את הטופס, תוך כדי הזנה של הפרטים האישיים שלכם, והן הפרטים האישיים של מי שאתם מעוניינים לתבוע, לצרף קבצים שמהווים תמיכה לטענות הבסיסיות שלכם, ולמלא כמה שיותר הסברים על מושא התביעה. כמו כן, תצרפו תיעוד אירועים או שיחות.

בנוסף לכך, עליכם להזין בטופס של התביעה הקטנה המקוונת מה בדיוק הנזק, כל הוצאה כספית שנגרמת לכם, כל הוצאה כספית נלווית, ולתמוך בעניין עם ראיות מתאימות. ביכולתכם לבקש, בין השאר, החזר הוצאות כספיות בגין תשלומי האגרה לבית המשפט או בגין הוצאות כספיות של הנסיעה.

במידה ואתם רוצים להגיש תביעה קטנה אונליין בתחום של תאונת דרכים, עליכם להוסיף באינטרנט שרטוט ובו תיאור מהלך התאונה והמקום המדויק שלה. כמו כן, הצעת מחיר לתיקוני הנזקים שנגרמו ממוסכים מורשים או חוות הדעת של שמאי מורשה. בנוסף לכך, צילום מוצלח ואיכותי של המכונית, עם זום ברור על הפגיעות שחלו בה.

תביעה מקוונת

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
תביעה מקוונת

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני