מה חשוב שנבדוק אודות הלוואה חוץ בנקאית?

הלוואות חוץ בנקאיות צצו בשנים האחרונות כמו פטריות לאחר הגשם. תרחיש זה גרם לנו להבין כי עלינו להעלות מדריך מקיף שירכז את כל הפרטים שחשוב לבדוק לפני שפונים לקבלת הלוואה מסוג זה. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מה תצטרכו לעשות וממה עליכם להימנע בעת נטילת הלוואה שכזו.

 

מה זה בכלל אומר "הלוואה חוץ בנקאית"?

רגע לפני שנציג בפניכם את הפרטים שחשוב לבדוק, עליכם להכיר מקרוב בהגדרה של ההלוואה המדוברת. החוק מגדיר אותה כהלוואה שניתנת על ידי גוף כלשהו שעוסק בתחום הפיננסי. ראוי לציין כי הגוף הזה אינו בנק או גוף שמתווך בין מוסד פיננסי ללווה. יש להכיר בדברים שחשוב לבדוק טרם נטילת ההלוואה, בגלל שזו מתבצעת תוך פנייה אל חברה פיננסית שאינה בנק (שנחשב למקום נוח ומוכר).

הלוואות חוץ בנקאיות

חשוב לבדוק את אמינות החברה

יש היצע רחב של חברות שמציעות הלוואות חוץ בנקאיות בתנאים טובים. חלקן מוכרות ומומלצות ואחרות עשויות לסבך אתכם בשוק השחור. ההמלצה היא לא לבחור את החברה הנבחרת באופן אקראי, אלא, לערוך חיפוש מעמיק אודותיה. אם אתם רוצים לחסוך לעצמכם בכאב ראש, אתם צריכים פשוט לפנות אל עורך דין יניב גבריאל שעוסק בתחום ומאפשר למתעניינים בתחום להגיע אל החברה המומלצת ביותר שלא תתגלה בסופו של דבר כניסיון הונאה.

 

סוג ההחזר

נטילה של הלוואה חוץ בנקאית אינה עניין של מה בכך. עליכם לבדוק באופן מעמיק את אופן ההחזר שיוצע לכם על ידי הגוף הפיננסי הנבחר. נציין בפניכם שיש כל מיני סוגי החזרים של הלוואות חוץ בנקאיות, למשל:

  • הלוואות שמאפשרות לשלם את הריבית בסיום התקופה בתשלום אחד
  • הלוואות בלון או הלוואות בוליט ועוד

היכרות עם אופן ההחזר תאפשר לכם לבחור בהלוואה הנוחה ביותר. נזכיר שאם תיישמו את הטיפ שצוין לעיל (פנייה אל בעל מקצוע שילווה אתכם לאורך ההליך) אתם תוכלו לבחור את המסלול שמתאים להון העצמי שעומד ברשותכם.

הלוואות חוץ בנקאיות

בירור אודות סוג המטבע

יש גופים פיננסיים שמציעים הלוואות שקליות ויש כאלה שמציעים הלוואות שמבוססות על מטבח חוץ (דולר, יורו ועוד). חשוב מאוד שתערכו בירור מעמיק אודות השינוי בריביות שעשוי להיות תדיר יותר מאשר זה שבא לידי ביטוי בהלוואה השקלית.

 

היכרות עם לוחות הסילוקין

נטילה של הלוואה חוץ בנקאית מצריכה בירור אודות לוח הסילוקין שלה. נסביר בקצרה שמדובר בלוח שמגדיר את אופן ההחזר על פני כל תקופת ההלוואה. חשוב לציין שהבחירה הנפוצה ביותר היא לוח שפיצר שמקנה ללווה הלוואה עם קרן וריבית שנשארות קבועות לאורך תקופת ההלוואה כולה.

 

לסיום

עד כאן כל הפרטים שחשוב לבדוק לגבי הלוואה חוץ בנקאית. כעת, אתם מכירים בכל המידע החיוני, כך שנותר לכם רק ליישם את הטיפים שהוצגו לעיל ולבחור את ההלוואה הטובה ביותר עבורכם. נאחל לכם כעת שיהיה בהצלחה בהמשך.

הלוואות חוץ בנקאיות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
הלוואות חוץ בנקאיות

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני