מה החשיבות של ליווי עו"ד בתהליך פינוי בינוי

 תהליך פינוי בינוי הוא לא תהליך קל, והוא ארוך מאוד ומייגע. פינוי בינוי הוא פרויקט שכל מטרתו היא להרוס בניינים ישנים שאין להם תכלית או דרגת בטיחות טובה לפי התקן הישראלי, ולבנות דרך ההריסות בניין חדש שניתן לאכלס אותו על ישי הדיירים הקודמים ולהוסיף אפילו עוד דיירים חדשים.

 

עו״ד מבין בכל הקשור לחוק המקרקעין

החשיבות של עורך דין בעניין תהליך פינוי בינוי בוא קריטי ומשמעותי, ואין ספק שללא עורך דין כנראה שלא נתמצא. עורך דין מקצוען בוא אחד כזה שיודע את גל החוקים בנושא מקרקעין, ומכיר את כל הזכויות המגיעות לכם. עו״ד פינוי בינוי הוא אחד כזה שעבר מספר תהליכים במהלך המקצוע שלו, ויודע לספק לכם את כל המידע ולהזרים לכם את כל הזכויות המגיעות לכם ללא שום תקלה.

 

מסמכים וניירת – עורך דין יבצע בקלות

כשאנו מתחילים עם תהליך של פינוי בינוי, עלינו להבין כי הניירת והמסמכים יהיו רבים, ועלינו להאחז בתקווה שלא נאבד בכל הניירת הזו. עורך דין מקצוען יעזור לנו בכל התהליך, יעבור על כל המסמכים בצורה קפדנית ולא יתן לנו לחתום על משהו לא חוקי, או על משהו שנראה לו לא סביר. החשיבות של עורך דין בעניין זה היא כה חשובה, מאחר ומדובר בחוזה שהולך להתממש כמה שנים קדימה, לכן אם לא יתלווה אלינו עורך דין לסיטואציה הנתונה, אנחנו עלולים ליפול לתרמית מסוימת וגם לא תהיה לנו הגנה משפטית מוצקה.

 

עורך דין שואל את השאלות הנכונות

לנו כאנשים פרטיים לעתים אין את הזמן להתעסק בזכויות ובכל הקשור לתהליך של פינוי בינוי. כשאנו בוחרים לשכור את שירותיו של עורך דין מסוים, למשל דרך משרד עורכי דין אביב טסה, אנו יודעים כי אותם עורכי הדין ידעו לשאול את השאלות הנכונות גם אם אנו פספסנו נקודות מסוימות. עורכי דין רואים את התמונה המלאה, ומסוגלים להבין אותה עוד לפני שאנו הבנו את כולה. לשם זאת חשוב מאוד לגייס לצידנו עורך דין עם ניסיון של שנים בנוגע לסוגיה זו.

 

עורך דין מקנה לכם הגנה משפטית

החשיבות של עורך דין בפעולת פינוי בינוי היא חשובה במיוחד, שכן במידה ומשהו בדרך יינזק ומישהו יצטרך לשלם את המחיר, יכול להיות שעם עורך הדין שלכם אלו לא תהיו אתם. עורך הדין נותן לכם גב משפטי בעת הצורך ויודע לשלוף את זכויותיכם המגיעות לכם בלאו הכי, בכל רגע ובכל זמן נתון שתצטרכו.

 

עו״ד בפינוי בינוי יעשה את השינוי

כשאנחנו בוחרים לבחור עו״ד שמתעסק בפינוי בינוי, עלינו להבין כי מעתה ואילך כל התהליך יהיו פשוט למדי. הוא יודע על אילו דפים צריך לחתום, מה רלוונטי ועל מה כדאי לוותר, הוא יודע לפשט לנו את כל הניירת המסורבלת ולהגיע איתנו להתכלס, לעניין האמיתי שבדבר.

פעולת פינוי בינוי

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
attorney

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני