הגנה על האינטרסים שלך: מדוע אתה צריך עורך דין חדלות פירעון

נדמה שבימים האחרונים כולם מדברים על כוכב הרשת שפרסם פוסט ברשת חברתית מוכרת בה הוא ביקש לקבל המלצות על בעל מקצוע שיסייע לו בהליך המורכב. המדריך הנוכחי עולה לרשת לאחר שנודע לנו שיש התעניינות רבה בנושא מצד גולשים שמצאו את עצמם בתרחיש דומה. הישארו כאן ותגלו בעוד כמה רגעים למה גם אתם צריכים להסתייע בשירותיו של עורך דין חדלות פירעון.

 

תכירו תחילה את ההגדרה של "חדלות פירעון"

רגע לפני שנסביר למה אתם צריכים לפנות לעורך דין בתחום זה, עליכם לדעת מה עומד מאחורי ההגדרה המקצועית. נאמר שזהו מצב שבו אדם או תאגיד לא יכול לפרוע את החובות שיש ברשותו כלפי דורשי החוב. ראוי לציין כי החייב לא מנסה לברוח מביצוע התשלום, אלא מחפש דרכים לפרוע את החוב בדרך יצירתית. החוק מגן על החייב ומאפשר לו לפעול במגוון דרכים שיובילו בסופו של דבר להחזרת החוב. מומלץ להסתייע בעורך דין שבקיא בתחום חדלות הפירעון מסיבות שונות. בשורות הבאות נרחיב אודות סיבות אלה, כדי שתוכלו להבין מה עומד מאחורי המלצה זו.

עורך דין חדלות פירעון

פנו לעורך דין משום שאתם צריכים גב

זה לא פשוט להימצא בהליכי חדלות פירעון. מדובר במצב שגורם לא פעם לתחושת תסכול, חרדה וחוסר אונים. אתם וודאי מבינים בשלב זה שלא תוכלו להתקדם בהליך ולהחזיר את החובות שלכם כל עוד אתם נמצאים במצב נפשי רעוע שכזה. לכן, ההמלצה היא לפנות אל עורך דין חדלות פירעון בחיפה שייתן לכם את הגב והביטחון הדרוש. זהו השלב הראשון שיאפשר לכם להבין שיש אור בקצה המנהרה.

 

חשוב לפנות לעורך דין כי אתם לא מכירים את החוק

סביר להניח שלא למדתם על הסדרי חוב בבית הספר היסודי, החטיבה או התיכון. כך שאין לכם את הידע הדרוש בתחום. זו הסיבה השנייה שתגרום לכם לפנות לעורך דין מוסמך בתחום שיציג בפניכם את הזכויות שלכם ואת אופן התשלום המתאים ביותר.

עורך דין חדלות פירעון

כדי שתוכלו לפרוע את החוב במהירות

אף אחד לא רוצה להיות חייב לנצח. כאמור, מדובר במצב שמשפיע באופן ניכר על הגוף והנפש. אתם וודאי יודעים שהסטטוס הזה צפוי להקשות עליכם בשנים הקרובות בקבלת הלוואות, משכנתא וביצוע פעולות שונות שנוגעות לחברות חוץ בנקאיות. כך שבעצם, עליכם לפנות לעורך דין מוסמך שיעזור לפרוע את החובות בהקדם, כך שתוכלו לחזור לשגרה תוך זמן קצר.

 

מילים אחרונות לסיום

פנייה לעורך דין חדלות פירעון מאפשרת לחייבים לקבל את ההנחיות הדרושות להם, כדי שאלה יוכלו לצאת מהבוץ ולחזור לשגרת חיים בריאה ונטולת לחץ וחרדה. עכשיו אתם מכירים בעובדה חשובה זו, כך שנותר לכם רק להעביר אותה הלאה, כדי להעלות את המודעות בקרב האנשים שנמצאים בסיטואציה דומה.

עורך דין חדלות פירעון

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין חדלות פירעון

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני