כשאין ברירה: מה עושים עם הילד במשרד?

במהלך השנה, פעמים רבות, הורים נאלצים להביא את ילדיהם איתם לעבודה – למשל בחופשת חנוכה, בחופש הגדול או כאשר הילדים חולים. מומלץ להצטייד בפעילות מתאימה אשר תעסיק את הילדים בזמן שאתם עובדים.

 

פעילויות לילדים

  • פאזלים

הרכבת פאזלים היא פעילות מצוינת שיכולה להעסיק את ילדכם במשך שעות כאשר אתם עובדים. מדובר בפעילות אשר מפתחת את התפיסה החזותית של הילד, מלמדת אותו על סבלנות והתמדה, וגורמת להנאה רבה.

 

  • סודקו

סודקו הוא סוג של חידת מספרים אשר יכולה לחדד את היכולות האנליטיות של הילד. ניתן להדפיס מהאינטרנט מספר רב של חידות סודקו, ובכך למצוא תעסוקה איכותית לילדכם.

 

  • כתיבת סיפור

אם הילדים שלכם כבר יודעים לכתוב, אפשר להציע לילד שלכם לכתוב סיפור דמיוני. מומלץ לתת לילד משפט פתיחה לסיפור הדמיוני, אשר יכוון את הילד וייתן לו נקודת פתיחה לסיפור.

 

דפי צביעה – איפה ניתן למצוא אותם?

בעבר, היה ניתן למצוא דפי צביעה רק בחנויות המשחקים. כיום, עם התפתחות האינטרנט והטכנולוגיה, אפשר למצוא דפי צביעה ברחבי האינטרנט. אתרים רבים מציעים מגוון רחב של דפי צביעה, בנושאים רבים ומגוונים – כמו למשל מספרים, אותיות, מאכלים, סרטים מצוירים, נסיכות דיסני ועוד. ניתן למצוא מגוון דפי צביעה בקישור https://www.printkids.co.il.

 

מהם היתרונות של דפי צביעה?

לפי דפי יש מספר יתרונות מרכזיים:

 

  • שיפור המיומנויות המוטוריות

על ידי פעילות הצביעה, אפשר לחזק את היכולות המוטוריות של הילד. למשל, לחזק את התיאום בין העין ליד, לשפר את הקורדינציה ולקדם את מיומנויות האחיזה בכלי כתיבה.

 

  • הרגעה

פעילות הצביעה היא פעילות שמשרה רוגע ושלווה על הצובע. מסיבה זאת, בטיפולים רגשיים רבים נעשה שימוש בפעילויות יצירה בכלל, ובדפי צביעה בפרט.

 

  • ביטוי עצמי

לעיתים קרובות, ילדים מתקשים לבטא את עצמם באמצעות מילים, בשל העובדה שאוצר המילים שלהם דל. בהתאם לכך, אפשר לעזור להם להתבטא דרך פעילות יצירה. על ידי הצביעה, הילדים יכולים לבטא את עצמם ואת רגשותיהם.

מחברות

דפי צביעה, האם זה לכל הגילאים?

אמנם רבים סבורים כי דפי צביעה מיועדים לפעוטות ולילדים בלבד, אך האמת היא שהם מתאימים גם לנוער ואפילו למבוגרים. ניתן למצוא דפי צביעה ברמות שונות, אשר מתאימות למגוון רחב של גילאים. לדוגמא, ניתן למצוא דפי צביעה פשוטים יחסית, אשר מאופיינים בצורות הנדסיות פשוטות, דפים אלה מתאימים לילדים קטנים. בנוסף לכך, אפשר למצוא דפי צביעה למבוגרים, כמו למשל דפי צביעת מנדלות.

 

מהם היתרונות של דפי צביעה למבוגרים?

  • שיפור הביטחון העצמי
  • קידום יכולות חברתיות
  • שיפור יכולת הקשב והריכוז

 

לסיכום

דפי צביעה נחשבים לפעילות מומלצת מאוד לילדים, היא בעלת יתרונות רבים – שיפור המיומנות המוטוריות, קידום יכולת הקשב והריכוז וקידום הביטוי העצמי. מלבד היותה פעילות איכותית חינוכית, מדובר בפעילות זולה ונגישה, ולכן היא נשארת רלוונטית כבר עשרות שנים.

דף ועפרונות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
ילדה מציירת

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני