3 כללי בטיחות לשיפוצים ביתיים

אם בחרתם להתחיל בהליך שיפוצים עצמאי בבית שלכם, כדאי שתדעו שיש 3 כללי בטיחות שאתם חייבים להכיר מקרוב. מדובר בכללים שיאפשרו לכם להיות בטוחים שאתם מבצעים את העבודה על הצד הטוב ביותר מ – 2 בחינות. האחת, מבחינת העיצוב של הבית. והשנייה והחשובה ביותר היא מבחינת הבטיחות שלכם. קראו את השורות הבאות ותוכלו להיות בטוחים שאתם מיישמים את כללי הבטיחות שיקנו לכם ביטחון רב.

 

מהו הרקע המקדים לכתיבת המדריך הנוכחי

רגע לפני שנרחיב בפניכם אודות 3 הכללים המדוברים, ראוי שנציין בפניכם כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר ששמענו על כמה מקרים שבהם אנשים ביצעו שיפוצים ביתיים ללא היכרות עם הכללים הללו. מדובר במקרים שגרמו בסופו של דבר להשלכות חמורות יותר או פחות. יש מי שנפצעו במהלך השיפוצים ויש מי שיצאו מהם ללא פגע, אך גילו שפספסו כמה דברים קטנים שגרמו לבית שלהם להיראות לא טוב בלשון המעטה. מצבים אלו גרמו לנו להבין כי עלינו לעצור את שטף כתיבת המאמרים שתכננו להוציא בימים הקרובים. שכן, מדובר פה בנושא שמצריך תשומת לב.

 

תכירו את כלל הבטיחות ה – 1 לשיפוצים ביתיים

כלל הבטיחות החשוב ביותר שישמור עליכם בריאים ושלמים הוא להחליט שבכל מה שנוגע לתיקונים מורכבים – אתם צריכים לפנות אל הנדימן. הרי אתם לא רוצים למצוא את עצמכם מתחשמלים ומאושפזים חלילה. שכן, זהו תרחיש שעשוי לבוא לידי ביטוי במהלך שיפוצים ביתיים שלא נעשים באופן מקצועי וזהיר.

 

תכירו את כלל הבטיחות ה – 2 לשיפוצים ביתיים

הכלל השני הוא להקשיב לחוות דעת של בעלי מקצוע. אם למשל יצרתם קשר עם מעצב פנים שאמר לכם מראש באילו צבעים כדאי להשתמש, דעו כי אין מדובר פה בהמלצה שנוגעת אך ורק לפן העיצובי. שכן, לעיתים יש הנחיות להשתמש בצבעים או חומרים מסוימים ולא באחרים מפני שהם מכילים פחות חומרים כימיים או חומרים אחרים שפשוט עשויים להתגלות כמסוכנים ומזיקים לגוף.

 

תכירו את כלל הבטיחות ה – 3 לשיפוצים ביתיים

הכלל השלישי הוא לבצע את השיפוצים בזמן שיש לכם את כל אביזרי הבטיחות הדרושים. למשל:

  • כסדה איכותית
  • כפפות
  • נעליים חזקות

אל תוותרו על הדברים הללו. הם עשויים להיראות לכם מוגזמים, אך אין זה נכון. אם תסתכלו על פועלי בניין וקבלנים, אתם תראו שהם מחויבים להשתמש בכל אביזרי הבטיחות כדי לשמור על עצמם. במהלך שיפוץ, גם הפגיעה הכי קטנה יכולה לגרום לנזק גדול.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מהם 3 כללי הבטיחות שיאפשרו לכם לבצע את השיפוצים הביתיים על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם בהזדמנות זו שתיישמו את הכללים הללו ותשמרו על עצמכם וגם על אלו שמתגוררים אתכם בבית. להתראות במדריך הבא שיעסוק בנושא חשוב גם כן בהקשר של שיפוצים ביתיים.

חדר בשיפוץ

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני