כיצד בוחרים עו"ד פלילי

כל אחד ואחת מאתנו יודעים כי בחירה בבעלי מקצוע מתחומים שונים מצריכה בירור מעמיק אודותיהם. שכן, אנחנו רוצים להיות בטוחים ב – 100% בכך שבחרנו בבעל מקצוע אמין, מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום. כחלק מסדרת מדריכים שעוסקת בבחירה נכונה של בעלי מקצוע, יצאנו לבדוק איך בוחרים נכון עורך דין פלילי וחזרנו עם כל המידע החיוני בנושא. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שאתם בוחרים נכון.

 

בחירה נכונה בעורך דין פלילי – איך תעשו זאת נכון? השלב ה – 1: באמצעות בירור מקיף

בשלב הראשון אתם צריכים לערוך בירור מקיף. הכוונה, לפנות אל אנשים שונים שאתם מכירים ולשאול אותם אם הם מכירים עורך דין פלילי מומלץ. ההמלצה היא ליצור קשר עם כמה שיותר גורמים. תוך כדי שאתם עושים זאת, תכינו רשימה מסודרת ובה תרשמו את שמות עורכי הדין הפליליים שהומלצו לכם. הרי אתם צפויים לעבור עוד 2 שלבים נוספים. אתם לא תזכרו את כל המידע שנמסר לכם בעל פה.

עורך דין פלילי

הפלטפורמות שיסייעו לכם לערוך את הבירור

יש כל מיני פלטפורמות שיאפשרו לכם לבחור עורך דין פלילי מומלץ. ראוי לציין כי אין מדובר אך ורק ביצירת קשר טלפוני עם חברים, מכרים או שכנים. ההמלצה שלנו היא לבצע בירור נרחב הרבה יותר. כלומר, לערוך את הבירור ברחבי הרשת. הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת לנו לבקש פרטים ממאות אלפי משתמשים. כך שאתם יכולים בעצם לבחור באחת או יותר מהפלטפורמות הללו ולפרסם בהן בקשה לקבלת מידע בנושא:

  • פייסבוק
  • אינסטגרם
  • פורומים

אם לא די באפשרויות הללו, אתם יכולים גם להיכנס אל לשונית הביקורות של גוגל ולקבל אינפורמציה עדכנית ואמינה אודות שמותיהם של עורכי הדין שנמסרו לכם עד כה.

 

בחירה נכונה בעורך דין פלילי – איך תעשו זאת נכון? השלב ה – 2: יצירת קשר עם עורך הדין הנבחר

בשלב זה אתם כבר צריכים לשים את העין על עורך דין מסוים שקיבל את מרבית חוות הדעת החיוביות. כך שההמלצה היא ליצור עמו קשר טלפוני ולשמוע את קולו. כך תוכלו להבין בן רגע אם מדובר בבעל מקצוע שמתאים לכם. כלומר, אם יש חיבור ביניכם.

עורך דין פלילי

בחירה נכונה בעורך דין פלילי – איך תעשו זאת נכון? השלב ה – 3: בקשה לקבלת מסמכים והמלצות

יצרתם קשר עם עורך הדין הנבחר וגיליתם שהוא מדבר בגובה העיניים? התשובות המעמיקות שלו מתאימות לכם? מצוין! זה הזמן לבקש ממנו המלצות מצד לקוחות קודמים וצילום של הסמכות שעבר. כך תוכלו להיות בטוחים לחלוטין כי מדובר בבעל מקצוע שיודע את העבודה שלו.

 

לסיום

קוראים יקרים, עכשיו יש בידיכם את כל הפרטים שיאפשרו לכם לבחור את עורך הדין הפלילי על הצד הטוב ביותר. לנו נותר רק לאחל לכם שתיישמו את כל הנכתב לעיל ותבחרו בסופו של דבר בעורך דין הטוב ביותר שיסייע לכם בהליך המשפטי.

עורך דין פלילי

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין פלילי

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני