חרבות ברזל ואקדחים אישיים: למה כדאי להוציא רישיון לנשק?

המייל האדום שלנו התמלא במאות הודעות שנשלחו מצד גולשים שמבקשים לקבל מענה על שאלות שונות שנוגעות למצב הביטחוני המורכב שמתרחש בימים אלה. אנחנו לא נותרנו אדישים למצב, והחלטנו להציג בפני כל דורש את השאלות הנפוצות ביותר ולהגיב עליהן בפומבי, כדי לחסוך בזמן ומאמץ. במדריך הנוכחי נציג את התשובה שתגרום לכם להבין למה כל אזרח בישראל צריך להוציא רישיון לנשק בהקדם האפשרי.

 

בגלל  שכולם מסביב עושים את זה

יצא לכם לשוחח לאחרונה עם קרובי משפחה, שכנים או אולי קולגות בנוגע למצב הביטחוני בארץ? אם כן, סביר להניח ששמעתם שאלה מחזיקים כיום ברישיון לנשק. אנחנו כאן כדי להגיד לכם שמדובר במצב מיוחד שבו כל אחד ימליץ לכם "ללכת אחר העדר" ולבצע את אותה פעולה. אז אם אתם תוהים מה לעשות, פשוט תשיגו רישיון לנשק, כי כולם עושים זאת.

רובים

כי קבלת אישור לנשק הפכה להיות לעניין פשוט במיוחד

קבלת רישיון להחזקת נשק הפכה להיות בתקופה האחרונה לעניין פשוט. אתם רק צריכים להכין מראש את המסמכים הבאים:

  • הצהרת בריאות (שימו לב – זו צריכה להיות חתומה על ידי רופא המשפחה שלכן)
  • צילום של תעודת הזהות + צילום הספח
  • אישור על ביצוע שירות לאומי, אזרחי, צבאי או הצגת פטור משירות שכזה
  • אישור שמציג שיש לכם שליטה בשפה העברית במלואה

אפשר פשוט להיכנס לאתר הבא ולמלא את הפרטים, כדי שנציג יוכל לסייע בהליך מתחילתו ועד סופו: https://rovai07.co.il.

 

כך תוכלו להגן על עצמכם והסובבים

אזרחים רבים ניצלו והצליחו להציל אחרים בתחילת מלחמת "חרבות ברזל" משום שהיה ברשותם אקדח זמין. כך שהסיבה ה – 3 שבחרנו להציג בפניכם נוגעת להגנה על עצמכם, הסובבים אתכם ועל המולדת. מי שמחזיק באקדח יכול להתגונן מפני מחבלים שמאיימים על חייהם. אתם וודאי מבינים בשלב זה שהסיכוי שלכם לשמור על עצמכם ואחרים עולה ברגע שאתם מחזיקים בנשק חם ולא מגיעים בידיים חשופות.

רובים

בגלל תחושת הביטחון שהאקדח משרה

כל אחד מאתנו מרגיש הרבה יותר בטוח כשהוא רואה שנמצא לצדו אדם עם נשק. חווינו את תחושת הביטחון הזו לא פעם, כשהגענו לאירועים באזורים שנחשבים ל"מסוכנים" מבחינה ביטחונית וראינו מסביבנו אזרחים ישראליים שמסתובבים עם אקדח שצמוד לחגורה שלהם. אנו ממליצים להוציא רישיון לנשק, כדי להעניק את הביטחון הזה שדרוש לכל מי שנמצא בקרבת מקום. מדובר בעניין שמוביל לרגעים של שפיות שיכולים בהמשך להציל חיים של אנשים רבים.

 

השורה התחתונה – צאו להוציא רישיון לנשק

עכשיו אתם מכירים בכל הסיבות הבולטות ביותר שגורמות לרבים להפסיק לשבת בחיבוק ידיים בבית ולהוציא רישיון לנשק. בשלב זה, נותר לכם רק למלא את הטפסים, להמתין לקבלת האישור ולבחור את הנשק המתאים לכם ביותר.

רובים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
חרבות ברזל

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני