חצי הכוס המלאה: מתי תוכלו לקבל פטור ממס הכנסה

כל אחד היה שמח לקבל ביום בהיר אחד הודעה שמציגה בפניו כי הוא זכאי לקבל פטור ממס הכנסה. הרי מדובר בהודעה שאומרת בשורה התחתונה – אתה יכול לחסוך הרבה כסף מידי חודש בקלות. אם אתם קוראים את השורות הללו ומייחלים לדעת אם אתם יכולים לקבל את הפטור הנכסף, כדאי שתישארו אתנו עוד קצת ותגלו אם אתם זכאים או שלא.

 

תכירו קודם כל את המומחים שהציגו בפנינו את התנאים לזכאות

רגע לפני שנציג בפניכם את התנאים לזכאות לפטור ממס הכנסה, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי לא נכתב אך ורק על ידינו. הפעם, החלטנו לכתוב את המדריך תוך ליווי מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים על הפטור המדובר. אלו בעצם אנשים שבדקו את האפשרות שלהם לזכאות, גילו שהם זכאים לפטור ומאז, הם חוסכים מאות ואלפי שקלים מידי חודש.

הגענו אליהם לאחר שפרסמנו פוסט בעמוד העסקי שלנו בפייסבוק וביקשנו לקבל מידע בנושא. לשמחתנו, מעל ל – 100 עוקבים הגיבו וציינו מתי הם קיבלו את הפטור. בחרנו להציג בפניכם את התגובות הנבחרות שיאפשרו לכם לדעת מהם המצבים הללו. מי יודע? אולי תגלו מצב שדומה מאוד לשלכם.

 

מתי אפשר לקבל פטור ממס הכנסה? המצב של אלי, בן 40 מתל – אביב

אלי כתב לנו שהוא גילה לפני כמה חודשים כי הוא זכאי לקבלת פטור ממס הכנסה. לדבריו, העניין נודע לו בערב אחד, כשסתם גלש ברחבי הרשת וקרא את אחד המדריכים שלנו שעסקו בנושא. הדבר עניין אותו, כך שהוא חקר אותו לעומק וגילה שיש באפשרותו לקבל פטור. לדבריו, יש לו כ – 90% נכות משוקללת לצמיתות שנקבעה לא מטעם המוסד לביטוח לאומי. עובדה זו מקנה לו את הפטור.

 

מתי אפשר לקבל פטור ממס הכנסה? המצב של יעל, בת 36 מחיפה

יעל ציינה בפנינו שיש לה 94% נכות לתקופה זמנית. שימו לב, בניגוד למצב של אלי, אנחנו מדגישים כי ליעל הנכות היא לזמן מוקצב שעומד על כ – 185 ימים. היא ציינה בפנינו שאם הנכות שלה הייתה לזמן קצר יותר מזה, היא כנראה לא הייתה יכולה לקבל את הפטור המיוחל.

 

מתי אפשר לקבל פטור ממס הכנסה? המצב של ירדן, בן 45 מתל – מונד

ירדן ציין בפנינו שיש לו 76% נכות ולדבריו, הוא לא זכאי לפטור ממס הכנסה רגיל כמו שאחרים זכאים. אלא, הוא יכול לקבל הקלה במס אך ורק בקופות הגמל. כך החוק קובע, כאשר יש מעל ל – 75% נכות, הזכאות להקלות היא רק בקופת הגמל וחשוב לדעת זאת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם להכיר מקרוב את המצבים שבהם יש זכאות לקבלת פטור ממס הכנסה. כעת, כשיש לכם את כל המידע, נותר לכם רק לבדוק אם אתם זכאים, שיהיה לכם בהצלחה!

פטור ממס הכנסה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
פטור ממס הכנסה

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני