העסק שלכם פושט את הרגל בעקבות פרסום שקרי? יש מה לעשות בנידון!

בעולם העסקים הדינמי והמתפתח בעולמנו המודרני, שמירה על אמון ויושרה מול הלקוחות שלכם היא בעלת חשיבות עליונה במיוחד. עם זאת, הקלות בה מפורסמות היום ביקורות ברחבי האינטרנט, מפתות לא מעט חברות להשתמש בטקטיקות לא אתיות כמו פרסום שקרי וכוזב. לפרסומים מסוג זה עלולות להיות השלכות קשות על שני הצדדים. המפרסם עלול למצוא את עצמו נתבע בידי הצד השני, ואילו העסק הנפגע גם ישלם מחירים כבדים לא פחות. בואו נדבר על פרסומים שקריים ומה ניתן לעשות כאשר העסק שלכם עומד בפני פשיטת רגל? המשיכו לקרוא. 

 

עסקים רבים, ותיקים או חדשות במגוון תחומי, משקיעים משאבים, זמן וכסף רב בבניית עסק מוצלח ומקצועי. בונים לעצמם תוכנית עסקית ברורה, אוספים צוות עובדים מסור ומכשירים אותו לעבודה. יתרה מכך, עסקים רבים משקיעים המון משאבים ואנרגיה בשיווק ומפרסום המוצרים שלהם, ונכנסים בכל הכוח לעולם העסקים עם שאיפות גדולות ויעדים משמעותיים.

אך לצערם של עסקים רבים, לעיתים ישנם לקוחות שאינם מרוצים מן השירותים אותם קיבלו, וכאן מתחיל מסע בעייתי מול הלקוח. כיום, תלונות של לקוחות מתפזרות במהירות שיא ברחבי האינטרנט, מגיעים לכמות גדולה של אנשים שעשויים להיות לקוחות פוטנציאליים, ומשפיעות עליהם ביחס כלפי העסק שלכם. ביקורות שליליות במדיה עלולות להכתים עסק שלם ולפגוע קשות במוניטין שלו, מה שעשוי להוביל לנפילה וקריסה כלכלית משמעותית, לעיתים עד כדי פשיטת רגל.

במידה והעסק שלכם חטף מכה של פרסום שלילי ושקרי, משרד עורכי דין לשון הרע אברהם-טל יעזרו לכם לפעול בהתאם לסיטואציה, למעורבים בסיפור ובהתאם לנזקים הכלכליים שנגמרו לכם ולעסק. הצד אשר הפיץ פרסום שלישי ושקרי על העסק שלכם, יהיה חשוף לתביעת לשון הרע העשויה להגיע לסכומים גבוהים במיוחד של פיצוי כספי, ואף להיות חשוף לתביעה משפטית.

חשוב במיוחד לקבל ייעוץ מקצועי על ידי אנשים מקצוע מומחים בתחום, בעלי ניסיון רב במצבים מסוג זה. במידה והעסק שלכם נמצא בהליך פשיטת רגל עקב אותו פרסום שקרי, עו"ד מישל חזן פשיטות רגל יעמוד לצידכם, ייצג אתכם וילווה אתכם כל הדרך בהליך הלא פשוט הזה, תוך צמצמום מקסימלי של הנזקים וההגבלות אשר יוטלו אליכם, ובעיקר בהתנהלות המשפטית אל מול הגופים השונים.

עורך דין מקצועי ומוסמך המתמחה בתחום פשיטת הרגל הוא ייצוג הכרחי עבור עסק הנפגע מפרסום שקרי. עורך דין מנוסה ינהל עבורכם את האירוע המורכב ביעילות ובמקצועיות מרבית. לכן, חשוב לבחור בהקפדה את עורך הדין אשר ילווה אתכם בהליך פשיטת הרגל, על מנת להפוך את החוויה המורכבת לקשה כמה שפחות.

 

לסיכום

לעיתים עסקים טובים ומושקעים עומדים חשופים לביקורות חסרות רסן ואף לפרסומים שקריים קשים. אם העסק שלכם עומד בפני פשיטת רגל, מומלץ לשכור את שירותיו של עורך דין מקצועי ומומחה בתחום תביעות הדיבה ופשיטות רגל, על מנת שההליך יתנהל בצורה נכונה ויעילה עבורכם.

עֵסֶק

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עֵסֶק

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני