המלצה בטוחה: כאן תמצאו את עורכי הדין המומלצים

כאשר אנו בוחרים בעורך דין, נרצה ללכת על בטוח ולבחור אך ורק בעורך דין אמין ומקצועי שנוכל לסמוך עליו בעיניים עצומות. לשם כך, עלינו למצוא המלצות אמינות ואותנטיות על עורכי דין. המלצות שכאלו, ניתן למצוא בפורטל Lawyer Reviews – הפורטל הטוב ביותר להמלצות בטוחות ואמינות על עורכי דין. בקרו בפורטל, ותמצאו את עורך הדין הנכון ביותר עבורכם.

 

חשיבות הייצוג המשפטי

איכות הייצוג המשפטי יכולה להכריע תיקים והליכים משפטיים שלמים, לשבט או לחסד. להבהרת חשיבות הייצוג, נשתמש בדוגמה מוכרת אודות עורך דין לדיני חוזים אשר ייצג מוכרים בחוזה מכר דירה ב-1.8 מיליון שקלים. עורך הדין היה מיומן ומקצועי וערך חוזה איכותי שלא מותיר קצוות פתוחים.

לא עברו הימים לאחר החתימה על החוזה, והקונים הפרו את החוזה. הקונים הודיעו למוכרים כי הם אינם מעוניינים לרכוש מהם את הדירה וכי הם מבטלים את החוזה. המוכרים, כמובן, יצאו בתרעומת גדולה. עורך הדין שניסח את החוזה, אמר להם כי אין להם ממה לחשוש ושימכרו את הדירה לצד ג'.

המוכרים אכן עשו כן ומכרו את הדירה לצד שלישי, עבור 2.2 מיליון שקלים. בד בבד, הוגשה תביעה כנגד הקונים והאלו חויבו בתשלום הפיצויים המוסכמים המופיעים בחוזה, במלואם – 150 אלף שקלים.

במקביל, קרה מקרה דומה למדי, למוכרים אחרים. אלא ששם, עורך הדין היה מיומן, מנוסה ומקצועי פחות. בעקבות כך, עורך הדין המליץ למוכרים שלא למכור את הדירה ולתבוע אכיפה של החוזה. בית המשפט דחה את תביעת האכיפה בטענה שאינה ישימה, ואת תביעת הפיצויים במלואה לאור עקרון הקטנת הנזק ועליית שווי הדירה בשוק.

הנסיבות בשני המקרים היו דומות למדי. ההבדל בתוצאות נבע מאיכות הייצוג המשפטי. היכן נוכל לקבל המלצה בטוחה ואמינה על עורך דין, שתוביל אותנו להתקשרות עם עורך דין אמין ומקצועי?

פגישה

פורטל Lawyer Reviews

פלטפורמה מוצלחת במיוחד לקבלת המלצות על עורכי דין היא פורטל Lawyer Reviews. הפורטל מאגד ביקורות מלקוחות על עורכי הדין. אמינותן של כלל הביקורות נבחנה על ידי מיטב אנשי הצוות של הפורטל, זהות המבקרים אומתה וכך גם תוכן הביקורת. כמו כן, צוות הפורטל ביקש מהמבקרים לפרסם תמונה לצד שמם, להגברת האמינות. לבסוף, המבקרים מוסיפים, ברובם המוחלט, קישור לפרופילים שלהם ברשתות החברתיות. כך, כל לקוח יוכל להתרשם בעצמו מאמינות ההמלצה.

כך, הודות למנגנון של Lawyer Reviews, תוכלו להיות בטוחים כי ההמלצות שאתם קוראים הן המלצות בטוחות. מי שישתמש בפורטל, יוכל להסתמך על הביקורות ולהנות מהמלצה בטוחה על עורכי דין.

 

לסיכום

לסיכום, ייצוג משפטי מקצועי ואיכותי שווה הון. רצוי להשקיע במציאת ייצוג משפטי מהשורה הראשונה, שיעניק לכם תמורה גבוהה במיוחד לכסף שלכם. תוכלו למצוא המלצות בטוחות על עורכי דין בפורטל Lawyer Reviews המאגד המלצות אמינות ובטוחות על עורכי דין בישראל.

פסיקה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
ציוד משפטי

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני