הכל על מסירות משפטית

הדואר המשפטי נקרא בעגה המקצועית "מסירות משפטיות". מדובר בדברי דואר חשובים מאוד ולעיתים גם סודיים שמועברים בין הצדדים. המוסרים יכולים להיות תאגידים שונים, אנשים פרטיים ולעיתים מוסדות ממשלתיים. בשורות הבאות נציג בפניכם את כל הפרטים החשובים אודות המסירות הללו, כדי שתהיו בטוחים שאתם מכירים בהן מקרוב ומבצעים אותן על הצד הטוב ביותר.

 

הליך האיתור והקשר שלו למסירות משפטיות

כאמור, מסירות משפטיות אינן עניין של מה בכך. ביצוע של מסירה משפטית אישית מצריכה הגעה פיזית אל מקומו של הנמען. מדובר במצב שעשוי להיות מורכב. שכן, לעיתים הנמען מתגורר בכתובת אחרת ולא בזו שמופיעה ברישומים של משרד הפנים. הדבר מצריך בירור מעמיק וניסיונות איתור חוזרים ונשנים. שכן, לעיתים, הנתבעים מנסים להתחמק מקבלת המסירה המשפטית, כדי שלא לשלם את חובותיהם. נציין כי איתור הכתובת נעשה בסופו של דבר על ידי מאתרים שעוסקים בתחום החקירות.

הליך האיתור והקשר שלו לכניעות משפטיות

חשיבות החתימה במסירה משפטית

שליחים שמבצעים מסירות משפטיות יודעים כי עליהם לקבל את אישור המסירה וחתימתו. קרו לא מעט מקרים שבהם הנמענים ניסו להתחמק משרטוט החתימה, כדי שלא תהיה הוכחה לכך שהם קיבלו את המסירה. עובדה זו מובילה אותנו לספר לכם כי עליכם לבחור בחברת שליחויות מקצועית ומנוסה שעוסקת בתחום המסירות המשפטיות מזה שנים. שכן, יש צורך בהיכרות עם העולמות השונים שנוגעים לתחום המשפט, למשל:

  • גבייה
  • חקירות
  • הוצאה לפועל ועוד

קראו את המשך המדריך בעיון ותגלו איך תוכלו להיות בטוחים בכך שהחברה הנבחרת תבצע את השליחות באופן מקצועי.

 

מסירות משפטיות מאומתות

חשוב שתדעו שיש אפשרות לבצע מסירות משפטיות שמאומתות באמצעות אפליקציה מתקדמת שיכולה להראות את מיקום המסירה באופן מדויק. רבים בוחרים לבצע את המסירות באופן זה, מכיוון שנקודת הציון של ה – GPS  מוכיחה את ביצוע את המסירה ומיקומה (דבר שנחשב לחיוני במצבים שכאלה). אם אתם רוצים לבצע את המסירות הבאות שלכם באופן מתקדם זה, עליכם לברר עם החברה הנבחרת כי זו עושה שימוש בטכנולוגיה המתקדמת.

משלוחים חוקיים מאומתים

הגעה לחברה מקצועית בתחום – כך תעשו זאת

עליכם לערוך בירור מעמיק אודות חברות שעוסקות במסירות משפטיות בלבד (הימנעו מבחירה בחברה שמבצעת שליחויות כלליות שאינן נוגעות לתחום המשפט). כדי שזה יקרה, אתם צריכים להיכנס לאתרים של חברות מוכרות ולקרוא באופן מעמיק את השירותים שלהן. בדקו שהן מבצעות מסירות לבתי דין, רשם החברות, לשכות טאבו ובתי משפט. מצאתם את שירותים אלה באתר של החברה? מצוין! עכשיו רק נותר לכם ליצור קשר עם נציג ולתאם את המסירה.

 

מילים אחרונות לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל הפרטים החשובים אודות מסירות משפטיות. עכשיו אתם יודעים מה הם הדברים שצריך לשים עליהם דגש, כך שנותר לכם רק לפנות לחברה מוסמכת ומתקדמת שתבצע את ההליך באופן מקצועי.

הקדשה משפטית

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
הקדשה משפטית

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני