החלטתם להתגרש? כך תעשו זאת נכון

סביר להניח ששמעתם לא פעם על זוגות גרושים שהצליחו לשמור על יחסים טובים, למרות הכול. מדובר במצב די נפוץ שנובע בעקבות היכרות עם טיפים חיוניים שאפשרו להם לעבור את ההליך ללא מהמורות. המדריך הנוכחי יציג בפניכם את כל המידע שיסייע לכם לקחת חלק בסטטיסטיקה זו ולהיות הזוגות הגרושים שכולם תולים בהם עיניים.

 

תיקחו חלק בטיפול זוגי

יכול להיות שקראתם את הכותרת שלעיל ושאלתם את עצמכם: "הם רציניים?" אז כן, אנחנו מציעים לכם בשיא הרצינות לקחת חלק בטיפול זוגי, למרות שאתם נמצאים על סף פירוק החבילה. שימו לב, אנחנו לא מציעים לכם לנסות לשמר את הקשר, אלא לקבל את הכלים שיסייעו לכם לעבור את ההליך המורכב על הצד הטוב ביותר.

אם אתם מרגישים שטיפול זוגי אינו מתאים לכם בשלב זה, תוכלו לתאם טיפול פסיכולוגי אישי לכל אחד. שכן, הדבר יאפשר לכם לשתף בפרטים שלא תמיד רוצים להעביר הלאה לחברים או קרובי משפחה.

תיקחו חלק בטיפול זוגי 

תערכו חיפוש אודות עורך דין משפחה מומלץ

אי אפשר להציג בפניכם את הטיפים להליך גירושין נכון מבלי להציג בפניכם את הטיפ הנוכחי. שמענו לא פעם על זוגות שפנו אל עורך דין משפחה אקראי, מבלי שהם בכלל ערכו בירור אודותיו. בסופו של דבר, חלקם גילו שמדובר בטעות שהם שילמו עליה ביוקר. מי שרוצה לעבור הליך טוב, צריך לערוך בירור אודות עורך דין משפחה בקריות שנחשב למומלץ.

אפשר לפנות לאנשים שעברו את ההליך ולשאול אותם אם יש להם המלצה על עורך דין שעונה על הקריטריונים האלה:

  • בעל ניסיון רב
  • מקצועי
  • זמין

 

אל תחכו עם ההודעה – תשתפו את הילדים בתחילת ההליך

זה לא קל להודיע לילדים על פירוק החבילה, אבל כדאי לעשות זאת בשלבים מוקדמים. הילדים מרגישים אתכם והם כנראה יודעים עמוק בפנים שאתם כבר לא מה שהייתם בעבר. לכן, מומלץ לשבת עמם ולהודיע להם בדרך נעימה, ללא בכי וצעקות שאתם מתחילים בהליך גירושין. מומלץ לעשות זאת לפני תיאום הפגישה עם עורך דין גירושין בחיפה או בכל מקום אחר בארץ.

אל תחכו עם ההודעה - תשתפו את הילדים בתחילת ההליך

תחליטו שאתם שומרים על קור רוח כשהילדים בקרבת מקום

אתם לא רוצים לגרום לילדים שלכם להסתכל עליכם בחוסר אונים. לכן, אנו מציעים לכם להחליט מראש שאתם שומרים על שפה יפה בקרבתם. הימנעו מרכילות עם הילדים שנוגעות לצד השני (בן או בת הזוג). שכן, אלה עשויות לגרום להם לקושי נפשי רב.

 

מילים אחרונות לסיום

עליכם ליישם את 4 הטיפים שהוצגו במדריך הנוכחי, אם אתם רוצים להתגרש על הצד הטוב ביותר. נאחל לכם בהזדמנות זו שתגיעו בסופו של דבר להליך נכון ורגוע, שיאפשר לכם ולילדיכם המשותפים להיות חלק מתא משפחתי נפרד, אך שמח ונעים.

החלטתם להתגרש כך תעשו זאת נכון

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
החלטתם להתגרש כך תעשו זאת נכון

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני