האם ישנן דרכים ידידותיות לסביבה להרחיק יתושים?

הרחקת יתושים היא צורך שמתעורר כמעט בכל מקום. מזג האוויר בישראל מהווה כר פורה ליתושים והם אוהבים להגיע בעיקר למקומות שבהם יש בני אדם. כדי להתגונן מפני היתושים, יש כמה דברים שאפשר לעשות, אולם חלקם יכולים לפגוע בסביבה בצורה כזו או אחרת. אנחנו כאן כדי לעזור לכם לקבל דרכים שיאפשרו לכם להרחיק יתושים בלי לפגוע בסביבה שלכם.

 

הרחקת יתושים

הרחקת יתושים יכולה להיעשות באמצעים שונים. רשת לחלון, הדברה, מנורה לקטילת יתושים ועוד הם רק חלק מהפתרונות שמאפשרים לכם להנות מסביבה ללא יתושים. עוד לפני שמדברים על היעילות של הפתרונות השונים, חשוב לבדוק איזה מהם שומר גם על הסביבה. אין שום סיבה שבשביל להרחיק יתושים ניצור מפגע סביבתי.

 

הדברת יתושים

לא מעט אנשים הולכים על הפתרון של הדברה, כיון שהיא נחשבת דרך יחסית יעילה לבצע הרחקת יתושים. הבעיה בהדברה היא שלא מעט מהחומרים הכימיים שבהם נעשה שימוש לצורך הרחקת היתושים הם חומרים שעלולים להזיק לסביבה, ובמקרים מסוימים גם להיות רעילים ממש.

אם אתם מבצעים הדברה נגד יתושים, בדקו שהחומרים שבהם אתם משתמשים הם חומרים ירוקים, כאלה שלא מזיקים לסביבה שבה מרססים אותם. כדי להימנע מזה ניתן להתקין רשת נגד יתושים, שנותנת לנו להנות משני העולמות.

 

רשת נגד יתושים

רשת נגד יתושים היא פתרון שכמובן לא מהווה פגיעה בסביבה. בנוסף לזה, מדובר כנראה בפתרון הטוב ביותר להרחקת יתושים כיון שהרשת פשוט מונעת מהם להיכנס דרך החלון. ברגע שיש לכם רשת להרחקת יתושים אתם יכולים לשהות בנוח במקום שבו אתם נמצאים כאשר החלון פתוח, אוויר ואור נכנסים אבל אף יתוש או חרק אחר לא יוכל לעבור מבעד לרשת.

 

איך לבחור רשת

כדי שהרשת באמת תגן עליכם, חשוב שהוא תהיה צפופה מספיק על מנת ששום דבר לא יוכל לעבור דרכה. חשוב לזכור שהרשת חשופה לפגעי מזג אוויר מכל הסוגים ולכן כדאי לבחור רשת איכותית שתחזיק מעמד למשך הרבה זמן.

 

מנורה לקטילת יתושים

פתרון נוסף שגם לא מזיק לסביבה יותר מידי הוא מנורה לקטילת יתושים. המנורה מושכת אליה את היתושים וכאשר הם מגיעים אליה הם סופגים זרם חשמלי חזק שהורג אותם. צריכת החשמל של המנורה לא מאוד גבוהה כך שאתם יכולים להיות רגועים ביחס לסביבה. עם זאת, המנורה לא מונעת באופן הרמטי את כניסת היתושים אלא רק מקטינה את הסיכוי שהם יגיעו אליכם.

 

לסיכום

אם אנחנו רוצים להימנע מנוכחות של יתושים במקום שבו אנחנו שוהים, זה לא אומר שאנחנו צריכים לפגוע בסביבה. כדי להרחיק יתושים ניתן לעשות שימוש ברשת לחלון שמונעת את הכניסה שלהם באופן הרמטי, ולא פוגעת בסביבה כלל. מלבד רשת, ניתן לבצע גם הדברה, אולם הדבר עלול להוות פגיעה בסביבה אם לא מבצעים שימוש בחומרים מתאימים.  

בעל חיים

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מדביר

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני