האם אנגלית עסקית חשובה לעורך דין?

 

מקרה שאירע לעורך דין שליווה אותנו במשפט לפני כמה שבועות גרם לנו להבין שיש צורך בהעלאת המודעות בכל הנוגע להיכרות עם אנגלית עסקית. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק, קראנו מאמרים והכרנו את האנגלית העסקית שהייתה חדשה עבורנו עד לא מזמן. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות יחד האם אנגלית עסקית חשובה עבור עורך דין.

 

כן, יש לאנגלית עסקית חשיבות גבוהה עבור עורכי דין

כפי שאתם וודאי רואים, אנחנו לא נלאה אתכם בפרטים ומיד נציג בפניכם את התשובה לשאלה המתבקשת. אנגלית עסקית חייבת להיות במילון הכללי של עורך דין מכל תחום שהוא. שכן, מדובר בשפה אחרת מהאנגלית שמוכרת לרבים מאתנו. עורך הדין שלנו גילה במהלך המשפט כי עליו לדבר באנגלית עסקית, משום שהצד השני הגיע עם עורך דין שדובר אנגלית בלבד. למזלנו, היה לנו עורך דין מוסמך שידע להתמודד עם העניין בקלות. אנגלית עסקית היא חלק בלתי נפרד מהשפה שלו, כך שהיינו בידיים טובות.

סיבה מספר 1 לדעת אנגלית עסקית כעורך דין – בגלל שזה טוב לעסק

אם אתם עורכי דין ולא חשבתם ללמוד אנגלית עסקית בקרוב, כדאי שתחשבו שוב. העולם שלנו הופך להיות קטן עם השנים. הגלובליזציה משתלטת עלינו תוך שימוש בשיטות תקשורת שונות שמקרבות אותנו אל יבשות אחרות. הדבר בעצם מוביל לעבודה רחבת היקף אל מול קהלים אחרים. לכן, חשוב ללמוד את האנגלית העסקית. היא מראה רצינות ויכולה לקדם אתכם.

קיר

סיבה מספר 2 לדעת אנגלית עסקית כעורך דין – בגלל הקורות חיים

אם אתם נמצאים כעת בתחילת הקריירה שלכם, כדאי שתדעו שהוספה של אנגלית עסקית אל שורת השפות שאתם יודעים תעלה את הסיכויים שלכם להתקבל למשרד מצליח. שכן, כל מעסיק רוצה להיות בטוח שיש תחתיו עורך דין שיודע לדבר אנגלית שמתאימה לעולם המשפט.

 

סיבה מספר 3 לדעת אנגלית עסקית כעורך דין – בגלל שזה מעשיר את הידע

כדאי לדעת את האנגלית העסקית מקרוב בשביל החיים באופן כללי. שכן, מעבר ליתרונות שמסייעות לכל אחד בפן העסקי, האנגלית העסקית מאפשרת גם להרגיש ביטחון. שכן, היא מוסיפה מגוון רחב של מילים לאוצר המילים שלכם. אנו יכולים להעיד על עצמנו שבעת שיחה עם אנשים שאנחנו מרגישים הרבה יותר בנוח בגלל שיש לנו את המילה המתאימה לכל משפט.

 

תעבירו את זה הלאה

אנגלית עסקית חשובה לעורכי דין מכל הסיבות שצוינו בפניכם לעיל. אם אתם מוצאים את עצמכם מתלבטים בנושא, כדאי שתדעו שתמיד אפשר להיכנס לאתרים שמציגים מושגים מוכרים באנגלית העסקית, כך שתוכלו לדעת אם יש לכם אותם בלקסיקון או לא.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת שאנגלית עסקית היא חשובה לעורכי דין. כעת, כשיש בידיכם את כל המידע, נותר לכם רק להחליט איפה ללמוד.

עט

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
כלי כתיבה

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני