האותיות הקטנות – כל מה שחשוב שתדעו לגבי ביטוח הנסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל הוא ביטוח קריטי וחשוב לכל הנוסעים לחו"ל. הבעיה היא שיש לא מעט נקודות חשובות שנוטות להתפספס וחבל. אם אתם עומדים לפני רכישת ביטוח כזה, כדאי שתכירו את האותיות הקטנות שחשוב לבדוק לפני כן. אף אחד לא מעוניין למצוא את עצמו חסר ביטוח חשוב רק בגלל חוסר שימת לב.

 

על מה חשוב לשים דגש ברכישת ביטוח נסיעות?

לפני שרוכשים ביטוח נסיעות לחול, חשוב לוודא כי מדובר בביטוח הנותן הגנה מספקת לצרכים האישיים שלכם. נפשט את הבדיקה לנקודות:

  • חברת הביטוח –  פנו לרכוש את הביטוח אך ורק אצל חברת ביטוח אמינה בעלת וותק בתחום. לצערינו, יש לא מעט ניסיונות הונאה ברשת המציעים רכישת ביטוח נסיעה לחו"ל כשמדובר בעוד ניסיון הונאה. יש כאלו המנסים למכור ביטוחים לא קיימים לטסים לחו"ל, אנשים כאלו מגלים שאין להם ביטוח נסיעות למרות שהם שילמו על ביטוח כזה מחיר מלא וחבל.
  • מה כוללים תנאי הפוליסה שלכם – זהירות מיוחדת נצרכת בתחום זה. חשוב לבדוק מהם תנאי הפוליסה, מאילו מקרים אתם מבוטחים ומהן ההחרגות על הפוליסה.
  • מה גובה ההשתתפות העצמית, מה גובה הכיסוי המתקבל ומה כוללת הפרוצדורה לתביעת חברת הביטוח במקרה ביטוחי.
  • האם הביטוח הנרכש מתאים לצרכים האישיים שלכם או שיש צורך ברכישת הרחבות נוספות?
  • חשוב לוודא כי כל תופת השהות בחו"ל מבוטחת ולא רק חלקי תקופות. וודאו כי הביטוח תוקף מרגע העלייה למטוס ועד לרגע הנחיתה חזרה בארץ. לפעמים ימים נשמטים וכך נוצר מצב של חוסר ביטוחי.
  • במקרים בהם אתם מתלבטים על תקופת השהות בחו"ל, וודאו כי מדובר בביטוח שתוכלו להאריך בקלות.

לִנְסוֹעַ

למה חשוב לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל?

מדובר בביטוח המונע תשלומים יקרים בהמשך. אם ניקח לדוגמא נוסע שטס לחו"ל אך היה מעורב בתאונת דרכים והוא נזקק לקבלת טיפול רפואי – טיפול כזה לא ניתן חינם ועל עלויות רפואיות אנשים מקימים קמפיינים לגיוס המונים… אף אחד לא רוצה להגיע למצב כזה. ביטוח נסיעות מעניק למבוטח כיסוי ביטוחי במקרה בו יצטרך לקבל טיפול רפואי בחו"ל.

עלות אשפוז לצורך הדוגמא עלולה להגיע למאות אלפי דולרים וכאשר יש ביטוח, המבוטח נזקק לשלם רק דמי השתתפות עצמית סמליים. הביטוח מעניק ביטחון ורוגע לנוסע, גם מבחינת הכבודה שלו. מי שיש לו מצלמה יקרה יכול לבטח אותה. וכך, אם היא ניזוקה במהלך השהות בחו"ל, המבוטח יקבל כיסוי על הנזק שנגרם לו.

 

לא מוותרים על ביטוח נסיעות

לאחרונה המודעות לרכישת ביטוח נסיעות לחו"ל עולה יותר ויותר. בעבר רבים טעו לחשוב כי רק כאשר טסים לחופשה יש צורך בביטוח זה. אך המציאות הוכיחה אחרת. אף אחד לא יודע מה יהיה איתו גם כאשר הנסיעה היא למטרת עסקים. ואף אדם לא מעוניין לוותר על טיפול רפואי נצרך רק בגלל עלות טיפול גבוהה…

ביטוח נסיעות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
ביטוח נסיעות

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני