5 דברים שלא ידעתם על עורך דין המתמחה בתעבורה

עבור המתבונן מהצד, עורך דין תעבורה עלול להישמע כתחום אפור יחסית. אולם מי שמכיר את העבודה מבפנים יודע עד כמה היא משמעותית, מורכבת משפטית ומשנה חיים עבור הלקוחות של עורך הדין. להלן נכיר 5 דברים שלא ידעתם על עורך דין תעבורה, שיסייעו לכל לקוח פוטנציאלי. המשיכו לקרוא וצפו הפתעות מעניינות.

 

1. ביטול דו"חות וקנסות

עבירות תנועה נחשבות לדוגמה הקלאסית ביותר לעבירות ללא מקום לפרשנות. כיצד ניתן להתפלפל ביחס לנהיגה מעל למהירות המותרת, ביחס לנהיגה בשכרות או כאשר דנים בחניה במקום אסור? תופתעו לדעת כי על אף הפשטות היחסית של העבירות והיותן עבירות קפידה, דהיינו עבירות אשר לא דורשות הוכחה של יסוד נפשי כל שהוא, עורך דין תעבורה יוכל להוביל לביטולן או למצער להפחתת העונש.

בעזרת שימוש בכלים משפטיים וראייתיים מתוחכמים, אין דו"ח שעורך דין תעבורה לא יוכל לחלץ אתכם ממנו. הצגה נכונה של הנסיבות, ערעור על העבודה המשטרתית או של הפקח אשר הובילה לדו"ח והצגת ראיות רלוונטיות תוכל להוביל לביטול הדו"ח בעזרת עורך הדין לתעבורה. לכן, אם קבילתם דו"ח בקשו להישפט, צרו קשר עם עורך דין תעבורה והגבירו את הסיכויים לביטול הדו"ח.

כמובן שלא כל עו"ד יוכל להעניק שירות שכזה. יש לבחור עורך דין תעבורה מומחה בתחום. פנו אל עו"ד שמעון הרשקוביץ אשר ייצג אתכם ויעניק לכם שירות משפטי יוצא דופן בתחום התעבורה.

 

2. ביטול שלילה

עבירות תנועה רבות מובילות לשלילת רישיון הנהיגה. שלילת רישיון נהיגה הינה סנקציה חמורה ומשמעותית. היא תגביל בצורה יוצאת דופן את הנהג ותפגע בו. עורך דין המתמחה בתחום התעבורה ידע כיצד להתנהל אל מול בית המשפט עד לביטול השלילה או קיצור משך השלילה. שירות זה של עו"ד תעבורה ייטיב בצורה יוצאת דופן עם איכות החיים שלכם.

 

3. הסדרי טיעון בעבירות חמורות

ישנן עבירות נהיגה חמורות במיוחד, דוגמת הנהיגה תחת השפעת סמים מסוכנים. עבירות אלו יובילו לעונשים כבדים ובכללן אף עונשי מאסר. עורך דין תעבורה מומחה ומקצועי ידע כיצד להוביל להפחתת העונש ויגיע עם הפרקליטות התובעת להסדרי ענישה מקילים אשר יקלו במידה ניכרת מעונשו של הנאשם.

 

4. התמחות עירונית

עבירות תנועה לא מעטות דורשות היכרות עם המערכת העירונית, עם הפקחים בעירייה, עם בית המשפט המקומי לדיני התעבורה, ועוד. אשר על כן, עורך דין תעבורה מומחה אשר עובד באזור מסוים יכיר את המערכות העירוניות בערים בסביבתו וידע על אילו כפתורים יש ללחוץ כדי להפחית הרשעות ולהרבות זיכויים במקום פעילותו.

 

5. ניסיון וותק

לבסוף, חשוב לדעת כי ישנה קריטיות למידת הניסיון של עורך הדין. עורך דין תעבורה מנוסה יניב תוצאות טובות יותר, על פי רוב, מאשר עו"ד ממשרד צעיר בראשית דרכו.

 

לסיכום

לסיכום, תחום התעבורה מפתיע ומשמעותי. פנו עוד היום לעו"ד תעבורה אשר יגן עליכם בפני מערכות האכיפה והשפיטה.

שופט

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני