6 ביטוחים מומלצים שאתם חייבים להכיר

מי מאיתנו לא רוצה לבטח את עצמו מפני נזקים אפשריים? שוק הביטוח חוגג על הרצון שלנו להיות מוגנים ולכן הוא מפתח פוליסות ביטוח חדשות לבקרים. לא כל ביטוח יהיה נכון ומתאים לכל אחד. כאן ריכזנו עבורכם את הביטוחים שלא כדאי לוותר עליהם בתור אזרחים ישראלים מן השורה. מוזמנים להמשיך איתנו.

 

ביטוח דירה

ביטוח דירה הוא ביטוח המורכב מביטוח מבנה וביטוח תכולה, שניהם חיוניים מאוד לכל אחד שגר בבית משלו. ביטוח מבנה מכסה נזקים שנגרמו למבנה הנכס והוא חובה חוקית לפני כל לקיחת משכנתא. לעומת זאת, ביטוח תכולה הוא ביטוח המפצה על נזקים שנגרמו לתכולת הדירה המבוטחת. זה יכול להיות ריהוט, פריטי אומנות, תכשיטים, מוצרי חשמל ועוד.

 

ביטוח בית משותף

למרות שפחות מכירים אותו, ביטוח בית משותף הוא ביטוח חשוב לכל מי שגר בבית משותף אשר שייך לשני בעלים או יותר. אם אתם גרים בבניין אתם עונים להגדרה זו. הרי שטח הבניין לא מבוטח. אתם, כדיירי הבניין חשופים משפטית לכל נזק שמבנה הבניין שלכם עלול לגרום לאנשים אחרים. זה יכול להיות ילד שנפצע מנפילה במדרגות הבניין, מקרה כזה עלול להוביל לתביעת ענק מול דיירי הבניין שהם בעלי הבניין. ביטוח זה הוא ביטוח שממש חשוב להכיר אותו.

 

ביטוח בריאות

ביטוח זה מבטח את המבוטח מפני מחלות קשות, טיפולים רפואיים יקרים, רכישת תרופות שלא נמצאות בסל ועוד. ביטוח בריאות הוא ביטוח מומלץ בגלל שהמבוטח נהנה ממנו עוד בחייו. מי מאיתנו לא זקוק במהלך חייו לעבור טיפולים רפואיים? ביטוח בריאות מאפשר לנו ליהנות מרפואה פרטית יעילה כאשר החברה המבטחת היא זו שמממנת אותה.

 

ביטוח רכב

על פי חוק כל רכב שעולה על הכביש מחויב בביטוח רכב. נהיגה ברכב ללא ביטוח רכב היא עבירה פלילית. ביטוח רכב בסיסי מבטח את הרכב המבוטח מפני נזקי גוף שהוא עלול לגרום. ההמלצה היא להרחיב את הפוליסה הזו ולרכוש ביטוח צד ג' אם לא ביטוח מקיף לרכב.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

כאשר אנו יוצאים מהארץ, אנו יכולים למצוא את עצמנו לא מבוטחים מבחינה רפואית. הביטוח הרפואי שקופות החולים מציעות בארץ, לא תקפות לזמן שהייה בחו"ל. ביטוח נסיעות לחו"ל מבטח את הנוסע גם מבחינה רפואית וגם מבחינת כבודה וגניבת פריטים יקרי ערך.

 

ביטוח חיים

לחיי אדם אין ערך שניתן לתחום ולכן ניתן לבטח חיי אדם על כל סכום שרק נרצה. בלקיחת משכנתא הבנק לא ישחרר את ההלוואה ללא ביטוח חיים על ערך ההלוואה. הבנק רוצה לדעת שגם אם הלווה ילך לבית עולמו, יהיה מי שיפרע את הכסף במקומו ושאירי הלווה יוכלו ליהנות מדירה ללא משכנתא.

 

לסיכום

קיימים ביטוחים שונים כפי שסיכמנו כאן. חשוב למפות את הצרכים האישיים שלכם ובהתאם להם לבחור ביטוחים מתאימים.

משפחה מבוטחת

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
רכב

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני