אלו הסיבות שאתם צריכים לקחת בעבור העסק עו"ד מסחרי

עומדים לקראת פתיחת עסק ועוד לא לקחתם עורך דין מסחרי, הגיע הזמן שתחפשו את עורך הדין החדש שלכם.

כל בעל עסק חייב לעבוד בצמוד עם עורך דין ביחסים טובים ומקצועיים והסיבות לכך הן רבות.

אם אתם לא משוכנעים בכך המשיכו לקרוא.

הקמת העסק

על מנת להקים עסק נדרש תהליך בירוקרטי לא פשוט עם טפסים רבים, הגשת בקשות, חתימות ועוד. עורך דין מסחרי דרוש לכם על מנת לנסח את הטפסים והחוזים בניסוחים המתאימים תוך כדי שאילת השאלות הנכונות כמו – מספר השותפים, תחום העיסוק, חלוקת מניות ותפקידים בין השותפים. עסק שיקום ללא חוזה מסודר עלול להגרר לסכסוכים עסקיים במהרה אם פנימיים או חיצוניים.

 

רישום העסק

רישום ושינוי ייעוד העסק יכולים להיות רלוונטין עבורכם גם בהקמת העסק וגם לאחר מכן. קיימים שיקוליים משפטיים רבים שלא תוכלו לדעת ללא עורך דין בהקשר של צורות התאגדות – חברה בע"מ, שותפות, עמותה וכו'. לאחר בחירה בצורה הנכונה ביותר מבחינה משפטית עבורכם תצטרכו להגדיר ולערוך הסכם מייסדים והסכמות פנימיות.

 

הלוואות ומימון

כמו כל עסק כנראה שבשלב כלשהו תצטרכו לקחת הלוואה או לקבל מימון מגוף מסוים, אם תעשו זאת לבדכם תוכלו לגרום ליותר נזק מתועלת עבורכם ועבור העסק שלכם. כל פעולה כזו מלווה בניסוח חוזים, בירור וקריאתם וחתימה שמהווה את האישור האחרון. עורך הדין שלכם יוכל לראות את הדברים מנקודת מבט מרוחקת ומקצועית ויוכל לייעץ לכם האם הצעדים שאתם נוקטים אסטרטגיים או לא.

אלו הסיבות שאתם צריכים לקחת בעבור העסק עו_ד מסחרי
אלו הסיבות שאתם צריכים לקחת בעבור העסק עו_ד מסחרי

סכסוכים משפטיים ותביעות כספיות

אולי זה נשמע רחוק, מפחיד ומאיים אבל תביעות כספיות, ערעורים וסכסוכים שמגיעים לבית המשפט קורים באופן תדיר לכל בעל עסק ולשם כך אתם חייבים להחזיק בעורך דין שמכיר אתכם ואת העסק שלכם ויוכל לסייע לכם לצאת מכל בעיה ולנסות שלא להגיע איתה לבית המשפט. אם תקחו עורך דין רק שתעמדו מול בעיה כלשהי תצטרכו לעבור תהליך היכרות שלו מולכם ומול העסק מה שיאט את תהליך הטיפול בתביעה ויפגע בכם.

 

שעבוד נכסים

אחת הדרכים לשמור עסקה בצורה טובה היא שעבוד נכסים במקרה ואתם עורכים עסקה בעלת סיכון ממשי ומעוניינים לבאטח אותה באמצעות שיעבוד הנכסים של הצד השני של העסקה. גם במקרה זה תהיו מוכרחים להעזר בעורך דין שכמובן עדיף שיהיה מעורה בכל הפרטים של העסק, מצבו הכלכלי, עברו והתוכניות העסקיות שלו.

 

לסיכום

כמו אלו שהזכרנו יש עוד רשימה ארוכה של פעולות שכל בעל עסק ייפגש בהם לפחות פעם אחת ויצטרך עורך דין על מנת להתמודד ולבצע אותם כמו פירוק החברה, חדלות פירעון ליחידים, הוצאת צווי מניעה, עריכת הסכמים וחוזים מול שוכרים, שותפים לעסק, קולגות, עובדים ועוד. אלו הן הסיבות שיש לקחת עורך דין מסחרי לחברה שלכם.

איש משפט

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אנשי משפט ופטיש

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני