איך מקדמים אתר של עורך דין בגוגל?

בתור עורכי דין אתם יודעים עד כמה הנוכחות בגוגל חשובה. יחד עם זאת, לא מספיקה העובדה שיש לכם אתר אינטרנט משלכם, כדי להתקדם. אתר אינטרנט צריך להיות מקודם כדי להגיע לראש דף התוצאות בגוגל. איך עושים את זה? יכול להיות שתוכלו לעשות זאת בעצמכם ויכול להיות שתעדיפו לפנות לאיש מקצוע שישאיר אתכם פנויים לעבודה החשובה באמת.

אפשרויות הקידום בגוגל

ניתן לקדם אתר בגוגל בשתי אופציות: באמצעות קידום אורגני ובאמצעות קידום ממומן.

קידום ממומן הנעשה בתמורה לתשלום שבעל האתר משלם לחברת גוגל על מודעת הפרסום לאתר. האתר אמנם יופיע בתחילת תוצאות החיפוש, אך כל כניסה אליו מחייבת את בעל האתר בתשלום וכך האתר יקודם כל עוד והתקציב לא אזל. קידום ממומן הוא קידום שמתאים למי שרוצה תוצאות כאן ועכשיו. הוא יתאים בעיקר למי שעוסק בתחומים תקופתיים. לעורכי דין ההמלצה היא להתחיל דווקא מקידום אורגני.

איך מקדמים אתר עורך דין

מהו קידום אורגני?

קידום אורגני הוא קידום הנעשה ללא תשלום לחברת גוגל. מנוע החיפוש הממפה ללא הרף את נתוני האתרים השונים מזהה כי באתר שלכם קיים מענה רלוונטי לגולשים וכך הוא מקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש. קידום כזה מצריך העלאת תכנים רלוונטיים ומקוריים לאתר, אופטימיזציה מתמדת למנוע החיפוש של גוגל וכמובן, גם עקביות.

 

איך מקדמים אתר עורך דין?

בתור עורכי דין כדאי שתכירו את כללי הבסיס לקידום אתרים. כדאי שתיכנסו לקבל מידע איך עושים קידום אתרים וממה צריך להיזהר. אז מה צריך לעשות לצורך הקידום?

בכל תחום עיסוק ישנן מילות מפתח אותן הגולשים מחפשים. אם אתם עורכי דין פליליים לדוגמא, מילות המפתח יכללו רישום פלילי, מחיקת רישום, רישום משטרתי וכן הלאה. המילים האלו צריכות להיות מקודמות באתר שלכם כדי שגולש שמחפש מידע בנושא, יראה אתכם בתוצאות החיפוש.

מה עושים? מעלים לאתר תכנים כמו בלוגים או סרטוני וידיאו המקדמים את מילות המפתח הללו. יש לבצע חקר מילות מפתח מקצועי בעזרת מקדם אתרים שיעשה את העבודה עבורכם.

איך מקדמים אתר עורך דין?

כאשר מדובר באתר של עורך דין, המידע המועלה לאתר חייב להיות מדויק ואמין. מסיבה זו כאשר אתם מחפשים מקדם אתרים לאתר שלכם, חשוב שתפנו אל מקדם בעל ניסיון בקידום אתרים לעורכי דין. הוא ידע אל מי לפנות לצורך כתיבת התכנים בצורה מדויקת וכך תוכלו להנות מרוגע נפשי בעניין.

 

לסיכום

כדי לקדם אתר עורך דין יש צורך בקידום אורגני המומלץ כאשר מעוניינים לקבל פניות איכותיות. לצד הקידום האורגני, ישנם מקרים בהם מומלץ קידום ממומן בתחילת תקופת הקידום האורגני. כדי לקבל התאמה לקידום המתאים עבורכם ההמלצה היא לפנות למקדם אתרים מקצועי. כפי שסיכמנו כאן ישנה חשיבות בפנייה אל מקדם אתרים מנוסה בקידום אתרי עורכי דין דווקא.

עורך דין, אתר אינטרנט

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
גוגל

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני