איך חוקר פרטי יכול לעזור לך בחקירה פלילית?

אין ספק שכיום אנו חיים בעידן טכנולוגי בו חשיבות האמת הוא עקרון מנחה, עבור מרביתנו. הדבר פועל לטובתנו ורעתנו, היות וכוחות הצדק הרשמיים במדינה פועלים שעות נוספות כדיי לחשוף אמיתות ומן הצד השני אין בידם את הכוח המספק לעשות זאת ולתת את הדין לכל תיק ותיק. בדיוק בגלל זה חשוב שניקח את השליטה לידיים ונשכור את שירותיו של בלש פרטי.

יותר ויותר אנשים פרטיים בשנים האחרונות בוחרים לגבות את חקירת המשטרה במקרה שלהם, עם חקירה פרטית. הסיבות לכך הן מגוונות, אך מקורן בעיקר הוא הרצון להרגיש שבאמת הגענו לתחתית האמת וכי נוכל להביא צדק למקרה שלנו במצבים בהם אנו מרגישים שהכוחות המדיניים לא עושים זאת כשורה. חשוב לציין ששכירת בלש פרטי היא צעד חוקי, אבל בואו נגלה איך היא צעד זה יסייע לנו בחקירות פליליות.

 

קודם כל – מהי חקירה פלילית

חקירה פלילית ברשויות יכולה להתקיים על בסיס מספר רחב של עבירות המוגדרות על פי חוק כפליליות. מעשה פלילי מוגדר באופן שונה על פני מדינות רבות, אך בארץ כמו ברבות אחרות מדובר במעשי גניבה של פריטים פיזיים או קניין רוחני, רצח וכדומה. במסגרת עבירות שכאלה המשטרה חוקרת את המקרה ובמיוחד כאשר מדובר בגניבה ועבירה הקשורה במס, או כל עניין כלכלי אחר, אין ספק שישנו סיכוי להפללה מן הצד השני. זהו דבר שלא פשוט לעלות עליו ולכן משרד חקירות בהחלט יכול לסייע.

 

סיוע של משרד חקירות

אז נשאלת השאלה, במה יכול לסייע בלש פרטי שלא עובד במסגרת החקירה המשטרתית בתיק שלנו? ובכן, בלש יכול לפעול במגוון דרכים שונות, שהמדינה לא מספקת במסגרת השירות שהיא נותנת. העבודה של משרד החקירות היא הרבה יותר סודית ויסודית ואף יכולה להגיע לגבולות עמוקים מאד. החשד שבלש פרטי מעורר בעת חקירתו היא נמוכה יותר, היות והוא לא צריך להתריע על עצם החיפוש והבדיקה שלו, כמו המשטרה.

למשל, בלש פרטי יכול בקלות רבה להטמין מכשירי הקלטה במקומות הדרושים ובכך לברור מידע מהחשודים בפרשה. כמו כן, הוא יכול למצוא ולברר פיסות מידע פיזיות שלא כל אחד יכול להשיג ובכך להראות הוכחה ולהפריך הנחה מסוימת. חשוב לציין שפעולה זו אינה בלתי חוקית, אך לצערנו לא תמיד קבילה בבית המשפט ולכן לא ננקטת על ידי כוחות המשטרה שפועלים מכוחה של המדינה.

 

השורה התחתונה

המשטרה מבצעת את מירב מאמציה להגיע לתחתית האמת בכל מקרה ומקרה שלפניה, אך לא תמיד יש לה את האמצעים לעשות זאת. לכן, אם יש לכם ספק קל, מומלץ ביותר לשכור את שירותיו של משרד חקירות. משרד זה ייגבה את או יפריך את החשד שלכם באשר לחקירה פלילית בה אתם מעורבים.

חקירה פלילית

 

 

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
חקירה פלילית

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני