פסקי דין פלילי

פסקי דין פלילי

פסקי דין פלילי יכולים להיות ברוב המקרים לא פשוטים בכלל, אנשים נורמטיביים מוצאים את עצמם מסתבכים בפלילים ללא כל התראה מוקדמת. בחלק נכבד מהמקרים הנאשמים בכלל לא יודעים מדוע הם מגיעים לבית המשפט ומה הסיבה שבגינה הם זומנו לחקירה. מדובר בסיטואציה לא נעימה שבה הנחקרים מרגישים מושפלים, וחוסר האונים יכול לגרום להם להגיד דברים שאין בכוונתם להגיד. לעיתים אפילו הנאשמים מנסים לחלץ את עצמם מהסיטואציה על ידי הודאה שקרית, בתקווה כי זה יחזיר אותם בחזרה לשגרה במהירות האפשרית. אך ברוב המקרים סיטואציה שכזו רק מחמירה את המצב, וגורמת לנאשם להסתבך עוד יותר.

כאשר בית המשפט פוסק פסקי דין פלילי הוא שוקל לא מעט אלמנטים שיכולים לשנות את דעתו. זוהי הסיבה שמהרגע הראשון שבו אתם מבינים כי אתם נמצאים בחקירה או מואשמים על מעשה פלילי כזה או אחר עליכם להצטייד בעורך דין פלילי. אומנם המחשבה הראשונה שלכם ברוב המקרים תהיה על המשפחה או על העתיד שלכם, אך אתם חייבים לפנות אל עורך דין פלילי מנוסה על מנת שיסייע לכם בכל ההליך. בסופו של דבר ככל שתגיעו מוכנים יותר לחקירה הראשונה שלכם, כך תוכלו להיות בטוחים כי האמת יצאה לאור ואתם תחזרו לשגרה במהירות האפשרית. יש מי שמלווה אתכם לאורך כל הדרך, ואתם לא נמצאים לבד מול רשויות האכיפה שיכולים להיות קשוחים במיוחד.

כיצד מתמודדים עם פסקי דין פלילי?

הדבר הקשה ביותר שכל נאשם צריך לעשות זה לעבור מספר רב של דברים חדשים שהוא טרם נחשף אליהם. חלק נכבד מהנאשמים מגיעים בפעם הראשונה לחקירת משטרה, ופעם ראשונה נעמדים מול שופט בבית המשפט. זוהי סיטואציה לא פשוטה שעבור מרבית מהנאשמים היא גם מאוד טראומתית, ורובם המכריע מספר כי הוא זוכר את התחושות גם כעבור שנים רבות. החוכמה היא לדעת שיש מי שעומד מאחוריכם ומספק לכם את כל מה שאתם צריכים בכדי שתוכלו לחזור לשגרה במהירות.

עורך דין פלילי מנוסה יספק לכם רשת ביטחון של ממש, באמצעותו תוכלו לדעת שיש לכם אל מי לפנות בכל שאלה או בעיה. כמובן שעליכם לבחור את עורך הדין שמלווה אתכם בקפידה ותוך מתן דגש על הדברים הקטנים ביותר. לכן אל תקלו ראש, גם אם הליך הבחירה לוקח זמן רב בסופו של דבר כאשר עורך דין מנוסה מתמודד עם פסקי דין פלילי הוא ידע בדיוק מה עליו לעשות.

כמובן שאם יש לכם דילמה, תבקשו לדחות את החקירה או לכל הפחות תנסו לענות רק על מה ששואלים אתכם עד אשר יגיע אליכם הייצוג הרצוי ותוכלו להיות עם ראש שקט. אז הדרך הטובה ביותר להתמודד עם פסק דין פלילי זה ייצוג על ידי עורך דין מנוסה ומיומן.

 

כמה זמן לוקח עד שמגיעים למצב של מתן פסקי דין פלילי?

לא פשוט לעמוד בפני חקירת משטרה ודיונים בבית המשפט, התהליך יכול להיות ארוך במיוחד – והוא עלול להוציא מכם את כל הכוחות שהצלחתם לאגור בתקופה האחרונה. לכן אחת מהשאלות השכיחות ביותר ששואלים אותנו, זה בתוך כמה זמן תוכלו לקבל את פסק הדין הקשור למשפט שלכם? רק אז תוכל האבן לרדת מהלב שלכם, ואתם תוכלו לחזור לשגרה ולענייני היומיום שלכם.

פסקי דין פלילי
פסקי דין פלילי

התשובה שלנו היא די פשוטה, הכול מתחיל ונגמר בסוג המשפט שמתנהל נגד כל נאשם. ככל שהחקירה תהיה מסובכת יותר, כך באופן טבעי יהיה קשה יותר להשיג את הראיות וההסתעפויות במהלך הדיון יכולות להיות משמעותיות יותר. אנו עושים תמיד את מירב המאמצים על מנת להקל על הלקוחות שלנו, כאשר אנו מספקים להם את אנשי המקצוע הטובים ביותר על מנת שיהפכו את ההליך להיות קצר עד כמה שניתן.

אנו מודעים לכך שכל נאשם עלול לעצור את כל החיים שלו עד אשר אין כל החלטה בענייניו, ולכן זה אחד מהדברים הראשונים שמנחים אותנו כאשר אנו מקבלים לידינו תיק חדש. לעשות תיאום ציפיות עם הלקוח ובני משפחתו עד אשר אנו מגיעים למצב של הבנה ועבודה משותפת. שיתוף הפעולה עם הלקוח זה אחד מהדברים החשובים ביותר עבורנו, ואנו תמיד שמים את הנושא הזה בראש סדר העדיפויות שלנו.

 

הדגשים לבחירת עורך דין פלילי מנוסה ומיומן

לפני שאתם חושבים בכלל על פסקי דין פלילי, עליכם להבין כי הליך בחירת עורך הדין הפלילי שמלווה אתכם הוא החשוב והקריטי ביותר להצלחה שלכם. ככל שתבחרו בעורך דין מנוסה יותר כך תגיעו למצב שבו אתם תהיו רגועים יותר ותדעו שאתם בידיים הטובות ביותר. יש מספר דגשים שאסור לכם לוותר עליהם, הם אמורים להיות הדברים המרכזיים שאמורים להניע אתכם כאשר אתם מחפשים את עורך הדין הפלילי שלכם. כמובן שאם יש לכם דילמות או ספקות אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר, כי בסופו של דבר הוא זה שאמור לגזור את גורלכם.

הדבר הראשון שאתם צריכים לשים עליו לב כאשר אתם מחפשים עורך דין פלילי עבורכם או עבור בני המשפחה שלכם זה רמת המיומנות והניסיון של אותו עורך דין. באפשרותכם לעיין במספר פסקי דין פלילי שאותו עורך דין היה אחראי עליהם, וכך תוכלו לראות עד כמה אותו איש מקצוע מיומן ועד כמה הוא יכול להוציא אתכם מהבור שאליו נקלעתם. כמובן שלפעמים רק הסתכלות על פסקי דין לא תספיק, תוכלו לשמוע חוות דעת מלקוחות שלקחו את שירותיו של עורך הדין וכמובן לקרוא עליו באינטרנט. בתוך זמן קצר תקבלו את כל המידע שאתם צריכים על מנת לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם או עבור בן המשפחה שלכם.

הדבר השני הוא רמת האינטראקציה וההבנה בניכם ובין אותו עורך דין. נאשם שזה עתה זומן לחקירה לפעמים בוחר את עורך הדין שלו בצורה פזיזה ויהירה, דבר שהוא עוד עלול לשלם עליו ביוקר בעתיד. אחד מהדברים החשובים ביותר שנאשמים רבים שוכחים לבדוק זה רמת האינטראקציה בניהם ובין עורך הדין על מנת שהם יוכלו לשתף פעולה לאורך זמן. בסופו של דבר אם יהיו הרבה חילוקי דעות או חוסר הבנה בניכם ובין עורך הדין שלכם יהיה לכם קשה מאוד להגיע למצב שבו אתם מגיעים מוכנים לדיונים. רק כאשר תרגישו שיש מאחוריכם איש מקצוע שאתם רוצים לשוחח ולהקשיב לו יהיה לכם הרבה יותר קל להיות מוכנים בדיונים עצמם.

הדבר השלישי שעליכם לשקול בטרם אתם פונים לעורך דין פלילי כזה או אחר זה הנושא של העלויות הכספיות. מצד אחד אסור לכם לחסוך בעלויות הכספיות כאשר זה מגיע לייצוג המשפטי שלכם, אך מצד שני אתם צריכים להבין שיש לכם תקרה מסוימת שאינכם יכולים לעבור אותה. כי בסופו של דבר אם לא תוכלו לשלם לעורך הדין שלכם את סכום הכסף שאותו הוא דורש, הוא יפסיק לייצג אתכם באמצע ההליך המשפטי. לכן חשוב מאוד שתעשו תיאום ציפיות בתחום הזה על מנת שתוכלו להבין שיש מי שמלווה אתכם לכל אורך הדרך ללא סימני שאלה או אפשרויות אחרות.

פסקי דין פלילי

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

עורך דין מעצרים

מעצר משטרתי הינו חוויה לא נעימה ידועה לכל. כאשר נעצר אדם ישנם חוקים ברורים על התנהלות המעצר ואורכו. על מנת לוודא את שזכויותיו של הנעצר

עורך דין פלילי בתל אביב

לחוק העונשין במדינת ישראל ישנו תפקיד חשוב מאוד והוא שמירה על הזכויות והבטחון של כל אדם ואדם. כחלק מכך חוק העונשין מציג בתוכו עבירות של

עורך דין פלילי בבני ברק

במידה וראיתם את הסדרה המדריך לרוצח אתם יכולים להבין שכל אדם, אפילו המשכיל והנורמטיבי ביותר עשוי להיות מעורב בעבירה פלילית. כמובן שמדובר על סדרה המגזימה

עורך דין פלילי ברמת גן

עורך דין פלילי הינה אחת ההתמחויות המרתוק ביותר הקיימות בתחום המשפט ועריכת הדין. מדובר במקבץ חוקים רחב, הכולל בתוכו דקויות של נסיבות, מקרים וסיפורים אנושיים.

עורך דין פלילי בראשון לציון

הדין הפלילי הינה אחת ההתמחויות המרתקות ביותר הקיימות בעולם עריכת הדין. מדובר בתחום רחב מאוד הכולל בתוכו מספר רב של סעיפי חוק, מקרים מעניינים ואירועים