עורך דין פלילי מומלץ

חיפשתם עורך דין פלילי מומלץ? על מנת שנוכל לסייע לכם במציאת עורך דין פלילי כזה, חשוב להבין מהם הקריטריונים שהופכים עורך דין פלילי לאיש מקצוע שאנשים ממליצים עליו. האם מדובר בניסיונו המקצועי של עורך הדין? אולי בשם שיצא לו בקרב לקוחות ועמיתים למקצוע? או אולי דווקא בגובה שכר הטרחה שעורך הדין גובה מלקוחותיו? לאור העובדה שבמרבית המקרים, אנשים הזקוקים לשירותיו של עורך דין פלילי מומלץ הם כאלו המצויים בהליכים פליליים, בחירת עורך הדין נושאת בחובה השלכות משמעותיות מאוד לטווח הארוך.

מתוך הבנה זו, ערכנו את המדריך הבא שיציג לכם את כל הסוגיות שחשוב לתת עליהן את הדעת כדי להבין האם עורך הדין שאת שירותיו שקלתם לשכור, הוא בהכרח עורך דין פלילי מומלץ.

התאמה לצרכי הלקוח נמצאת בראש סדר העדיפויות של עורך דין

הקריטריון הראשון שמאפשר לקבוע שעורך דין פלילי הוא עורך דין פלילי מומלץ, הוא צורת ההתנהלות של עורך הדין אל מול הלקוח ששכר את שירותיו. עורך דין פלילי, מצופה לבנות מערכת יחסים כנה, פתוחה ואמיתית עם מרשו. הלקוח חייב להרגיש בנוח לחשוף מידע רגיש באוזני עורך דינו הפלילי שלו, כדי שעורך הדין יוכל לפעול עבורו באופן שישרת אותו.

 

עורך דין פלילי מומלץ ניחן גם ברגישות ושיקול דעת בריא

עורך דין פלילי מטפל במסגרת תפקידו עם תיקים פליליים אשר אופן ההתנהלות שלהם עשוי להשפיע בצורה הרסנית על חייהם של המעורבים בתיק – גם מצד החשוד וגם מצד הנפגעים. בהתאם לזאת, חשוב שעורך הדין הפלילי שלכם יהיה לא רק עורך דין פלילי מומלץ בפן המקצועי, אלא מעל הכל – אדם אכפתי ורגיש שיודע לגשת לתיק ממקום סבלני ומתחשב.

 

עורך דין פלילי מומלץ מקפיד "ללמוד את החומר"

עורך דין פלילי מומלץ, הוא מי שיודע לגשת לכל מקרה כאשר יש בידיו מידע מועיל ורלוונטי לתיק.  ידע הוא כוח וככל שהידע של עורך הדין בתחומו ובהקשר ללקוח, יהיה רב ומקיף יותר, כך היכולת של עורך הדין להשיג עבור הלקוח את התוצאות הרצויות לו בתיק, תגדל.

עורך דין פלילי מומלץ
עורך דין פלילי מומלץ

עורך דין פלילי מומלץ פועל לקיצור ההליך הפלילי

הליכים פליליים אינם עניין כיפי, בלשון המעטה. כשאדם נחשד / נאשם בביצוע עבירות פליליות, הוא למעשה נזרק משגרת חייו ונקלע לתוך מערבולת של אירועים שאיננה בשליטתו. המוניטין של אותו אדם מונח על הכף, וכן החופש שלו. במצב כזה של אי ודאות לגבי העתיד, רצוי שיהיה לצד החשוד / הנאשם עורך דין פלילי מומלץ, שיחתור לקצר את ההליכים הפליליים עד כמה שאפשר, גם אם פירושו של דבר הוא שכרו יקטן כתוצאה מכך.

 

עורך דין פלילי מומלץ דואג להישאר עם האצבע על הדופק

היכרות עם הפסיקה התקדימית בבתי הדין הפליליים בישראל, מאפשרת לעורך הדין הפלילי לזהות מגמות עדכניות בפסיקה, ולהתאים את טקטיקת ההגנה שלו על הלקוח, למציאות בשטח.
לכן ניתן לומר כי עורך דין פלילי מומלץ הוא מי שדואג להתעדכן בשוטף בפסקי הדין התקדימיים בתחומו ונערך לתיק תוך התחשבות בהם.

 

עורך דין פלילי מומלץ יודע לבחון כל מקרה לגופו

הביטוי "כל מקרה לגופו" נכון למדי בתחום הפלילים, כאשר אנשים שונים מבצעים את אותן עבירות אך אורח החיים שלהם והנסיבות לביצוע העבירה הן תמיד שונות. לכן, למרות שעורכך דין פלילי מטפל במקרים רבים שהם דומים לכאורה, הוא עדיין מצופה לבחון כל מקרה לגופו ולא להניח הנחות, אם ברצונו למקסם את סיכויי הזכיה שלו בתיק של הלקוח.

 

עורך דין פלילי מומלץ נמדד גם ברמת האמינות שלו

עורך דין פלילי מומלץ, הוא מי שבנה לעצמו שם מקצועי מצוין הודות להצלחות הרבות שלו בטיפול בתיקים פליליים של לקוחותיו. עם זאת, היות ומדובר על עבירות פליליות, נסיונו המקצועי של עורך הדין לא יכול לשמש כאמת מידה יחידה למצוינות שלו. חשוב לתת את הדעת בהקשר זה, גם לנושא המחויבות שלו כלפי הלקוח והנכונות שלו לשמור על הסודיות של המידע הרגיש אשר מובא לידיעתו במסגרת הטיפול בהליכים הפליליים.

יתרה מכך, האמינות של עורך דין פלילי מומלץ באה לידי ביטוי גם בנכונות שלו לשקף ללקוח את המצב לאשורו, ולהביא לידיעתו את סיכויי ההצלחה הממשיים בתיק שלו, גם כשאלו אינם מזהירים במיוחד. בסופו של יום, עדיף ללקוח לדעת מול מה הוא עומד מאשר שעורך הדין יצייר לו תמונה ורודה מדי שבסוף ההליך, עלולה להתנפץ לו בפנים.

 

עורך דין פלילי מומלץ הוא מי שחושב גם על עתידו של הלקוח

עורך דין פלילי מומלץ הוא בעל מקצוע שמבין שלקוח שביצע עבירה בודדת, עלול גם להסתבך בפלילים בשנית. מסיבה זו, ניתן לצפות מעורך דין פלילי מומלץ שיפעיל שיקול דעת לא רק לגבי אפשרויות להפחתת עונשו של הלקוח, אלא גם לגבי אפשרויות שיקום שיועילו ללקוח בטווח הרחוק יותר, אם ברצונו לקיים אורח חיים בריא ויציב כאזרח נורמטיבי מן השורה.

 

לסיכום

האם אתם חשודים או נאשמים בביצוע עבירות פליליות? אם כן, עליכם לפנות בהקדם להתייעצות עם עורך דין פלילי מומלץ. כאשר אתם שוכרים את שירותיו המקצועיים של עורך דין פלילי מומלץ, אתם למעשה מגדילים את הסיכויים לכך שהתיק הפלילי שלכם יסגר ללא הרשעה או לחילופין – יטופל ביעילות, במהירות ובאופן שישרת את האינטרסים שלכם עד כמה שניתן, ויאפשר לכם למצות את זכויותיכם בהליך.

 

התוכן המוצג במאמר שלהלן מובא לידע כללי בלבד, אינו בגדר מידע משפטי מחייב, ואין לפעול על פיו או להסתמך עליו בשום צורה שהיא. במידה ועולה הצורך בהכוונה משפטית, ליווי משפטי או ייצוג משפטי הנועד לסייע במקרה ספציפי, יש לפנות ישירות לקבלת ייעוץ משפטי מקצועי מול עורך דין פלילי בעל רישיון.

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?

מידע נוסף סביב הנושא

עורך דין מעצרים

מעצר משטרתי הינו חוויה לא נעימה ידועה לכל. כאשר נעצר אדם ישנם חוקים ברורים על התנהלות המעצר ואורכו. על מנת לוודא את שזכויותיו של הנעצר

עורך דין פלילי בתל אביב

לחוק העונשין במדינת ישראל ישנו תפקיד חשוב מאוד והוא שמירה על הזכויות והבטחון של כל אדם ואדם. כחלק מכך חוק העונשין מציג בתוכו עבירות של

עורך דין פלילי בבני ברק

במידה וראיתם את הסדרה המדריך לרוצח אתם יכולים להבין שכל אדם, אפילו המשכיל והנורמטיבי ביותר עשוי להיות מעורב בעבירה פלילית. כמובן שמדובר על סדרה המגזימה

עורך דין פלילי ברמת גן

עורך דין פלילי הינה אחת ההתמחויות המרתוק ביותר הקיימות בתחום המשפט ועריכת הדין. מדובר במקבץ חוקים רחב, הכולל בתוכו דקויות של נסיבות, מקרים וסיפורים אנושיים.

עורך דין פלילי בראשון לציון

הדין הפלילי הינה אחת ההתמחויות המרתקות ביותר הקיימות בעולם עריכת הדין. מדובר בתחום רחב מאוד הכולל בתוכו מספר רב של סעיפי חוק, מקרים מעניינים ואירועים