כשהגעתי לראשונה לעו"ד אורי פז, הגעתי מתוך תחושת תסכול וחוסר אמון. אחרי כמה חוויות פחות מוצלחות עם עורכי דין אחרים, חיפשתי מישהו שלא רק יטפל בתיק שלי אלא יקשיב, יבין, וילך איתי דרך. מהרגע הראשון, הרגשתי שאורי שונה. לא רק מבחינת הגישה, אלא גם באופי השיחה, ברוגע שלו וביכולת לראות את התמונה הרחבה בלי לפספס את הפרטים הקטנים.
השיחה הראשונה שלנו לא הייתה שגרתית. אורי לא מיהר לסיים, לא דילג על שלבים, ולא הניח הנחות מוקדמות. הוא רצה להבין הכל לעומק, לשאול, לדייק, להתייעץ במידת הצורך. זה אולי נשמע מובן מאליו, אבל כשפוגשים מישהו שבאמת אכפת לו – זה מרגיש אחרת לגמרי.
מעבר למילים היפות – הפעולות מדברות
מהר מאוד הבנתי שההבטחות של אורי אינן סיסמאות. הוא היה זמין, יסודי, והכי חשוב – מאוד מחובר למציאות. כל פנייה שלי נענתה בבהירות, כל מסמך נבדק בפינצטה, והוא אף דאג להסביר כל שלב בצורה שאני אבין, גם בלי רקע משפטי.
כשעלתה סוגיה שקשורה בדיני עבודה בתוך תיק אזרחי רחב יותר, אורי לא חשש לצלול לעומק הדברים. הוא לא נרתע מהמורכבות, להפך – הוא ראה בזה אתגר שמחייב תשומת לב אמיתית.
היה שלב בו עלתה אפשרות לעתירה לבג"ץ, ואני מודה שהייתי מעט בהלם. לא ציפיתי להגיע למעמד כזה. אבל אורי לא נבהל, לא הסס. הוא הציג בפניי את האפשרויות המשפטיות, הסביר את הסיכונים, נתן המלצה שקולה – ויחד קיבלנו את ההחלטה הנכונה.

כשעורך דין בא מהעולם של העיתונות
אחד הדברים הכי יוצאי דופן בעיניי בעבודה עם אורי היה הרקע שלו. גיליתי שהוא שימש כעיתונאי בתחום המשפט במשך יותר מעשור. בהתחלה לא הבנתי עד כמה זה יכול להשפיע, אבל בהמשך ראיתי את זה בבירור: היכולת שלו לנתח מידע, לזהות פרצות, לשאול את השאלות הנכונות ולעבוד עם מקורות – כל אלה לא דברים שמלמדים בפקולטה למשפטים.
השילוב הזה בין חדות עיתונאית להבנה משפטית מעמיקה הפך אותו לעורך דין שמסוגל לראות את המקרה שלי מכל זווית אפשרית. לא פעם הוא עלה על פרטים שאפילו אני לא שמתי לב אליהם, והם שינו את כל התמונה. https://www.uplaw.co.il/
משרד שמרגיש כמו בית – אבל עם כוח של פירמה
ההרגשה במשרד של אורי הייתה תמיד נעימה, מכילה, ויחד עם זאת – מאוד עניינית. השירות היה אישי, לא הרגשתי עוד "תיק" במערכת. גם כשמדובר בלקוחות מחו"ל או בעמותות עם צרכים מורכבים, הרגשתי שאורי מתמודד עם כל מקרה ברצינות מוחלטת.
חשוב לי לציין שהוא התמחה בפירמה המכובדת של ד"ר יעקב וינרוט, וזה בהחלט ניכר ברמת ההבנה שלו בתיקים מהתחום הציבורי וביחס הענייני אך האנושי שהוא מביא לשולחן.
בשלב מסוים, אחרי תקופה ארוכה של ניהול ההליך, הגיע רגע שבו קיבלתי טלפון מרגש מאורי – "יש פסק דין!" הוא אמר בהתלהבות. לא סתם דיווח יבש. אלא עם תחושת שותפות אמיתית. הוא היה שם איתי עד הסוף.
לא רק עורך דין – אלא שותף לדרך
אני לא מגזים כשאני אומר שאורי ליווה אותי לא רק כעורך דין אלא ממש כשותף לתהליך. תמיד היה מישהו לדבר איתו, לשאול, להבין. גם כשעלו שאלות מורכבות, אורי ידע להסביר אותן בפשטות. מה שמייחד את אורי מבחינתי זה לא רק שהוא מכיר את החוק לעומקו – אלא שהוא יודע איך ליישם אותו באסטרטגיה חכמה, שלב אחר שלב.ובמקום שבו רבים היו מוותרים או מסתפקים ב"פשרה", אורי דחף קדימה – עד להשגת הצדק.
המלצה מכל הלב
אם אתם מחפשים מישהו שילך איתכם דרך, מישהו שיראה אתכם באמת ולא רק את המסמכים שאתם מביאים – אני ממליץ בחום לפנות ל־עו"ד אורי פז. מדובר באדם ישר, עמוק, חד מחשבה וקשוב – עורך דין שלא רק מייצג אותך, אלא נאבק עבורך, כאילו היה מדובר בעניינו האישי.
אני יודע שלולא המעורבות של אורי, התוצאה בתיק שלי הייתה שונה לחלוטין. ובכל פעם שאני שומע על מישהו שזקוק לליווי משפטי – אני שולח אותו אליו בלב שלם.

