נזילה בבית דירות? מה לעשות?

נזילה יכולה להיות מפגע שעלול להוביל לנזק לרכוש ואף לפגיעה בחיי אדם. בכל נזילה מומלץ לטפל במהירות האפשרית על מנת למנוע נזק עתידי. כמו כן, במקרים רבים של נזילות ניתן לפנות לסיוע של עורך דין על מנת לקבל פיצויים מלאים מחברת הביטוח, שיעזרו לכם לשלם את תיקון הנזילה והנזקים שנגרמו כתוצאה ממנה.

מתי יהיה צורך בסיוע של עורך דין?

במידה ויש לכם נזילה אשר גרמה לנזקים במבנה עצמו או ברכוש הנמצא בבית, אתם תצטרכו סיוע של עורך דין נזקי מים. עורך דין המתמחה בתחום זה יהיה רלוונטי להתמודדות למול חברת הביטוח ולקבלת פיצויים עבור הנזקים שנגרמו. כמו כן, סיוע מטעם עורך דין יהיה חשוב גם במקרים בהם אתם חיים בבית משותף (לפי חוק מקרקעין התשכ"ט 1969), ומקור הנזילה נובע מדירה אחרת באותו בית משותף והנזילה גורמת לנזק אצלכם בדירה. במקרים אלה, יהיה לפעמים צורך בהגשת תביעה בפני המפקח על רישום מקרקעין ואז תצטרכו להסתייע בעורך הדין שלכם.

 

האם שירותיו של עורך דין יוכלו לעזור לי?

בהחלט. בכל הקשור בתביעה ופיצויים הנוגעים לנזקי מים עורך דין המתמחה בתחום נזקי מים יוכל לעזור לכם. במידה ומקור הנזילה אצלכם ותרצו לקבל את הפיצויים מחברת הביטוח, עורך הדין ידע לייצג אתכם אל מולם. עורך הדין ידע לומר לכם אילו מומחים תצטרכו להוכחת מקור הנזילה והוכחת הנזק שנגרם כתוצאה ממנה, ובאילו תנאי פוליסת ביטוח הנזילה שלכם עומדת. במידה ומקור הנזילה אצל דירה אחרת באותו בית משותף, עורך הדין ידע גם אז אילו מומחים תצטרכו ומה הדרך הטובה ביותר להוכחת הנזילה ומקורה. לאחר שהוכחתם את מקור הנזילה, תצטרכו לתבוע את הפיצויים מבעל הדירה שמקור הנזילה מגיע ממנו.

נזילה בבית דירות_ מה לעשות_
נזילה בבית דירות_ מה לעשות_

במידה ובעל הדירה לא יהיה מוכן לשלם את הפיצויים ואת עלות תיקון הנזילה, תצטרכו להגיש תביעה בפני המפקח על רישום מקרקעין. עורך הדין שלכם ילווה אתכם במהלך כלל התהליך והייצוג המשפטי, ויסייע לכם להגביר את הסיכויים שלכם לזכות בתביעה ולקבל את הפיצויים המגיעים לכם, בין אם מדובר בתביעה כנגד חברת הביטוח שלכם או בתביעה כנגד בעל דירה אחרת. הגשת תביעה לפיצויים ללא עורך דין מומחה בעלת סיכוי נמוך להצלחה, היות ויש צורך באדם אשר מבין את השפה המשפטית ומכיר את החוק.

 

איך מוצאים עורך דין?

על מנת למצוא עורך דין מתאים לנזקי מים, מומלץ להיעזר בהמלצות ממכרים או בהמלצות ברשת. המלצות מאנשים אשר תבעו בעבר בגין נזקי מים יוכלו לעזור לכם להבין אילו עורכי דין כדאי לכם לקחת ואילו עורכי דין לא יוכלו לעזור לכם. מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מקצועי שיש לו ניסיון במקרי תביעה דומים. עורך דין מנוסה ידע לסייע לכם בצורה טובה יותר.

דליפת מים

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
דליפת מים

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני