מה חשוב לשאול בעת כתיבת צוואה עם עורך דין?

כתיבת צוואה היא שלב בחייו של כל אדם. בין אם נרצה בכך או לא, בסוף כולנו ניפרד מהעולם ונשאיר אחרינו צוואה אותה נרצה שיקיימו. לכן מומלץ ורצוי להיעזר באנשי מקצוע לנושא זה. אם זאת אל תחששו לשאול ולקבל תשובות על מנת להבין את כל המשמעויות של התהליך.

 

חשיבות הצוואה

צוואה הינה מסמך בעל חשיבות  עצומה שיש לה שפעה גדולה מאד על מה שמותיר אדם מאחוריו. שלמות המשפחה, הסדרת הרצונות האחרונים של אדם. הטיפול בכל הנושאים שאיש או אישה עסקו בהם במהלך חייהם. הצוואה היא מסמך שיש לה תוקף בכל ערכאה משפטית.

לכל מילה בה יש משמעות ויש צורך עליון ממש לוודא שכל אדם משאיר אחריו צוואה מסודרת בו הוא מצווה, לא מלשון ציווי אלא מלשון של בקשה לטפל בעינינו. הצוואה יש בה למנוע סכסוכים משפטיים, יש בה לאפשר טיפול מהיר בנכסי הנפטר לטובת היורשים, ולא פחות חשוב מכך להשכין שלום בית. לכן רצוי וכדאי להיעזר באיש מקצוע

עורך דין צוואות וירושות

למה להיעזר בעורך דין ?

כתיבת הצוואה היא כאמור בעלת משמעות, אל תשאירו דברים לידי המקרה או שלא יסגרו עד הסוף מומלץ ורצוי להיעזר בעורך דין צוואות וירושות אשר יסדיר עבורכם את כל הדברים החשובים שצריך לדאוג להם:

  • הפרטים הגדולים – צוואה דנה בדברים הכי גדולים שיש לאדם בחייו ולאחר מותו הם יהפכו למוקד לסכסוכים אפשריים, לכן בעת פניה לעורך דין צוואות וירושות תבטיחו שכל מה שרציתם להשאיר אחריכם מסודר.
  • הפרטים הקטנים – צוואה דנה גם בניואנסים הקטנים והפחות חשובים לכאורה, אך יש להם משמעות, כל חפץ או פריט שיש לו חשיבות ומוסדר בצוואה, ימנע סכסוכים ומאבקים לאחר מכן.
  • לא להשאיר פתח למקרה – עורך דין יסדיר את כל מה שצריך, הניסיון, הידע והמקצועיות של עורך הדין, ייתנו לכם שקט ובטחון

במשרד עורכי הדין מסוארי דילן ישמחו להעניק לכם את הליווי המלא בכל צורך בנושא הצוואה.

עורך דין צוואות וירושות

מה חשוב לשאול ?

שאתם מגיעים לעורך דין בנושא צוואה, רצוי שתכינו את השאלות המהותיות מראש.

  • איך העסק עובד? צוואה בסופו של דבר תמומש אחרי לכתנו, לכן חשוב להבין מה המשמעות ומה התוקף של המסמך החשוב הזה.
  • את מי הצוואה מחייבת? אנחנו רוצים להוריש את נכסינו בצורה מסודרת. הצוואה תחייב את מי שרשום בה. מצער ככל שיהיה, מי שלא רשום בה, לא יוכל להנות ממנה.
  • מי מפקח על הביצוע שלה? האחריות על מילוי הצוואה עוברת לבית המשפט בהליך פשוט מייד לאחר אישור הצוואה על ידי בית המשפט והבטחת אמינותה.

במשרד עורכי הדין מסוארי דילן ישמחו להעניק לכם את הליווי מהרגע הראשון ועד למילוי רצון הצוואה.

 

סיכום

צוואה היא מסמך חשוב ביותר, אל תשאירו דברים ליד המקרה ואל תתביישו לשאול ולהבין כל פרט ופרט ממנה. זהו המסמך שאתם משאירים כבקשתכם האחרונה, אל תקלו ראש בכך.

עורך דין צוואות וירושות

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין צוואות וירושות

מידע נוסף סביב הנושא