מהן ההשלכות לכך שהחשבון שלכם מוגבל בבנק

תקופת הקורונה הביאה לשינויים כלכליים רבים בבתי אב ברחבי הארץ והעולם.

הדבר גרם בין היתר, לעלייה בחשבונות הבנק המוגבלים.

עובדה זו גרמה לנו להבין שהגיע הזמן לצאת ולבדוק את ההשלכות שצפויות לבוא לידי ביטוי בעקבות הגבלת חשבון הבנק שלכם.

אם אתם מרגישים שאתם נמצאים על הקצה והחשבון שלכם צפוי להיות מוגבל בקרוב, כדאי שתקראו את ההשלכות ותנסו להימנע מכך בדרכים שונות.

כמה מילים על חשבון מוגבל

חשוב שנפתח את המדריך הנוכחי בהסבר קצר אודות חשבונות בנק מוגבלים. חשבון שכזה הוא סוג של סנקציה מטעם הבנק שבו החשבון קיים. המטרה של סנקציה זו היא להרתיע את בעלי החשבון מפני משיכה של שיקים שאין להם כיסוי. הבנק מחויב לשלוח התראה לכל בעל חשבון שחשבונו צפוי להיות מוגבל. כך שאם אתם חוששים שהחשבון שלכם צפוי להיות מוגבל, כדאי שתדעו שהדבר לא יקרה בבוקר בהיר אחד מבלי שידעתם. אתם כנראה תקבלו שיחה מסניף הבנק או הודעה שמורה על כך. לאחר שהחשבון שלכם יהיה מוגבל, אתם תגלו שיש לכך כמה השלכות. הנה החשובות ביותר שבהן:

 

השלכה מספר 1- איסור משיכת שיקים

אם החשבון שלכם הוגדר כמוגבל, אתם תוכלו למסור שיקים עם חתימה שלכם עליה, אבל כדאי שתדעו שהשיקים הללו לא יכובדו (ועדיף שתמנעו ממצב שכזה). זה לא משנה כמה שיקים תפזרו, הם לא יכובדו על ידי הבנק. אם יש לכם חשבונות נוספים בבנקים אחרים שאינם הוגבלו, תוכלו להשתמש בהם כדי למשוך שיקים.

 

השלכה מספר 2- אי יכולת לקבל הלוואה מטעם הבנק

יש מי שבודקים אפשרות לקבלת הלוואה מטעם הבנק. כזו שתאפשר למלא את המקרר, לשלם תשלומים בסיסיים ובעצם, לחיות בכבוד. חשוב לציין כי הבנקים לא נותנים הלוואות בנקאיות לבעלי חשבון מוגבל וזו אחת ההשלכות שמקשות על אנשים רבים, מכיוון שהם סבורים שזו הדרך "להציל" את המצב. רגע לפני שתבדקו אפשרויות אחרות, ראוי לציין כי יש אפשרות אחרת וקלה לקבלת הלוואות למוגבלים. אם אתם מוצאים את עצמכם זקוקים לכסף, דעו שאתם יכולים לקבל הלוואה למוגבלים דרך חברות חוץ בנקאיות. אנו מציעים לכם לבדוק זאת בהקדם, כדי שתוכלו להמשיך לנהל את חיי היום יום שלכם למרות ההגבלה.

מהן ההשלכות לכך שהחשבון שלכם מוגבל בבנק
מהן ההשלכות לכך שהחשבון שלכם מוגבל בבנק

השלכה מספר 3- אי יכולת למשוך כסף

אם יש לכם חשבון מוגבל בבנק, אתם צפויים לגלות שהאשראי שלכם יידחה במצבים הבאים:

  • בעת ניסיון גיהוץ בחנות כלשהי
  • בעת ניסיון למשוך כסף בכספומט

כך שכדאי שתבדקו אפשרות לקבלת הלוואה למוגבלים, כזו שתאפשר לכם להרים את הראש מעל המים ולסדר את החשבון שלכם.

 

לסיכום

עד כאן שלושת ההשלכות לכך שהחשבון שלכם מוגבל בבנק. כעת, כשאתם יודעים מהם ההמלצות האלו, אתם יכולים למצוא דרכים כלשהן לעקוף אותן ולהתמודד עמן באופן הטוב ביותר. מאחלים שיהיה בהצלחה.

דולרים

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
מטבעות

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני