מהם החוקים לגבי שימוש בשלל אטרקציות בדובאי

נשארו לכם מספר ימים עד הטיסה המיוחלת לדובאי שחיכיתם לה כל כך הרבה ואתם בדיוק מנסים לסגור את כל הפרטים הקטנים לטיול סופ"ש המדויק שדמיינתם לכם (בעיקרון דמיינתם טיול מאוד ארוך, אבל עדיין לא מצאתם תירוץ מספיק טוב לבוס אז תאלצו להסתפק בחופשה קטנה).

אז מלון יש, רכב יש, אטרקציות עדיין לא. בטח חשבתם נחליט על המקום. תו לנו לספר לכם שזו גישה בעט בעייתית, התיירים זורמים לדובאי מכל קצוות העולם ועדיף שהכל יהיה מוכן ומסודר מראש.לכן, מומלץ לבדוק מה אטרקציות בדובאי שמעניינות אותכם ולסגור הכל מראש, כולל הזמנת כרטיסים.

"אין איזה מקום מסודר שמפרט לנו הכל על האטרקציות של דובאי?" אתם שואלים. "בטח שיש" עונים לכם בשמחה ומספרים לכם את כל מה שידוע לנו על אטרקציות בדובאי.

 

 אטרקציות בחינם

מעט מפתיע לגלות שבדובאי יש משהו שלא עולה כסף, אבל הצלחנו למצוא בנתיים כמה אופציות.

 

 קניונים

כמובן שעל ביקור בקניון לא הולכים לקחת מכם כסף. ותנו לנו לספר לכם שמדובר באלטרנטיבה טובה לבלות את שעות היום הרותחות במקום ממוזג ואפילו מעניין.כמובן שלטייל בקניון ולא לקנות כלום תהיה משימה מעט קשה (בעיקר אם הגעתם עם הילדים, להם יש פה מגוון חנויות קונספט, החל מחנות ממתקים ענקית ועד חנויות צעצועים של נסיכים ונסיכות), אבל היי, לפחות אתם במזגן.

Dubai Mall הוא הקניון הגדול של דובאי ויש בו אפילו כמה אטרקציות מגניבות פרט לחנויות, כמו פארק שעשועים גדול ועוד.

 

 אוהבי הקפה

שירים יד מישהו שלא חייב את הקפה שלו על הבוקר. יש פה כאלה? ברור שלא. אז במיוחד בשבילנו יש בדובאי מוזיאון הקפה, שמספר לנו כל מה שצריך לדעת על תהליך הכנת הקפה. והבונוס, הוא לגמרי בחינם (פרט לאותה כוס קפה שתרצו לשתות בחנות של המוזיאון). לא יודעים מה איתכם, אבל אותנו זה לא יעצור.

 

 שאר האטרקציות

בעיקרון דובאי היא חלומו של כל תייר באשר הוא. רוצים לטוס במסוק? בבקשה. אופנוע ים? אין בעיה. לטפס על בורג' ח'ליפה? רק אם יש לכם קשר לטום קרוז, אבל אתם מוזמנים לנסות.

 

 המסגרת

מבנה שנראה, ובכן, כמו מסגרת תמונה ענקית. הקטע שלו זה רצפת הזכוכית שעליה תוכלו ללכת ולהרגיש כאילו אתם הולכים על אוויר.

 

 מעט טבע

דובאי היא לא בדיוק העיר הירוקה האולטימטיבית. למען האמת, פינות חמד ירוקות כמעט ולא תמצאו בה בכלל. את העניין ניסו לפתור בעזרת בנייה של פארק הפרחים הענק, שבו תוכלו למצוא עצים הגזומים בצורות של דמויות מוכרות, מעבר לבבות רומנטי במיוחד ובריזה ששמורה רק למקומות שיש בהם צמחיה. עושה טוב על הלב.

 

ולבסוף – טיול ג'יפים

הגעתם לדובאי ולא הגעתם למדבר? תתביישו לכם.

אטרקציות בדובאי

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אטרקציות בדובאי

מידע נוסף סביב הנושא