חמש סיבות לקחת את שירותיה של עורכת דין לענייני משפחה

עורכת דין לענייני משפחה. כולנו מקווים שלא נצטרך אותה ושלא נפגוש אותה, אך לצערנו לכולנו יכולות להיות סיטואציות בחיים בהם נזדקק לה יותר מכל דבר אחר בעולם. על אף מה שכולם חושבים, לא רק בזמן גירושין עורכת הדין נכנסת לפעולה. ישנן עוד מגוון סיבות מדוע יש צורך בשירותיה של עורכת דין, ועל מנת שתוכלו לזהות אותם ריכזנו אותם במיוחד עבורכם.

 

חתימת הסכם ממון

מזל טוב! מתחתנים? אז עם כל ההתרגשות, הפרפרים והאהבה הגדולה, צריך גם להתחיל לחשוב על דברים פרקטיים העשויים לשמש אתכם להמשך החיים. נכון, אף אחד לא רוצה להתחתן ולהתחיל לחשוב ישר על היום שבו אולי הוא יתגרש, אך לצערנו המציאות מלמדת אותנו שזה כבר לא כל כך נדיר וחייבים להיות מוכנים לכל צרה שלא תבוא.

כאשר חותמים על הסכם ממון, יש צורך בחתימה של עורכת דין ובמידה וההסכם נחתם לאחר חתונה היא גם תצטרך לייצג אתכם בפני בית המשפט שצריך לאשר את ההסכם. אם אתם מתחתנים בקרוב, ומחפשים עורכת דין לענייני משפחה במודיעין, לחצו כאן.

 

גירושין

נכון, גם כאשר זוג נשוי רוצים להתגרש, כל אחד מבני הזוג צריך לשכור לעצמו עורך דין לענייני משפחה. עורך הדין מייצג את בן הזוג לאורך תהליך הגישור במידה ובני הזוג מצליחים לפתור את כל הסוגיות מחוץ לבית המשפט, ובמידת הצורך גם בהגשת התביעה לגירושין ובייצוג מול בית הדין הרבני בהמשך.

 

צוואה וירושה

זה קצת אירוני לומר זאת אבל כל כך נכון – אנשים שחושבים היטב על העתיד, כותבים את הצואה שלהם כבר בגיל צעיר. מדוע? אף אחד מאיתנו לא יודע מה יוליד יום ומתי הוא יעזוב את העולם. לכן, חשוב לתכנן קדימה ולכתוב את הצוואה כמה שיותר מוקדם, על מנת להשאיר כמה שפחות חוסר וודאות שפעמים רבות מוביל לכאוס, ריבים והרבה צער.

כאשר כותבים צוואה ומחלקים את הירושה מראש מונעים את כל זה. עורכת דין לענייני משפחה משמשת כ-״רשות״ בעת עריכת צוואה בפני רשות, שזוהי אחת הדרכים לתת תוקף לצוואה. גם במידה ואין ירושה מסודרת שהשאיר אחריו המת, ניתן להיעזר בעורכת דין לענייני משפחה עבור הגשת התנגדות לצו הירושה.

 

משמורת

במקרים מסוימים, מלבד ההורים הביולוגים של הילדים, ישנם אנשים נוספים שמבקשים לקבל משמורת על הילדים כמו סבא וסבתא או דודים. גם במקרה כזה מומלץ לקחת עורכת דין לענייני משפחה עבור שני הצדדים על מנת שתייצג אותם בפני בית המשפט.

 

ידועים בציבור והורות משותפת

גם  בשני המצבים האלו שניתן לראות אותם יותר ויותר בשנים האחרונות, שירותיה של עורכת דין לענייני משפחה יוכלו לעזור ולסייע. שני המצבים מחייבים הסכמים משותפים עם תוקף חוקי שיגנו על כל הצדדים המעורבים.

עורך דין משפחה

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
עורך דין משפחה

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני