הכירו את ארגון אקסידנט – מהם שונים מעורכי דין רגילים

אמנם תאונת דרכים היא לרוב עניין של רגע, אבל הרגע הזה גורר אחריו לעיתים תופעות לוואי לא קצרות בכלל.

במידה ונגרם נזק רב בעקבות תאונת דרכים, נוכל למצוא את עצמנו בהליך משפטי לא פשוט וארוך.

רובנו כמובן לא לגמרי בקיאים בבירוקרטיה של המערכת המשפטית במדינה ולכן מוצאים את עצמנו אבודים בפניה.

הליך שיכל להיות קצר ויעיל, הופך למייגע ואולי אפילו הרסני עבורנו.

לאחר תאונת דרכים מומלץ תמיד לשכור את שירותיו של עורך דין, בין אם אנו אשמים או לא. במידה ותוצאות התאונה יובילו אחר כך להליך משפטי, נגדנו או מטעמנו, לא נוכל להתמודד לבד עם הניהול של התיק והסיכוי שלנו לניצחון במקרה זה יהיה הרבה יותר נמוך. יחד עם זאת, זכרו שישנן מספר התמחויות שעורך דין יכול לעבור בהכשרתו ולכן לא כל עורך דין הוא עורך הדין הנכון לגבות אותנו.

מי הוא עורך דין רגיל

כפי שציינו, עורכי דין מתמחים במספר אזורים במסגרת הכשרתם. בכללי, הם מקבלים את ההיכרות העמוקה עם מערכת המשפט והבירוקרטיה שלה ולכן כל עורך דין יכול לעמוד בפני שופט ולהגן עלינו, או להשמיע את קולנו.

יחד עם זאת, איכות ההגנה או הסנגוריה היא זו שמשתנה בין כל סוג התמחות. משמע, עורך דין המתמחה ברשלנות רפואית אמנם יהיה בעל הידע הבסיסי לעמוד לצדנו בבית המשפט, אבל אם התיק עוסק בתאונות דרכים הוא כנראה לא יהיה מאד יעיל בעבודתו כאן.

 

מיהו עורך דין תאונות דרכים

עורך דין המתמחה בדיני תעבורה הוא עורך דין שיידע לבחון היטב את המקרה בו אתם מעורבים. בהתאם לכך הוא יידע לזמן חוות דעת שונות מאנשי מקצוע כמו בוחני תנועה מטעמכם, על מנת לוודא שההליך בבית המשפט יטיב עמכם ככל האפשר. כמו כן, הוא יהיה בקיא ביותר בתקנות התעבורה במהלך המשפט ועל כן יהיה לו סיכוי יותר גבוה להביא לכדיי הצלחה.

אבל, נשאלת השאלה כיצד נמצא מבין כל עורכי הדין בשוק את אלו שיסייעו לנו הכי הרבה? ובכן אתר אקסידנט בא לעזרתנו בדיוק במטרה זו.

הכירו את ארגון אקסידנט – מהם שונים מעורכי דין רגילים
הכירו את ארגון אקסידנט – מהם שונים מעורכי דין רגילים

הגיע הזמן להכיר את אקסידנט

אתר זה הוקדם על ידי עורכי דין ובוחני תנועה על מנת לספק לכולנו את המידע הטוב ביותר באשר לתאונות דרכים וכיצד להתמודד עמן. כמו כן, האתר מאפשר לנו לקבל ייעוץ מאנשי מקצוע אלו ובכך נוכל להיות בטוחים שהמקרה שלנו בידיים טובות ושאנחנו נקבל הסברה מלאה לאורך כל התהליך הלא פשוט הזה.

 

לסיכום

גם אם נקלענו לתאונת דרכים מצערת וחריגה, זה לא אומר שאנו צריכים לעמוד אבודים מול מערכת המשפט לאחר המקרה. לכן, אתר אקסידנט בא לתת לכם יד מלווה ומסייעת באמצעות עורכי דין ובוחני תנועה מקצועיים, כמו גם מידע זמין בכל עת.

זכוכית מגדלת ומאזניים

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
פטיש

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני