החנויות המומלצות ביותר שלא סיפרו לכם באלי אקספרס

אלי אקספרס היא פלטפורמת קניות באינטרנט נוחה ומאוד משגשגת לאחרונה.

מאז משבר הקורונה רבים ברחבי העולם עברו לקניות דרך האינטרנט כדי להימנע מהתקהלויות מיותרות.

ישנן חנויות רבות ברחבי אלי אקספרס ולא הרבה מהן באמת שוות ומומלצות, אך יש גם כאלה שהן מדהימות ולא זוכות להכרה מצד הלקוחות.

לכן חשוב להכיר גם את החנויות המומלצות, שאולי לא שמעתם עליהן עם כל זאת.

חנות בגדים עם מחירים שווים

בחנות שנקראת: ״ANSFX Apparel״, תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של חולצות אופנתיות ומגניבות. החנות ידועה גם בתור אחת שמעצבת חולצות עם דמויות מקומיקס, דמויות מיוצרות מסרטי דיסני וכו׳. חנות זו מדורגת על ידי משתמשי אלי אקספרס ב97.2% ויש לה כ- 70,000 עוקבים שרק מחכים שהיא תפרסם מוצרים חדשים. אז אם אתם מחפשים חנות שעונה לכם על כל הצרכים בבגדים, זו בהחלט בחירה נבונה לעשות.

 

אם זורם לכם ספורט בנשמה – אתם חייבם נעלי ריצה

החנות ״WBNRUNNING״ פה בדיוק בשביל זה. כשאנו רוצים להזמין נעלי ספורט בתוך אלי אקספרס, ההמלצה היא להיכנס לחנות ולא להפסיק להתרשם ממנה. היא מפוצצת בנעלי ספורט רבים ויש לה המון דירוגים טובים, המשוב שלה הוא 96.2% בקרב המשתמשים, והיא באמת לא מפסיקה להרשים. יש לה נעלי ספורט לרוב המידות, היא נוחה מאוד ומסודרת לעין, וכמו כן מחיריה הם מהטובים שיש בשוק.

 

תכשיטים אמיתיים – בהחלט קיימים

באלי אקספרס קל לצערנו ליפול לתרמית ולקבל תכשיטים מזויפים שרק נראים אמיתיים. לאחר קבלת התכשיט ושימוש בו, קשה גם להחזירו למוכר ולדרוש את הכסף חזרה. לכן, כשמדובר בתכשיטים יקרי ערך, חשוב במיוחד לבחור את החנות האידיאלית ביותר. לשם כך, מצאתי את החנות: ״ORSA JEWELS״ שעומדת בקריטריונים בצורה נפלאה. היא מייצרת תכשיטי כסף 925, דירוגה הוא 97.5%, עם מעל ל278,000 עוקבים.

החנויות המומלצות ביותר שלא סיפרו לכם באלי אקספרס
החנויות המומלצות ביותר שלא סיפרו לכם באלי אקספרס

חנות סמרטפונים שתשמש אותכם לאורך שנים

באלי אקספרס לא חסרות חנויות שמוכרות סמרטפונים, אך זהו נושא רגיש במיוחד שכן סמרטפון שכזה, יכול להגיע גם לאלפי שקלים שאנו משלמים, ואם נקנה בחנות מפוקפקת, יכול להיות שנשלם לחינם והכסף ייעלם. לכן, ישנה חנות שנקראת: ״AGM Mobiles״ שמציעה מגוון רחב של טלפונים חכמים, כמו כן גם טלפונים ישנים כמו של פעם, אוזניות, מגן לטלפונים ועוד. היא מדורגת 97.5% שזה אחוז גבוה מאוד בשביל לדרג טלפונים, ככה שהיא כנראה עושה את העבודה נאמנה.

 

אלי אקספרס היא חנות שאסור לפספס

אלי אקספרס ידועה מאוד בעולם הגדול בשל זילות המוצרים ובגלל הכמות האדירה שלהם באתר. יש בה הכל מהכל, אך כמובן שגם ישנן חנויות מאוד מומלצות שלפעמים אנו לא נחשפים אליהן כלל וחבל. חנויות אשר עובדות קשה בשביל לשרת את הלקוחות בצורה טובה, צריכות לקבל איזשהו אזכור לטובה. לכן לפני כל בחירת מוצר שלכם, דאגו לכך שהמוכר שלפניכם – ישר ונאמן.

נציגת שירות

 

אודות המחבר

רוצה לחזור לחלק מסוים בעמוד?
אתר עסקי

מידע נוסף סביב הנושא

5 טיפים שיעזרו לך לבחור עו"ד תותח!

התפקיד של עורך דין הוא לייעץ ללקוחותיו בכל הנושאים המשפטיים שלהם, לייצגם בבתי המשפט ולהגיש עבורם תביעות והגנות. הוא יכול לעבוד בתחומים שונים כגון דיני